عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

رمان دومم به نام بخت زمستان(غرفه پرسمان،نمایشگاه کتاب 93)

یه سلام گرم و کتابی-نمایشگاهی می کنم به همه دوستان نازنینم...

8 صبحتون بخیر و خوشی باشه ایشالا...

بالاخره رمان دوم اینجانب هم از زیر چاپ بیرون اومد.

چقدر منتظر این روز بودم...

و چقدر این کتابم رو دوست دارم....

این بار همه چیز خیلی زود جور شد بر عکس تصورم.

چقدر هم عجله داشتن که این زودتر زیر چاپ بره...داستانش رو دوست دارم.اجتماعی و عشقی تقریبا" غلیظه.در مورد عشق و ازدواج درست و مناسب و انتخابهای عجولانه است.باید بگم کاملا تخلیه.از کسی،چیزی یا جایی الهام نگرفتم اما شخصیتها برگرفته از رفتارها و هنجارهای جامعه فعلی خودمونن.

لازمه که بگم از سبک کسی پیروی نمی کنم؟کسی که وبلاگ داره،همیشه راه خودش رو می ره دیگه...

شخصیت مرد داستان رو خودم خیلی دوست دارم: جذاب و خاصه.نه شل و وارفته ست نه زیاد خشن و غیر قابل تحمله.الگو برداری از کس خاصی نیست.با ته مایه های ذهنم شکلش دادم.

این کتاب حدود 360 صفحه ست،با انتشارات پرسمان چاپ شده.طراح جلدمم که مثل دفعه قبل اینجاست و همچنان می نوازد.

امسال به ناشر عزیز گفتم از کتاب من زیاد ببره نمایشگاه که مثل پارسال کم نیاد.

 لازمه بگم نمایشگاه کتاب امسال از 10 تا 20 اردیبهشت تو مصلی تهران برگزار می شه.

حالا رو بقیه ش کلیک کنید تا آدرس غرفه و روزی رو که من نمایشگام بهتون بگم!

 


به احتمال قریب به یقین امسال من روز جمعه مورخ 93/2/12 و 19/2/93 در غرفه پرسمان خواهم بود و پذیرای دوستان نازنینم برای تازه کردن دیدارها و تقدیم کتابم بهشون...ساعت دقیقش رو نمی دونم...چون امسال دونه برنج به دنیا اومده و وقتم زیاد آزاد نیست،برای ساعتش هنوز هماهنگ نکردم اما اینکه جمعه نمایشگاه هستم رو مطمئنم.

امسال پرسمان دو تا غرفه مجزا داره و من تو پرسمانم.(بعد نگید نگفتی!!)


نشر پرسمان:

 شبستان، راهرو 11، غرفه 3


نشر شالان:

شبستان، راهرو 19، غرفه 27

به محظ اینکه ساعت حضورم مشخص شد،همینجا اعلام می کنم.

منتظر دیدار دوستان عزیزم هستم.امسال خیلی دوست دارم خیلیهاتون رو از نزدیک ببینم.

می بوسمتون.

این رو یادتون می یاد؟

اینجا رو چطور؟

این هم جلد کتاب عزیزمه...

رمز نوشت: می خواستم این پست رو رمزی کنم که دیدم ممکنه شرمنده یک سری از دوستان عزیزم بشم.مخصوصا دوستان بی وبلاگ و نازنینی مثل رها...عمومیش کردم که همه ببینید و لذت ببرید.



نظرات 43 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 08:35

ای جانممم

پست نمایشگاهی ..ممنونم خانمی ...
تبریک میگم بابت چاپ کتاب دوم ...
امیدوارم امسال دیگه بتونیم شما رو از نزدیک ببینیم ...پارسال که اومدیم و نشد..
کاش بشه ساعتش رو صبح بذارید ...که هم شما و هم دونه برنج اذیت نشید..

عزیزم...ساعتش مشخص نیست هنوز امو دو تا جمعه تو نمایشگاهم.ایشالا همو می بینیم...خوشحال می شم...

پیراشکی عشق دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:04

تبریک فراوان

ممنونم...

نفس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:08

واااای مممووو چقدر خوشحالم مبارک باشه دوستم انشالله صدمین کتابت هم زیر چاپ برهکاش امسالم بشه یک کتاب با امضا و خط زیبات داشته باشم من که اونورا نمیتونم بیام..دونه برنج خوشمزه رو ببوس از طرفم

حتما عزیزم.چرا که نه؟...لطف داری گلم...

ترلان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:09 http://tarlancafe.persianblog.ir

سلام عزیز دلم... خیلی برات خوشحالم! به نظر من چاپ کتاب یه تحول بزرگ و یه موفقیت بی نظیره تو زندگی آدم. من خودم تجربه ش نکردم ولی این که یه اثری ازت چاپ بشه و برای همیشه به یادگار بمونه خیلی حرفه! اونم تازه یه رمان! یعنی یه چیزی که خودت با فکر و تخیل خودت خلقش کردی. بهت تبریک میگم و آرزو می کنم تو این راه بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی... منتظر شنیدم چاپ رمان سومت هستم گل کوچولوی منو ببوس

به به دوست عزیزم...مرسی گلم...اون پسر تپل و خوشگلت رو بچلون از طرف من...

غزل دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:14

امسال حتما سعی میکنم بیام دوست دارم خیلی چیزا ازت یاد بگیرم
فکر کنم ایندفعه خیلی راحتتر کتاب نوشتی نه ؟
کاش منم بتونم یک کاری بکنم

حتما غزل جان...دوست دارم ببینمت.البته دو تا جمعه نمایشگاه هستم.از چه نظر می گی راحتتر؟

الی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:19

سلام صبحت بخیر عزیزم.تبریک میگم ممو جون.

ممنونم...

پیتی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:58

مبارکه عزیزم.. حیف که نمی تونم اسمایلی بذارم...
امیدوارم همیشه موفق وشاد باشی...
بهت افتخار می کنم.. دعا کن کتاب منم تموم شه یه روز... با این مشغله ای که من دارم تو شرکت وای! و صد البته تنبلی!

قربونت عزیزم...تو که وقت آزادت بیشتر از منه...پس من چی بگم؟؟

مریسام دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:59

تبریک فراوان

عزیزی دوست قدیمی...

بانو-دل مى نوازد دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:01

تبریک مى گم ممو جان... انشالله موفقیت هاى بیشتر و کتاب هاى بیشتر...

ایشالا عزیزم...ممنونتم...برات می فرستمش حتما.

پریسا دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:05

تبریک می گم

مرسیییی.

ماه گل دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:07 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

وااای عالیه من تمام تلاشمو می کنم که بیام ..
ممو جان کتاب قبلیت هم ممکنه موجود باشه برای خرید ؟

خیلی خوشحال می شم که ببینمت عزیزم...فکر کنم باشه...اگر هم نبود برات می یارم.

بهار دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:10 http://faslejadidema.blogfa.com

مبارکه عزیزم.

ممنون گلم...

غ ــزل دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:26 http://life-time.blogsky.com/

مبارکه ممو
کتاب جدیدت
به بار نشستن زحماتت مبارک

ممنونم خانومی...کامنتت چسبید...

ارکیده دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:36 http://orchid80.blogfa.com

تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت های بیشتر و بزرگتر رو دارم.

ممنونم عزیزم...

مجی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46

وای دوستم خیلی بهت تبریک می گم. نه اصلا به خودم تبریک می گم به خاطر داشتن همچین دوستی. بوسسسسسس

لطف داری عزیزم...

الهه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:10 http://man-va-va.persianblog.ir

مبارکه عزیزم ان شالله همیشه موفق باشی

ممنون دوست عزیز.

پروانه شفاعی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:18

سلام به دوست بسیار نازنینم!
امروز اومدم اینجا تا صمیمانه ترین تبریکاتمو بهت تقدیم کنم. خواستم از بین همکاران اولین کسی باشم که چاپ کتاب جدیدتو بهت تبریک میگه مطمئنم این کتاب هم به زیبایی کتاب اولته.
در ضمن وبلاگ زیبا و پر باری داری. البته بیشتر دخترم تورو می خونه و چون می خواد وبلاگ داشته باشه برای کسب تجربه به وبلاگهای دیگه سر می زنه و اینجا رو هم اتفاقی پیدا و بهم معرفی کرد.
امیدوارم هر چه زودتر تو نمایشگاه ببینمت عزیزم! فرشته کوچولوتو از جانب من ببوس

عزیزمی پروانه جانم...تو لطف داری بهم.چه دختر هنردوستی که می خواد وبلاگ نویس بشه.منتظرم که ببینمت....

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:37

ایشالا جمعه این هفته میری نمایشگاه ممو جون؟
بعد کدوم کتابت چاپ شده؟همون که نقش اول زن چهره اش برام اشناست؟
بازم تبریک میگم دوستم...افتخار میکنم به داشتن همچین دوستی .ایشالا همیشه شاهد موفقیتات باشیم مهربون خانوم

ایشالا عزیزم...آره همون کتابه...درست حدس زدی.بدو برو بخرشششششش..

ستاره دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41 http://twolover.ir

سلاااااااام
واییی مبارک باشه ممو جان خیلی خیلی تبریک میگم
من خیلی خوشحالم یه دوست جون نویسنده دارررم
انشالله شونصدمین کتابت
مئفق باشی عزیزم

مرسی عزیز دلم...دوست دارم بینمت..

مهناز دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 13:03 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

چقدر خوشحالم می تونم کتابتون رو بخونم. اگه بشه اینترنتی خرید کرد که خیلی بهتره یا اینکه اگر به شهرستان ها هم فرستاده میشه اسم کتابفروشی رو بگن تا ما هم بتونیم تهیه کنیم.

عزیزم کتابم توزیع شده.تو همین سایتی که کنار وبلاگمه و کتاب اول رو می فروشه، دومی رو هم داره گلم...بله تو شهرستانهای بزرگ مثل اصفهان، همدان و ...توزیع شده.اگه آن لاین از سایت جیحون خرید کنی زود به دستت می رسه عزیزم.هزینه ش هم به صرفه ست.بچه ها که راضی بودن خیلی.

رضوان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:02 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

سلام
تبریک میگم.خدا قوت.
انشاله حتما سری میزنم به انتشارات پرسمان و کتابتون رو خواهم خرید.
خوشحال میشم ببینتون.

حتما عزیزم...خوشحال می شم ببینمت..

خانومه خونه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:42 http://ladyhome1.persianblog.ir

اول از همه یه تبریک گنده وچاقالو به مامانی خانوم نویسنده بابت کتاب دومش.دوم برم با دقت اون لینکارو ببینم بفهمم دنیا دست کیه.
همیشه خوش خبر باشی

مریی عزیز دلم...می بوسمت...

خانومه خونه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:46 http://ladyhome1.persianblog.ir

بعله ممو عزیز من شخصا هردوش رو یادمه.برات ارزوی موفقیت هرچه بیشتر دارم.یه دست رو سرما هم بکش بلکه بتونیم عین شما برای فندقمون متنای خوشگل بنویسیم وابراز احساسات کنیم.

قزبان یو عزیزم..کتاب من تو مشهد هم توزیع شده هااااا...

ماهنوش دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 15:57 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

وااای ممو منم جمعه احتمال زیاد بیام نمایشگاه البته همراه دارم ولی سعی میکنم بپیچونم قاچاقی بیام ببینمت اخ جوووووووون(ایکن هیجان )

ای بلااااا...بیا که ببینمت...احتمالا دو تا جمعه تو غرفه م...این جمعه و جمعه هفته بعد..
ساعت دقیق رو اعلام می کنم حتما...

صفورا دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:40 http://bahareomr-2.blogfa.com

من عاشق رمانم. تو اصفهانم توزیع شده؟ اگه هست اطلاع بده ممنونم گلم.

راستش ناشر بهم گفته تو شهرستانهای بزرگ توزیع شده.در مورد فروشش تو شهرستانها اطلاع رسانی می کنم به زودی عزیزم.

حورا دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 21:13 http://www.nime.blogfa.com

خیلی مبارکه .. حیف که من نمی تونم بیام نمایشگاه عزیزم ..امیدوارم تو مشهد توزیع شده باشه ..
همیشه بنویسی ..هر بهار با کتابی تازه

ممنون گلم...اطلاع رسانی مب کنم حتما حورا جان...

رها دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:21

سلااااااااااااام
اولا تبریک میگم
دوما خسته نباشید
بچه ها از طرف دانشگاه میخوان برن حیف ک من ثبت نام نکرده بودم باهاشون
راستی دختر کوشولوتون هم با خودتون میبرید؟
درضمن به نمایندگی از قشر بی وبلاگها تشکر میکنم بابت اینکه رمزدار نبود

ممنون عزیزم...ثبت نام؟؟؟تو اون شلوغی فکر نمی کنم بیارمش...

ماهنوش سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:02 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

:* این از راه دور ایشالا دیدمت ی ماچ محکمم میکنم اصلا من خودمو معرفی نمیکنم ببین میشناسیم منو یا نه

ای دخترک شیطون خودمی...

هدی۳۲ سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:49

سلام دوستم تبریک بابت کتاب جدید و ارزومی موفقیت روز افزون
خرید اینترنتی هم دارید لطفا خبر بدید
ممنون که رمز دار نشد

حتما عزیزم...به زودی...

ستاره سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 16:01 http://twolover.ir

منم همینطور انشالله سعی میکنم بیام حتما
ساعتشم بگی خیلی خوب میشه

حتما اعلام می کنم ستاره جان...

نیکو سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:03 http://S-parlos.blogfa.com

امیدوارم مثه پارسال بتونم از خودت کتاب رو بگیرم:)
جمعه باشه خوبه:)

حتما عزیزم...خوشحال می شم..دیگه می شناسمت!!

سیندخت چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 00:24

ایشالا بسلامتی عزیزم تبریک میگم خیلی زیاد...

ممنونم عزیز دلم...

دریا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 04:38

تبریک فراوان بابت کتاب دومت ای کاش هر وقت ایران اومدم بتونم کتاب رو بخرم یعنی 1 دونش برام مونده باشه. همیشه موفق باشی.

ایشالا که می مونه دریا جان...

شمسی خانم چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:22 http://shamsikhanoum.blogsky.com

تبریک میگم. نوشتن و مجوز گرفتن کتاب تو این مملکت کمتر از کوه کنی فرهاد نیست. پیروز و پاینده باشید.

ممنون...

ویدا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:15 http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

وای ممو چقدر دلم نمایشگاه کتاب میخواد واقعا...
بعد بیام اونجا رمانت رو هم بخرم و امضا هم کنی برام
راستی بهت گفتم ایستگاه آخرو خریدم؟
البته نوشتم تو وبم نمیدونم خوندی یا نه؟
آبان که اومدم تهران از شهرکتاب خریدم
فوق العاده بود ...
یادته ۷ سال پیش بهت گفتم تو یه روز یه نویسنده قابلی میشی منم بهت افتخار می کنم یادته؟
چه زود رسید اون روز

نه.!ندیدم عزیزم...کدوم پستت بود دوستم؟؟
یادمه...راست می گی 7 سال پیش بود...چقدر زود گذشت...
منم دوست دارم خودت و مانی خوشگلو ببینم...

غزل چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:57

من فردا نیستمممممممم چه جوری بفهمم کی میریییییییی مادر

هی وای منننننن....بهت گفتم که غزل جان...سرچ کنی می یاد...

هما چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 16:11

تبریک خیلی خیلی زیاد
منتظر خوندنش هستیم از نشر پرسمان می خرم

ممنونم عزیزم...

رضوان پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 16:17 http://dokhtar0irooni.blogfa.com

سلام با اینکه خیلی دوست داشتم روز جمعه بیام نمایشگاه که ببینمتون اما متاسفانه برناممون جور نشد و امروز رفتیم.
با کمال افتخار بخت زمستان و ایستگاه آخر ( تا امروز موفق نشده بودم بگیرمش) رو.خریدم و به زودی شروع میکنم به خوندن.

رضوان پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 16:17 http://dokhtar0irooni.blogfa.com

سلام با اینکه خیلی دوست داشتم روز جمعه بیام نمایشگاه که ببینمتون اما متاسفانه برناممون جور نشد و امروز رفتیم.
با کمال افتخار بخت زمستان و ایستگاه آخر ( تا امروز موفق نشده بودم بگیرمش) رو.خریدم و به زودی شروع میکنم به خوندن.

ایشالا سال دیگه عزیزم...
امیدوارم خوشت بیاد...

ورونیکا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 16:52

ممو جان خیلی تبریک میگم... من که از خوندن ایستگاه آخر کلی لذت بردم و حالا بی صبرانه منتظر خوندن بخت زمستانم....

عزیزمی ورونیکا جان...
آهان!! پس منظورت از کتاب یه دوست قدیمی این بود؟
خوشحال می شم نظرت رو در مورد دومی هم بدونم عزیزم...
آوینای عزیزم رو هم ببوس...

behnoosh یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 08:38

سلام. من کتاب ایستگاه آخر رو خوندم واقعا داستان خوبی دارد. کتاب بخت زمستان هم قطعا باید خواندنی باشد. براتون ارزوی موفقیت دارم.

ممنون دوست عزیزم...

سوری دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 14:37 http://dokhtarin.blogfa.com

سلام خیلی حس خوبی بود که تو نمایشگاه باشی و کتاب خودتو بخرن نه؟؟؟ خسته نباشی بانو

ممنونم...

یک جرعه آرامش(بانوی بهار) سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 21:37 http://yekjoreearamesh.blogfa.com

سلام عزیزم
امروز با پسرم رفتیم نمایشگاه غرفه شما هم رفتیم خیلی دوست داشتم که ببینمتون اما نبودین کتاب بخت زمستان رو خریدم میدونم کتاب خوبیه موفق باشید

ایشالا که خوشت بیاد عزیزم...لطف کردی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.