عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

ممو در نمایشگاه کتاب 92+معرفی کتاب

خوب!خوب! یه سری از دوستان عزیز تو خصوصی ازم خواسته بودن که چند تا کتاب خوب از نشرهای مختلف معرفی کنم،که به نسبت بقیه قویتر و بهتر باشن و موضوعیت داشته باشن.

اینجا به ترتیب حروف الفبای انتشارات ،اسم نشر و اسم کتاب رو براتون می گذارم+آدرس غرفه.می تونید از نمایشگاه کتاب (که از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی تهران از ساعت 9 صبح تا 8 شب هر روزه برگزار می شه)تهیه شون کنید و هر کدوم رو که به سلیقه تون خورد،بخرید و از خوندنش لذت ببرید.اکثرشون موضوعات اجتماعی و مدرن دارن و عشقی آبکی نیستن!

من که چشمم به کتاب می افته،انگار وارد یه عروسی با شکوه شدم...چون به شدت خوره ام!!


نشر آموت: ردیف 32 غرفه 46 (روبروی نشر نی) - آخرین ردیف نمایشگاه

                به وقت بهشت

                نیمه ناتمام

                عاشقانه

                شوهر عزیز من

                نسکافه با عطر کاهگل


شرکت نشر البرز:شبستان،راهروی 18،غرفه شماره 35

                  نصیب

                  و فقط خاطره هاست

                  دل افروز


نشر پیکان: درنا (اگه تونستید پیداش کنید چون چاپش تموم شده)

                 

نشر پرسمان/شالان:سالن اصلی(شبستان) راهروی 19 ،غرفه شماره 9

                                 همخونه

                                کسی می آید

                                 ایستگاه آخر  (اثر خودم!!!)

                                  لذت انتقام


نشر شادان:سالن اصلی(شبستان) راهروی 26،غرفه شماره 15

                   تکه ای از آسمان

                  انگار این من نیستم

                  یک افق ،یک بینهایت

                  کتابهای تکین حمزه لو رو هم که قبلا" معرفی کرده بودم


نشر دارینوش: چتری برای پروانه ها


نشر لیوسا/درسا: رویای روی تپه

                            یاغی عشق

                            دختر مریلین


نشر علی در سالن شبستان ، راهرو 16 غرفه 27

                  طلایه

                 گوشه های پنهان

                 این روزها

                 آهو

                 قله قاف هم هست اما من نخوندمش چون جدیده اما چون  قلم نویسنده ش رو واقعا دوست دارم،باید زیبا باشه.


نشر ققنوس: شب ممکن


نشر هیلا: میهمانی خداحافظی

اینا از نظر من بهتر از آثار دیگه هستن...

دوست نوشت: به دوستان نازنینی که دوست دارن با هم دیداری داشته باشیم و من کتاب "ایستگاه آخر" رو با دستخط خودم بهشون تقدیم کنم،اعلام می کنم که روز جمعه 13 اردیبهشت 92(همین هفته) ساعت 11 تا 12 صبح و روز دوشنبه مورخ 92/2/16 (هفته بعد) از ساعت 6 تا 7 بعدازظهر در غرفه پرسمان(شالان) هستم و خوشحال می شم روی ماهشون رو ببینم...

همین الان نوشت:باورم نمی شه!!همین الان چند تا از دوستان عزیزم و نازنینم بهم خبر دادن که از کتابفروشی شهر کتاب پاساژ گلدیس (فلکه دوم صادقیه)و شهر کتاب مرکز خرید پونک(بوستان)،کتابفروشی سر خیابان اردیبهشت(انقلاب)کتابمو خریدن!! من نمی دونستم بین کتابفروشیها پخش شده! پس اگه دوست داشتید و مایل بودید،می تونید از اونجا هم تهیه ش کنید.

نظرات 42 + ارسال نظر
من!. سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 09:48

ممو جان
حالا که این گفتی شب پیش خیلی تصادفی از کتابفروشی گلدیس رد می شدم و رفتم داخل و سراغ کتاب شما رو گرفتم و دیدم خوشبختانه آمده
بلافاصله خریداری کردم نزدیک ساعت 8 شب بود که شروعش کردم و تا صبح امروز تند و تند خواندم ساعت 7 صبح تمامش کردم
نتوانستم زمینش بگذارم باید بگویم عالی بود عالی پر از کشش و حرفهای تازه ساده از خیلی از وبلاگیهایی که کتاب چاپ کرده اند زیباتر و بهتر نوشته بودید
لذت بردم دست مریزاد

چقدر سریع!! من مرده این سرعت عملم!! و ممنون از شما که به این بی ریایی هستید.من هم از شما ممنونم

بازیگوش سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:02 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

بازم تبریک میگم عزیزممم بهت...نمیدونم باور میکنی یا نه..شاید زیاد نمیخوندمت یا کامنت نمزاشتم اما میشناختمت و همین کلییی باعث ذوقت میشه که دوستت موفقیتی پیدا کرده و ...اصن ولش کن بیخودی حرف میزنم
تبریییییییییییییک میگم باز عزیزم موفق باشی نازنین

مرسی عزیزم...منم تو کامنتدونی دیروز بانو دیدمت تازه...ممنون از قلب مهربون و با معرفتت

هبه رضوی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:20

تبریک میگم مامان خانومی
ان شا الله همیشه موفق باشی عزیزم
امیدوارم کتابت به چاپ 1000 برسه

نفیس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:44 http://diarnafiis.persianblog.ir

چقدر بابت چاپ کتابت خوشحال شدم کاش اسمشو هم میگفتی (شایدم من ندیدم اسمشو)
عاشق کتابم هر وقت دلتنگ میشم کریمخان رو تا هفت تیر با دونه دونه کتاب فروشیهاش طی میکنم و شاد میشم
ممنون بابت پیشنهاد کتاب
مواظب خودت و نینی باش

وا؟یعنی واقعا ندیدی؟؟؟ خوبه جلوش نوشته اثر خودم!

ری را سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:24 http://narenjestaan.persianblog.ir

ممنون از معرفی کتابا
از این همه فقط همخونه و کسی می آید و شب ممکن و خوندم می خواستم بپرسم تو این کتابا کتابی هم هست که مث شب ممکن حجمش کم باشه ؟

عزیزم همه شون 300 صفحه به بالان!میمهانی خداحافظی 124 صفحه ست که اونم کمیاب شده...

بازیگوش سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

میگم ممو جان شما نمیدونی نازی صفوی چرا دیگه رمان نمیده؟؟؟؟

دیگه نمی نویسه! شنیدم کتابی که جدید نوشته بود ممنوع شد و اون هم دیگه ننوشت!

فرشته سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:43

سلام خانمی . ممنون از معرفی کتاب .و باز هم تبریک بابت چاپ کتابتون .
فقط یه خاهش .برای مایی که شهرستانی هستیم و می خواهیم کتاب را با امضا خودتون داشته باشیم و خودتون رو هم ببینیم و جمعه هم مقدور نیست بیاییم چه کنیم ؟ساعت روز دوشنبه هم دیر وقته .
میشه لااقل خواهش کنیم کتاب را امضا کنید و بذارید داخل غرفه تا بهمون بدن.؟؟؟با عرض تشکر و پوزش البته .

حتما عزیزم...با مدیر نشر صحبت می کنم...و براتون سفارشی امضا می کنم

ماه گل سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:16 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

ممو جان تبریک جانانه ی منو بپذیر! و بی صبرانه منتظرم صفحه های کتابت رو ورق بزنم

ممنونم...

زهرا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18 http://zizififi

هووووووووووووووو..چند تا کتاب خوب...یعنی جمعه میری نمایشگاه .؟؟؟اذیت نشی ممویی؟؟؟ای جوونم ای نی نی شما عجب نی نی فرهیخته ای بشه.همش لای کتاب و نمایشگاه کتاب بودهمیگم اگه بشه ایشالا جمعه میام..امیدوارم عموم جمعه رو برای اومدن به خونه ام انتخاب نکنه

نگران همونم که یه وقت پر باشه غرفه نتونم بشینم...اما مدیر نشرم تازه ملاحظه کرده و گفته تو این ساعت خلوتتر و تمیزتره برات صندلی می اریم...
خیلی خوشحال می شم ببینمت!تو که جای خود داری عزیزم...

الهه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:30 http://man-va-va.persianblog.ir

اولا تبریک میگم بابت چاپ کتابت
مرسی هم بابت لیست کتابها

مرسی گلم...

نانازی بانو و آقا خرسی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:45 http://www.nabat.blogfa.com

خیلی خوبه ممو من که خیلی مشتاقم کتابتو بخونم

عزیزی ناناز...خوشحال می شم.

دختر اپی لپتیک سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:52 http://epileptic-girl.persianblog.ir

مموئی:
کتابت فقط تهران توزیع شده یا جاهای دیگه هم توزیع شده؟ اگه اطلاع داری یه خبری بده. دلم می خواد کتابتو بخونم اما فکر نمی کنم برا نمایشگاه بتونم بیام تهران.

عزیزم...از هفته بعد تو کتابفروشیهای معتبر شهرستانها توزیع می شه چون دادنش پخش! کدوم شهرستانی برات بپرسم.

بهاره سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53 http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام دوستم
خوفی؟
من باید تا فردا صبر کنم که برم از نمایشگاه بگیرمش بعد بیارم دم خونتون بدم برام امضاش کنی خیلی دلم میخواد زودتر برم نمایشگاه آخه پس کی فردا میشه؟
دوستم من تازه دوزاریم افتاد طرح جلدت کار بانوئه... تو فیس بوک که اسمشو بردی، نفهمیدم کدوم بانو رو میگی فقط برا اینکه ضایع بازی درنیارم جلو بقیه یه جوابی دادم بعد گفتم بعدا از دوست جون می پرسم که منظورش کی بوده بعد الان که رفتم تو پیج بانو و فهمیدم طرح جلد کار اونه انقدر خجالت کشیدم از خنگ بازی و حواس پرتی خودم که نگو
خلاصه دست هردوتانون درد نکنه، تو برای اینکه یک کتاب خوشجل و لطیف نوشتی و دست بانو هم درد نکنه برای این طراحی زیبا و خیال انگیز

دوستم!تشریف بیارید شام در خدمت باشیم.جدی می گم ها!آخه می خوام دوباره بارانو ببینم!دلم برای هر دوتون تنگیده!
از دست تو دوس جون! حدود 10 تا طرح داده بود برام که یکیش مجوز گرفت.خیلی زحمت کشید...بعض تو نباشه دوس عزیزیه!

زن متاهل سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 14:11 http://man159.blogfa.com

تبریک میگم
کاش میشد ما هم میتونستیم بدست بیاریم

نیلوفر سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 14:40 http://www.niloufar700.persianblog.ir

تبریک مموی عزیزم
سعی میکنم بیام و کتاب رو از دست خودت بگیرم دوستم

خوشحال می شم ببینمت نیلو...

آهو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 15:00 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

تبریک میگم خانومی واقعا بهت افتخار میکنم
حیف نمیتونم بیام تهران!
تبریز کی میرسه کتابت؟

عزیزم باید بپرسم...اما از هفته دیگه تو کتابفروشیهای معتبر کل شهرستانها توزیع می شه...

ری را سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 15:27 http://narenjestaan.persianblog.ir

یه سوال دیگه بپرسم ؟ بنظرت تو رمانهای ایرانی که خوندی کدوم یکی رو خیلی دوست داشتی ؟ می خوام کتابی بگیرم که تو مایه های همخونه باشه تو چیزی می شناسی

ماشالا سلیقه ت خیلی متغیره ها! شب ممکن کجا و همخونه کجا!!

ری را سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 15:33 http://narenjestaan.persianblog.ir

راستی از کتابهای تکین حمزه لو کدومش از همه قشنگتره

تا اونجایی که یادمه یه دفعه اومدی یه نقد تند برای کتاباش نوشتی!به نظرم کتاب خیلی سلیقه ایه!!

ورونیکا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 20:11

ممو جونم تبریک میگم بابت کتابت
حتما می خونمش عزیزم

مرسی عزیزم...خوشحال می شم.

نشر آموت سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 21:41 http://aamout.com

سلام. ممنون یاد ما هم بودید. جای ما در نمایشگاه کتاب: ردیف 32 غرفه 46 (روبروی نشر نی) - آخرین ردیف نمایشگاه

به به! نشر آموت عزیز! شما خواننده اینجایی؟آقای یوسف علیخانی؟؟باعث افتخارمه!! من 5 شنبه اونجام می خوام کتاب جدید خانم کلهر رو بخرم!

لبخند سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:18 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

خیلییییییییی بهت تبریک میگم عزیزم. عاشق این پشتکارتم. مطمئنم رمانت یکی از بهترین هایی هست که خواهم خواند. کاش ایران بودم زودی میخریدم کتابت رو. اما سفارشش رو میدم برام بخرن زودی به دستم برسونن. برات بهترین ها رو آرزو دارم مادر نمونه فرهیخته

کجا بودی تو عزیزم...خوشحال می شم بخونیش!

ســـــــاینــــــــا!. سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:56

مرسی عزیزم

کیانادخترشهریوری چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 00:11

اولین روز مادرت مبارک ممو جونم.و تولد کتابت بخیر و شادی

مرسی کیانا جانم...

tecton چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:16 http://S-parlos.blogsky.com

ای ول!
من جمعه این ساعتی که گفتی میام از دستای خودت کتابتو می گیرم:)

خوشحال می شم ببینمت...

شیده چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 03:09

بازم تبریییییک خانوم
ببینم شیرازم توزیع شده؟
اسم نویسنده ممویی هست اونوقت؟

دیروز از ناشرم پرسیدم،گفت دادن به پخش و از هفته دیگه تو شهرستانها توزیع می شه.عزیزم...بزار بعد از 20 م برو شهر کتاب شیراز بپرس.مواظب نی نی هم باش.

نفس63 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:21

ممو جونم امسال متفاوت ترین روز مادرو تجربه میکنی با یک نی نی تو دلت با یک عالمه خوشحالی بابت چاپ کتابتخیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم دست بانو هم درد نکنه بابت طراحی جلدش..اولین روز مادر که خودتم واقعا مادری مبارررررررررککککککککک

قربونت برم نفسم...در مورد اون مورد هم مشکلی نداره عزیزم.فقط من تمام نسخه های کادویی رو دادم رفت.باید برات بخرم و بفرستم.دوست داشتی برام آدرس بزار.

نفس63 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:29

خصوصی داری

دیدم گلم...

ری را چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:36 http://narenjestaan.persianblog.ir

من تا حالا کتابهای تکین حمزه لو رو نخوندم که بخوام نقد بنویسم فک کنم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی ولی بازم ممنون

عزیزم همه این لیست من کتابهای خوبی هستن.

مژگان یک دنیا عشق چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:00

عزیزمممممممممم به شما که تبریک بسیار وییه میگیم امسال:))))))))))
مراقب خودت و کوچولوت باش
---------
و برای همه مادرا آرزوی سلامتی دارم و برای اونهایی که هنوز مادر نشدن(از جمله خودم!) ارزو دارم زودتر این لذت رو تجربه کنن:))))))))))

انشاالله...ممنون...

زهرا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:11 http://zizififi

عزیزم عزیزم عزیزم امسال به راستی باید بهت روز زن و مادر رو تبریک گفت...روزت مبارک عزیزم
ایشالا همیشه خدا سایه ی گرم مامانت بالای سرت باشه خانومی

عزیز دلمی...آخ که تو چقدر با معرفتی دختر!

man va hasmali چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:29

roozet mobarak maman nanazi[:[[:S004:
vali man nemitonam ketabeto bekhonam

عیبی نداره عزیزم...بالاخره که اونجا هم می یاد! یکی دوستای من می گفت تو کتابفروشیهای اونجا می یارنش...

زهرا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:30 http://zizififi.persianblog.ir

اخ که چقد تو جیگری

یاسمین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:30

سلام روزتون مبارک ممو جان :****
و ممنون بابته معرفیه کتابها و انشالله میبنمتون نمایشگاه :)

مرسی عزیزم...خوشحال می شم...

بانو چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 15:42 http://heartplays.persianblog.ir/

عزیزم روزت مبارک... ایشالله نی نیت به سلامت به دنیا بیاد.. براش مادری کنی...
ممنون برای دعای قشنگت... :-*

ایشالا...قربانت...

نشر آموت چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:17 http://aamout.com

سلام. بله. همیشه این‌ورا هم هستم. ممنون که نشر آموت رو حمایت می‌کنید. ممنون

خوشحال می شم آقای علیخانی!...نشر خوب و استخوندار رو باید معرفی کرد...نشر شما گزیده و قوی چاپ می کنه!و این یعنی امیدواری برای آینده ای روشن در صنعت رمان و کتاب

مونا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 00:19

سلام چقد خوبه بعد یه مدت انتظار سخت ادم به ارزوش برسه ,یه عالمه تبریک بابت چاپ کتابت,خیلی دوست دارم فرصتی بشه تا بیام نمایشگاه تا هم کتاببتو بخرم هم از نزدیک نویسنده وبلاگ خوبی که سال هاست دارم میخونمو ببینم.ارزوی سلامتی و موفقیت تو همه ی مراحل زندگیو برات دارم

مرسی عزیزم...خوشحال می شم ببینمت!

نفس63 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 04:21

خصوصی داری ممو جونم

دیدم عزیزم...این حرفا چیه!! برات می فرستم...

مامان خانوم و بابا بهرام جون پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 13:30 http://pesaramiliya.persianblog.ir/

تبریک میکم خانوم نویسنده
موفق باشى مامانى جون
بخدا به جون ایلیام خیلى ذوق دارم کتابتو بخونم ولى جه کنم که نه دستم بهش میرسه نه بام
تا بیام ایران باید صبر کنم و هر روز غش کنم وقتى ببینم این دوستاى وبلاکى میکن عجب کتابى و قشنکه
منم که عاشق کتاب خدا به دادم برسه .....

آرام( یه مامان از آلمان) جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 03:47

خانوم تبریک میگم چاپ کتابتونو، همیشه موفق باشین و پیروز

ممنون عزیز دلم...

الی جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 18:45

از دستم تک تک خانوادم خیلی ناراحتم.اونا باعث رنجش روح من شدن.هیچکی حاظر نشد پاشه با من تا که از شمال یه سفر یه روزه بیام تهران که بیام نمایشگاه.ازردنم بخاطر اینکه امروز جمعه بود شرایطشو داشتن اما نیومدن.اینجور وقتا که میشه به خودم میگم کاش ازدواج کنم و یکم دست و پام باز بشه و دیگه اینجور موقعیت هایی که به ندرت پیش میادو از دست ندم.مهشاد جان ندیدمت اما خیلی دوست دارم.

ایشالا دفعه دیگه عزیزم...

فرشته شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 12:36

سلام خانمی . خب الان صبح شنبه هم که گذشت ...ما منتظر آپ کردن پست نمایشگاهی تون هستیم .

یگانه شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 13:16

ببخشید ادرس نشر روشا رو هم میشه بنویسین

فقط می دونم راهروی 21 ه.بری مشخصه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.