عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

آنچه شما خواسته اید...

یکی از دوستان عزیز ازم خواسته بود شکرگذاریهام رو واضحتر بنویسم.

یعنی اصلا شکرگذاری ننویسم یا اگه می نویسم، دقیق بگم برای چی از خدا ممنونم.

خوب منم گفتم یا آدم نمی گه یا اگه می گه رک و راست همه چی رو رو می کنه!

چند موردش رو می تونم اینجا بنویسم اما بقیه ش رو شرمنده م...چون می ترسم چشم بخورم!!! 

از اینکه قبل از  32 سالگی که سن لب مرز  بارداری برای خانمهاست و بعد از اون ریسک بسیار بالا میره و امکان بارداری کم می شه، به راحتی صاحب یه فرشته کوچک و سالم شدم خدارو شکر می کنم.

از اینکه همسری تلاشگر و حمایتگر دارم که باهام حساب و کتاب نمی کنه و خسیس نیست و هر چی که لازم داشته باشم رو از بهترینها بی چون و چرا برام فراهم می کنه، و در ضمن اجتماعیه و روابط عمومی خیلی خوبی داره، خدا رو شکر می کنم.

از اینکه همسرم موقعیت تحصیلی و شغلی خیلی خوبی داره و سری تو سرهاست و می تونم روش حساب کنم،واقعا خوشحالم.

اینکه همیشه راستگو هستم و دروغ تو ذاتم نبوده  و خالی بندی نمی کنم واسه جلب توجه دیگران و می تونم اونچه که هستم (ظاهر و باطنم) رو نشون بدم، خدا رو شاکرم.

از اینکه به دو زبان خارجی مسلطم و می تونم به راحتی ازشون استفاده کنم و صحبت کنم،می گم خدا جون مچرکم!

از اینکه لیسانسم رو با معدل بالا گرفتم،خدا رو شکر می کنم.

خد ارشکر می کنم چون عاشق شغلم بودم و هستم...کلی هم تجربه تو این راه کسب کردم که در آینده به دردم می خوره.

خداروشکر که همکاران خیلی خوبی داشتم و برام خاطره های خوبی به جا گذاشتن و هر روز صبح با لذت از خواب بیدار می شدم و به محل کارم می رفتم.

از اینکه پدر و مادری دارم بهتر از برگ درخت، که تو بدترین شرایط پشتم بودن و اینکه با افتخار به همه نشونشون میدم و می تونم با افتخار بگم که محل زندگیشون تو یکی از بهترین محله هاست و  برای بالا بردنشون متوسل به بزرگترین دروغها نمی شم ، خدارو شاکرم.اینکه اونقدر محترمن و این اصالت من رو تضمین می کنه و تو تربیت من تاثیرگذاره، خدایم رو همیشه شکر می کنم.

اینکه یه خونه درست و حسابی تو یه محله خوشنام و مناسب دارم و مجبور نیستم برای اینکه خودم رو بالا بکشم  برم اجاره نشینی هم باید بگم خدایا ازت ممنونم.

از داشتن فامیلهای خیلی خوب و مهربون که می تونم همیشه بهشون تکیه کنم و باهاشون رفت و آمد داشته باشم و همه فرهیخته و تحصیلکرده ن ، خیلی خوشحالم.

از اینکه هنر نوشتن رو دارم ، هنری که تو ذات هر کس نیست و تونستم ازش استفاده بهینه کنم و به یه جایی برسونمش که سکوی پرتابم بشه و پیشرفتش تا بینهایته، خدارو 100 ها هزار بار شکر.

از اینکه دچار روزمرگیهای وحشتناک مثل خوردن و پوشیدن و خوابیدن نیستم،و الکی خودم را دلخوش نمی کنم و زورکی داد نمی زنم:"من خوشبختم!!" و هدف زندگیم مشخصه باز هم خدارو شکر.

همیشه از اینکه آدم عاقلی بودم و سیرت و ذات خوبی داشتم و تو ظاهرم هم  همیشه مشخصه و کسی از دست و زبان من عمدا دلگیر نیست و زبان تلخی ندارم، خداوند رو شکر می گم.

دوست ندارم از ظاهرم خیلی تعریف کنم چون کار آدمهای خودشیفته و توخالیه...اما همیشه از اینکه از طرف همه (حتی تو فیس بوق!)در مورد ظاهر خودم و همسرم و فرشته ام  انرژیهای بسیار مثبتی دریافت می کنم خیلی مسرورم.

 و در آخر از اینکه چهار ستون بدن خودم و بچه م و خونواده م سالم سالمه و حتی یه سیگار هم نمی کشیم ، خدا رو همیشه شکر می کنم.

ببخشید که خیلی رک و بی پرده همه چیز رو ریختم رو دایره!!!بضاعت من همینه!رک گویی و راستگویی! دیگه خودتون خواستید دقیق بگم برای چی خدا رو شاکرم....راست و حسینی گفتم و امیدوارم به دوستان عزیز لینکیم برنخوره و سوء برداشت نشه  چون اصلا منظوری نداشتم و ندارم!(بدبختی وبلاگنویسی اینه که باید خیلی چیزها رو فاکتور بگیری و سانسور کنی تا به کسی بر نخوره!!)

چقدر هم زیاد شد!!

خوب دیگه بقیه ش هم سیکرته!!میره جز دفترچه خاطرات دلم...حسها و نعمات ناگفته ای که هرگز گفتنی نخواهند بود.

روز تابستونیتون خوش و آفتابی...

نظرات 15 + ارسال نظر
پیراشکی عشق چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 08:41

خوشی هات مستدام. به فکر افتادم یه پست شکرگذاری بنویسم:)

حتما بنویس! چون آدم یادش می یاد که چه چیزای مهمی داره و قدر نمی دونه!

مریسام چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 08:47

خدا رو هزاران بار شکر برای دوست عزیزم... اسفند هم دود کن برای خودت

مرسی عزیزم...

حورا چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 09:47 http://nime.blogfa.com

خدا رو شکر

mahtab شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 08:35 http://mynicechild.niniweblog.com

خدا علت تمام خوشیهاتونو براتون حفظ کنه و بیشترشون کنه

ممنون عزیزم...

ماه گل شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 09:54 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

همیشگی باشن این نعمتها ت و آدمای خوب زندگیت واقعا نوشتنش آدم رو شارژ می کنه و خیلی چیزا رو یادش میندازه..
عزیزم اگه برات مقدوره برای کسانی که دوست دارن زبان رو خودشون بخونن بدون کلاس رفتن و پیش زمینه ی بدی هم ندارن ممنون میشم راهنمایی کنی.

ممنون عزیزم...
واقعیتش اینه که باید تو جمع و کلاس باشی تا بتونی یاد بگیری.فراگیری زبان فرار،فقط تو جمعه که جواب می ده.اینکه مجبور بشی ارتباط داشته باشی تا از زبانت استفاده کنی.تنهایی،زیاد فایده نداره.فیلم دیدن و خوب گوش کردن و کتاب زبان اصلی خوندن موثره اما نه به اندازه تیم ورکینگ.

گلی شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 10:36 http://mygreendays.blogfa.com/

عزیزممممممم
ببخشید که دیر به دیر برات کامنت میذارم....واقعا از خوندن پستها انرژی میگیرم....خیلی قشنگ دلایل شکرگزاریت رو نوشتی...امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی....خدا همیشه توجه ویژه میکنه به آدمهای شاکر

مرسی گلی جان.خداروشکر که انرژی می گیری.

ماهنوش شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 11:16 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

خدارو شکر نازنین .. من به این حقیقت رسیدم که خدا به اندازه دل هرکس میده منظورم اون بخش های اکتسابی هستش و خوشحالم برات همیشه موفق باشی ممو جون برای خودتم اسپند دود کن :*

مرسی عزیزم...دل تو هم پاکه گلم...

بهار شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 13:12

همیشه از نوشته هات اترژی مصاعف می گیرم ممو
خداروشکر برای شکرگذاریت.اینا کم چیزی نیستن
دونه برنج عزیز رو هم ببوس

ممنون عزیزم

مریمی شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 13:45

می تونم بپرسم به جز انگلسیی چه زبان دیگه ای بلدی؟

آلمانی

سیندخت شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:43

الهی که هر روز لیست شکرگذاریت تعدادش بیشتر و بیشتر بشه... خدا رو شکر عزیزم

مرسی عزیزم...

الهه یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:52

چه قدر خوب که لنوشته هات رو با ما در میون می ذاری به سادگی و به این صمیمیت
بهترین وبلاگ رو داری

مرسی عزیزم...

شیما مامان آرمین یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 15:10

خدا را شکر که این همه نعمت به هممون داده .
دعا می کنم شادیهات پایدار و نعمتهایت زیادتر بشه.
سالم و شاد باشی

ممنون عزیزم...

فیروزه یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 19:07

خدا رو شکر
شادی هاتون مستدام

ممنون عزیزم...

مهشید ... دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 10:04

سلام ممو خانم...
امیدوارم همیشه خوشی هاتون همراه زندگی قشنگتون باشه و خدا رو شکر می کنم برای این پست قشنگتون مخصوصا بعد از نگرانی برای پستهای نه چندان دورتون, خیلی زیاد خیالم راحت شد دوست عزیز...
همیشه خوش و سلامت باشید...

ممنون عزیزم...

شیرین چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 02:57

خدار رو شکر ممو و ایشالا که همیشه همین طور باقی بمونن و همین طور اضافه بشن

ممنون عزیزم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.