عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

فلافل

امروز براتون طرز تهیه فلافل رو می ذارم.حس آشپزی رو حال می کنین؟دوباره برگشته!

غذایی که خیلی دوست دارم...

مواد اولیه ش هم نخود پخته و پودر سوخاری و تخم مرغ و پیازه.ادویه ش هم زردچوبه.باید خیلی دقت کنید که خوب مخلوط بشه (نهایتا با غذاساز مخلوط کنید)تا موقع سرخ کردن از هم وا نره.البته من بیشتر اندازه ها رو چشمی میریزم.

مواد لازم برای 4 نفر:

نخود پخته و له شده: 2 پیمانه

پیاز: یک عدد کوچک

تخم مرغ: یک عدد

پودر سوخاری: به مقدار لازم

نمک و زردچوبه و فلفل: به میزان لازم

 این هم فلافلهای نهایی با تزیینات.

نوش جان!

کتاب نوشت: چند نفر از دوستان خوبم تو این چند روزه از طریق ایمیل و پیغام ازم خواسته بودن که چند تا کتاب خوب رو معرفی کنم.والا!من جدیدا دیگه این کار رو کنار گذاشتم!چون ممکنه سلیقه بعضیها با من جور نباشه و بهانه جویی کنن.برای همین من فقط کتاب خودم رو تبلیغ می کنم و بس!

اما هر کی سلیقه کتابخونیش با من یکی هست می تونه به این لینک مراجعه کنه و لیست برداره.مانیای عزیز! روی صحبت من بیشتر با شماست.البته من اصلا از سلیقه ت خبر ندارم و این صرفا" جهت اطلاع بود.اگر خوشت نیومد،اجباری نیست.به قول خودت قیمت رمان خیلی گرون شده و این روزها باید احتیاط کرد.