عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سال نو مبارک...

آغاز سال 94 مبارک...

خوب بود؟تعطیلات چسبید؟

جایی رفتید یا سنگر خونه رو حفظ کردید؟

بیاین از خودتون یه خبر بدید...ببینم گجا بودید و چه کردید؟

چاق که نشدید؟

چون معمولا همه قبل عید رژیم می گیرن،بعد از عید اضافه می کنن دوباره...

جنبش تند رو همه ش رو خوندید؟

خدایی واقعیت بود...

حالا اگه دوست داشتید شما هم از امروز در مورد سیزده نفر از وبلاگیهایی که لینکند تو وبلاگتون بنویسید...

بنویسید تا وبلاگستان ازین سوت و کوری درآد و یه انقلاب نو برپا بشه و طرحی نو در انداخته بشه...

پس یا علی!

بجنبید!


نظرات 21 + ارسال نظر
me شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 10:25 http://metoyou.blogfa.com

خیلی ممنون..سال نو شما هم مبارک..
آره خوب بود.بعضی روزهاشو ثبت کردم.من همه روزای سال رو تعطیلم کار نیست که..
سنگر خونه رو چسبیدیم حسابی کلش به دیدوبازدید گذشت..شما چیکار کردین؟؟
نه این چه حرفیه فقط چند کیلو اضافه وزن همین..
آره خوندم خیلی خوب راجع به فلفل جون نوشتی..بقیه رو من نمیشناسم..
به وبلاگ من هم سر بزن عزیزم..

اطلسی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 10:26

شما عزیز دلیییییییییییی ممو جون نمیدونی چقدرررر سورپرایز شدم دیدم از من نوشتی باورم نمیشد اولش!!
من از تو هیچ وقت نرنجیدم...بقول تو کمی دیدگاهامون فرق داره اما خوب معاشرت با افراد متفاوته که ادم چیزی یاد میگیره....
من همیهش میخونمت و چندباری هم کامنت دادم اما ببخشید که یا وقت نمیشه یا میبینم بسته ست
بهرجال تو از دوستای خوب منی که همیشه از خانمی و مهربونیت چیزی یاد گرفتم...
گل دختر نازتو ببوس حسابی
javascript:void(0);javascript:void(0);

در ضمن من عاقل شدم کمی:))) فهمیدم چه چیزایی توی زندگیم اولیوته و چیا نیس...میتونی بخونی
خخخخخ
اینم مدیونه تجربیاته خوب شما دوستای عاقلم هستم

ماهنوش شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 11:52 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

سلاام سلااام به مموی عزیزم .. اول از همه بگم که چقدددر ذوق زده شدم پستت رو دیدم افتخار دادی بانو .. خیلی خوشحال شدم و افتخار کردم به خودم بابت داشتن دوستای خوبی مثل شما که ادم رو فراموش نمیکنن و مصداق از دل برود هر انکه از دیده برفت نیستن..
در کل نظر لطف شما بود امیدوارم بتونم قدر بودنتون رو بدونم و بیشتر فعال باشم
در ضمن سال نوی شما مبارک باشه امیدوارم امسال برات سرشار باشه از ذوقهایی که من روز اول کاری با خوندن پست شما کردم . سالی پر از سلامتی موفقیت و خوشبختی از خدا میخام براتون .. میبوسمت مموی خوشگلم . دوستت دارم :****

ماهنوش شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:06 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

من سعی میکنم ی پست عیدانه بنویسم و گزارشات مبسوط بدم اونجا.. ببین چقد بچه ی خوبی شدم

رها شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:15

سلام ما همچنان سنگر خونه رو حفظ کردیم که کسی نگاه چپ نکنه

بابک اسحاقی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:30 http://javgiriattt.blogsky.com/

سلام ممو جان
سال نوت مبارک
ما خونه بودیم و سفر نرفتیم بیشتر مشغول مهمون بازی بودیم
خدا رو شکر خوش گذشت

رضوان شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:59 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک.امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های عمرتون باشه.
ما که امسال سفر نرفتیم و همش خونه مامی جانمون بودیم

پریسا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 14:06

سلام عزیزم
امیدوارم سال خیلی خوبی در کنار خانواده داشته باشی

ye zan یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 06:15 http://adda.blogfa.com

banoye mehrabon sale notoun mobarak, sale khobo khoshy dashte bashid

ye zan یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 06:17

azizam pageton to insta khososye ?

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 07:10

سلام به دوست خوشگلم.سال نوت مبارک باشه.ایشالا که سال جدید سال خوب و خوشی برات باشه.بوس
عزیزم وقتی پستی که در مورد خودم بود رو خوندم کل ذوق کردم.مرسی که منو این همه خوب میبینی .میبوسمت مهربون

ویدا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 09:13

سال نوی تو هم مبارک دوست جووون
ما که خونه بودیم ومشغول مهمونداری
ولی در کل خوب وخوش بود

متولد ماه مهر یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:51

سلام عزیزم، ما سنگر خانه را حفظ کردیم. راستی کاش از واکسن هجده ماهگی بگی، من استرس این واکسن را دارم. باید مرخصی بگیرم به نظرت عزیزم؟

الی یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 15:28

سلام ممو جون.سال نو هم بر شما مبارک باشه.خوب بود خدارو شکر.ما سفر نرفتیم.خانه بودیم.چاق نشدیم نهبله تمام پستهای جنبش رو خوندم همون روز.خیلی جالب و قشنگ بود.دست شما درد نکنه بخاطر این حرکتهای خوب و نو.ضمنن دلم خیلی تنگ شده بود.

مریم یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:38 http://marmaraneh.blogfa.com

سال نوی شما هم مبارک، انشالا که سالی پربارتر در انتظارتون باشه.
عید هم گذشت، خوب و بد و درهم، مثل خیلی روزهای دیگه.

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 10:38

ماهگرده تولد نازدار خانوم خوشگل خانوم مبارکا باشه .ایشالا هزاران سال خوشبخت زیر سایه مامان و باباش زندگی کنه

منیژه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 19:19

منم سال جدید رو بهتون تبریک میگم.
مموجان من خودم که وبلاگ ندارم اما وبلاگ خونم و چندوقت پیش با وبلاگ خانم دکتری آشنا شدم که نوشته هاش مایه ی تسلی خاطره. "وبلاگ پنج دری" البته ممکنه بشناسید.
وبلاگ من و ام اس هم برای من خاصه و دوست داشتنی...

مونیکا دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 20:11

سلام... سال نو مبارک...امید که امسال بهترین ها براتون اتفاق بیفته....سلامتی و سعادت و سربلندی هم همیشگی باشه براتون...

خانومه خونه سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 22:36 http://ladyhome1.persianblog.ir

سال نوت مبارک.ماشالله عجب هلویی شده این دخمل.برات ایمیل زدم به تنها ادرسی که دارم.خوشحال شدم کد برام باز شد وتونستم کامنت بذآرم.

نیلوفر چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 01:43 http://www.niloufar700.persianblog.ir

هیچی دیگه ما دیر رسیدیم عکسها حذف شد
زنده باشه انشاء الله فرشته نازت

موکا یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:58

سلام خانوم. انشاله که حالت خوبه. کلی پست عقب افتاده بودم ازت که خوندم. سال جدید با تاخیر مبارک و روزتون هم مبارک. انشاله که سال جدید سال آرزوهات باشه و لبخند به لب باشی هر روزش... منو ببخش که دیر به دیر کامنت میزارم. ولی همیشه میخونم و هستم همین دور و برا.. دونه برن رو ببوس... خدانگهدار

عزیزمی...خوشحالم که هنوز اینجا رو میخونی.ممنون.بر تو هم مبارک باشه.سال خیلی خوبی داشته باشی موکا جان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.