عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

کوش آداسی (شهری ساحلی در ترکیه)

قول داده بودم از سفرم براتون بگم و یه سفرنامه پربار بنویسم.

راستش این روزا واقعا سرم شلوغه...یعنی فرصت ندارم یه لیوان اب درست و حسابی بخورم.

4 تا عروسی در پیش داریم...و خودم باید دو تا مهمونی بگیرم که خیلی مهمن و ازون مهمونیای همینطوری و با یه نوع غذا برگذار کردن و اینا نیست...دقیقا تا آخر مهر ماه بنده درگیر خواهم بود!

بگذریم...

کوش آداسی واقعا شهر زیبا و جمع و جوریه...

خونه های خیلی بامزه ای اعم از ویلایی و آپارتمانی داره،...بیشتر جاهاش مجتمع سازی شده که یکدست و یک شکل ساخته شدن و به گفته خیلیها همتای همین مسکن مهر ایرانن.

اینجا ورودی لابی هتلمونه که بسیار بسیار زیبا و دلباز بود...

برای دیدن بقیه عکسها رو بقیه ش کلیک کنید...

  

 

ورودی لابی هتل از سمت راست که به استخر دوم و اصلی هتل ختم می شه...

نمای دریا از رستوران هتل...


اتاقمون تو هتل...

نمای استخر اول هتل از اتاق خودمون...طبقه پنجم!

دونه برنج هر روز یه دوست پیدا می کرد! اینم یامور خانه...که درست همسن دونه برنجه و فقط 4 تا دندون داره...

نونهای منوی صبحانه هتل عالی بودن...مخصوصا نون پیتزاهاش...محشر و خوشمزه!!دلچسب...


یک صبحانه خوشمزه...


ناهار خوشمزه تر با مزه های جدید و بینظیر...تنوع غذاهاش خیلی زیاد بود.حدود 20 نوع غذای سرد و گرم برای ناهار و شام داشت.

انواع و اقسام کالباسهای برای قسمت صبحانه سرد هتل...

انواع سالاد و سبزیجات در منوی صبحانه سرد...

نمای رستوران هتل...


روز اول برای بازدید از نمایشگاه و شوی لباسهای چرم بره اصل بردنمون...خیلی عالی بود! و چرمها بسیار گرون...یه کتش حدود 1500 تومان می شد.البته کسی خرید نکرد و فقط خواهر کوچکه من یه کت خرید!

روز دوم رفتیم پارک آبی آدالند که واقعا خوش گذشت...یه کپسول داشت که مثل سقوط ازاد بود بدون هیچ تیوپ و محافظی پرتت می کردن پایین و 400 متر سرسره رو می رفتی پایین عمودی!!!

سرسره های تیوپی آدالند هم خیلی خوب بودن...هیجانی و پر سرعت!!

منطقه گازی بیندی...که مورد علاقه آتاترک بود و قدمت تاریخی داره...


یه نمای دیگه از ساحل کوش آداسی از روی منطقه گازی بیندی...

روز چهارم هم رفتیم روی کشتی تا بریم وسط دریا و حسابی از مناظر لذت ببریم....

روز پنجم هم من و ابو رفتیم پاراچوتینگ...بهترین لحظات عمرم همون موقعی بود که ما رو بالا کشیدن و ما پرواز کردیم...بر فراز دریای آبی مدیترانه...می بینید؟کشتی ای که ما رو بالا کشیده،شده یه نقطه!!

این هم نمای کوش آداسی ازون بالا! چقدر عکس انداختیم...

تیوپ دونه برنج تو استخر که سوارش می شد و اب بازی می کرد...

نمایی از اسکله و کافی شاپ هتل...

نمای ساحل از اتاق خودمون...روی تراس...

دریای ابری و زیبا از روی کشتی...

و در آخر غروب زیبای خورشید از روی اسکله هتل...خیلیها از روی همون اسکله می پریدن تو اب و شنا می کردن...

چطور بود؟البته عکس از جاهای دیدنی که زیاده اما حوصله کمه و در حوصله وبلاگ هم نمی گنجه....

پینوشت:در مورد مراکز خرید یه پست جدا می ذارم...حتما!

روزتون بخیر و شادی...



نظرات 36 + ارسال نظر

عجب عکسایی...مرسی.همیشه به سفر و شادی انشالله

ممنون عزیزم...

ارکیده شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 09:01 http://orchid80.blogfa.com

همیشه به سفر دوست

تینا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 09:13

سلام ممو جان چه عکسای خوشگلی همیشه به سفر عزیزم عاشق دونه برنجتم خوشرو و شیرین

مرسی عزیز دلم...لطف داری...

غزل شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 09:24

عالی بود عالی بود عالیییییییییییییی بوددددددد
به به چه چیزای خوشمزه ایی خوردین خواستم برم حتما در مورد هتل ازتون میپرسممممم

خیلی خوب بود...غذا ها هم واقعا چسبیدن!

رضوان شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 09:35 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

چقدر خوشگل و باصفا همیشه به گردش.
عالیه خیلی خوشم اومد از شهرش.
چقدر آب استخرش زلال و تمیزه.

مرسی از عکسای خوشگلت

کلا آب دریا و استخر اونجا خیلی زلال بود.کف دریا از اون بالا هم معلوم بود.خواهش عزیزم...

مریسام شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 10:05

وای عالی بودن عکسها
انشاالله همیشه از این سفرهای خوب خوب بروید

ممنونم عزیزم...

پیتی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 10:33

یعنی من عاشق کوش آداسی هستم..
اون شوی لباس چرم هم که همه رو می برن ظاهرا عالیه. حتی یکی دوتا از پسر دخترای مجرد تیم ما رو بردن رو سن همراه مانکنها شو اجر کردن..
ولی واقعا گرونن..

خیلی خوش گذشت.. مرسی ممو بابت عکسها.. خوشحالم که خوش گذشته بهتون..

مرسی عزیزم...دختر پسرای مجرد؟؟بابا دست ابو و خواهرمو خود منم گرفتن بردن بالا به اجرا و رقص!به منم یه کت چرم بلند سورمه ای با حاشه های سفید پوشوندن که فیت فیت بود!! منتهی 4 تومنی می شد ما نخریدیم!این شوی چرم آخرش همینه...برای جلب توریست چند نفرو از میون جمعیت می برن بالا برای اجرا مثلا!

مهناز شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 10:36

بسیار عالی و دلچسب بود... هر کدوم از عکسها آدم رو به رویا میبره. مرسییییییی

خواهش عزیزم...

me شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:08 http://metoyou.blogfa.com

عالی بود..

پیراشکی عشق شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:59

چه عکسای خوب و عالی ای! همه چیز تمیز و باکیفیت:) دونه برنج هم که عششششقه

مرسی عزیز دلم...خیلی مواظب خودت و اون کلوچه مچاله شده تو دلت باش...

خانومه خونه شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 12:45 http://ladyhome1.persianblog.ir/

خوب بود.من عکس دوست دارم .ولی توش اطلاعات سفری نداشت که...داشت ؟!...نه نداشت به جون خودم !

چه جور اطلاعتی خانوم جون؟تورها و آژانسا تمام اطلاعات رو دارن...خصوصی بذار ببینم دقیق چی می خوای بدونی!

مریمی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 12:53 http://http://majarahayemaryamak.blogfa.com/

عالی و بی نظیر بود.حتمابرای ماه عسل انتخابش میکنم

خوش می گذره واقعا...

هستی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 13:53

چه عالی خدا رو شکر خوش گذشته

memol شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 14:56 http://ona7.blogfa.com

ممنون که روزای خوبت رو به اشتراک میذاری دوستم...ایشالا همیشه به سفر و خوشگذرونی عزیزم...

مرسی دوستم...

ماهنوش شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 15:34

عاااالی عاااالی بود عکسهات ...
عاشق اون دریای ابری شدم ..مناظر دل انگیز به به مرسی ممو جون :*

دریای بینظیری داشت...باور کن...

مهسا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 16:27

سلام عزیزم خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته
خیلی دوست دارم تو پستی که در مورد مراکز خرید میذاری راجع به سفر با نی نی هم بنویسی اینکه غذاشو چیکار کردید از اینجا بردید؟ قسمت پرستاری داشت یا همه جا با خودتون دونه برنجو میبردید؟تو هواپینا چی خوابید اذیت نشد؟ کالسکرم بردید؟ضد آفتابم میزدید به دونه برنج همه تنشو؟آب به آب نشد خدای نکرده؟ و هزار تا سوال دیگه که بیشتر از این وقتتو نمیگیرم راستی یه سوال دیگه هم اینکه در کل از آنتالیا بیشتر خوشت اومد یا کوش آداسی؟

من آنتالیا رو بیشتر دوست داشتم.چون بزرگتر بود و مرکزیت بیشتری داشت.همه جا با خودمون بردیمش.آب به اب هم نشد اصلا.ضد آفتاب رو فقط موقعی می زدیم که می بردیمش تو آب.کالسکه هم بردیم.تو هواپیما هم خوابید چون ماشالا خوشخوابه.غذاهای خودمون رو می خورد...مشکلی نداشت از این بابت.

آهو شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 18:00 http://lahzehayeman1.blogfa.com

همیشه به سفر دوست جونم

ممنون عزیزم...

فلفل بانو شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 18:11

وای مسافرت دوست دارم افتاب و لب دریا هومممممم
اره مرسی که تعریف کردی و عکس گذاشتی هوام عوض شد به به
راستی یه سوال من هر هتلی تو ترکیه رفتم موکتهای اتاق قالبا بو میداد و پر لک بود مثل مثلا هتلهای ایران و امارات نبود. حتی لوشاتا پرستیژ انتالیا اونجا هم همینطوری بود؟

موکت؟؟والا من هر هتلی تو ترکیه رفتم چه قدیما چه جدیدا اتاقاش یا سنگ بودن یا سرامیک! موکت ندیدم عزیزم...هتلهای امارات هم تک سرامن! یعنی سرامیک اصل...

مریم شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 18:46 http://marmaraneh.blogfa.com

ممنوندبرای شریک شدن خاطره های قشنگت با ما.

دریا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 22:43

به به .... بسیار عالیییی... همیشه به گردش .....
شاد و سلامت باشین....

ممنون عزیزم...

یه زن یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 03:00

انشالله همیشه به خوشی عزیزم. از دیدن عکسها لذت بردم. ممنون

ممنون دوست خوبم...

الهه یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 08:22 http://man-va-va.persianblog.ir

ممو جون سفرنامه هات حرف ندارن پرانرژی و شاد طوری که آدم دوست داره همون لحظه اونجا باشه

ممنونم عزیزم...

shima یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 10:03

به به چه حس خوبی بهم دادی مرسی عزیزم

ویدا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 10:14

به به کیف کردم از این سفرنامت
دلم به شدت ترکیه خواست
ان شالله تو برنامه سال جدید باید بذارمش حتما
یه سوال ممو خصوصی برام میگی چقدر هزینه هر نفر میشه حدودا واینکه هتل چند ستاره رفتی وچطور بود و.اینا؟

ایشالا قسمتت بشه بری زیارت خواهرررر...

مونیکا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 10:32

عالی بود... مثل نفس ... مثل آفتاب...گرم بود و امید بخش... مثل اکسیژن بود....ممنون.....

خوشحالم خوشت اومده..

مهرسا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 11:28

عکس هاتون عالی بود
همیشه به سفر
واااااااااااااااای که من عاشقه دونه برنجت شدم
راستی کدوم هتل بودین
راضی بودین

هتلمون 5 ستاره بود و عالی...خیلی راضی بودیم.سرویس دهیش هم عالی بود.یه نقطه سیاه نداشت.

ترلان یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 11:30 http://tarlancafe.persianblog.ir

به به واجب شد یه سر ترکیه هم برم!!
خیلی وقته یه مسافرت درست و حسابی نرفتم. از بس که این آقای همسرخان پرمشغله تشریف دارن. من هر چی مسافرت باحال بود قبل از ازدواجم رفتم!
فضای صبحانه هتل رو خیییییلی دوس دارم ولی نون و چای هتل اصلاْ بهم نمی چسبه! نون فقط نونای خودمون! این نونای حجیم و فانتزی بهم حال نمیده. چای هاشون هم که معمولاْ سرد میشه تا میاری سر میز!
ولییییییییییییی.... اون پاراشوتینگ دیگه آخرشه! خیلی حال میده. توی تایلند رفتم. منو بردی به اون حال و هوا!!
انشالله سفرهای خوب و خوش زیادی در انتظارتون باشه.

قربونت عزیزم....چاییهای هتل اتفاقا خبلی داغ بود...چون هوا گرم بود سرد نمی شد.حتما ررو...خوش میگذره...

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:27

دلم دریای به این زلالی خواست .به به.کلا دلم ارامش سفر و گردش می خواد...ایشالا همیشه به سفر عزیزم.جیگر اون دونه برنج رو برم من که این همه خوش آب و رنگه ماشاالله

ایشالا که بری زهرا جان...

mahtab یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 14:50 http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
همیشه به سفر و گردش
عکسها عالی بودن
بسیار لذت بردم از دیدنشون

ممنونم عزیزم....

حورا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 18:21 http://www.nime.blogfa.com

ممنون خیلی خوب بود همیشه سفرای خوب بری .. منتظر پست مراکز خریدش هم هستم .. دونه برنج چه خوردنی شده ماشاالله

مرسی عزیزم..به زودی می ذارم پستش رو..

مجی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 07:56

خانم دل ما رو که بردی. خیلی خوشحال شدم دیدم سفر آرومی داشتی

مرسی دوست خوبم...

آمارین دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 11:31

همیشه به گردش و سفر خانوم
بابت عکسا تشکر.
چه جراتی داری تو دختر رفتی رو هوا. من خیلی دوس دارم اما واقعا ِ واقعا میترسم.

مرسی جانم!خیلی باحال بود...وقتی ایمنه ترس آدم می ریزه...

نیا دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 12:11

سلام عزیزم.ایشالا همیشه به سفر..دونه برنج واسه خودش چه جیگری شده..راستی با بچه کوچیک سخت نبود؟اذیتت نکرد؟غذاشو چکار کردی؟چون خودمم میخوام برم و دخترم همسن دونه برنجه میپرسم...

عزیزم...کامنتهای همین پست رو بخون...برای دو نفر توضیح دادم که چی کار کردم و سختم نبود!
ممنون عزیزم...

اطلسی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 13:41

عالیییییی بود عالی دستت درد نکنه عزیزم حس سفر خواستم...خصوصا اون پرواز
کاش اطلاعات دقیق سفر ثه پرواز و هتل و اگر دوس داشتی هزینه های اصلی بدون خرید منظورمه مینوشتی تجربه ست برای بقیه دیگه

خواهش می کنم عزیزم...حتما می نویسم! اگه وقت کنم...سرم خیلی شلوغه...

سمیرا سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 07:35 http://nahavand.persianblog.ir

همیشه به سفر و خوشی ایشالا میشه از هزینه ها هم بگید....تورتون چند روزه بود و نفری چند ؟

حتما عزیزم...می نویسم...

فلفل بانو شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 09:09

نه بابا من هر هتلی تو ترکیه رفتم موکت بود!
حتی میگم لوشاتو پرستیز ! از این موکت کلفتا هست از اونا بود زرشکی! حتی وسط پلها و راهروشم از اون موکته بود!!!!!!!!!!!
خب اونم 5 ستاره است و جز بهترین هتلهای آنتالیا !!!!!! البته اگر سرامیک باشه که خیلییییییییی عالیه چی بگویم شانس من بوده شاید

برعکس ما هرجا رفتیم سرامیک یا سنگ بود.نمی دونم کی رفتی اما شاید به قول خودت شانس بوده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.