عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

تبادل نظر...(رمزها ایمیل شده و در هیچ وبلاگی رمز گذاشته نمی شود!!)

خوب ...این پست حذف شد!

ممنون از دوستان عزیزم که اظهار نظر کردند و وقت گذاشتند.

راستش تا حدودی با نظر ویدا ،رضوان ،ترلان و ممول موافقم. و خودم هم همین فکر رو می کردم...

فقط می خواستم مطمئن بشم که شکم بر طرف شد!! 

عکسهای گالری هم باید صبر و حوصله به خرج بدید تا باز شه...چون خیلی سایت سنگینه و باز نمی شه...وقت می بره... 

بازم ممنون...

نظرات 8 + ارسال نظر
نانازی بانو چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:34 http://nabat.blogfa.com

پس ارنگه رو می شناسی. آره دقیقن از کرج توی جاده چالوس یه جاده فرعی.
الان که فکر می کنم یه بار که ما ارنگه بودیم ریحانه هم بود. یادته می گفتم تو ریحانه ای

بعله! چه جورم!کلی عکس و خاطره دارم ازش!اونم با دوربین باتری خور فلاش سرخود!آره یادمه...

ویدا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:58

تینا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 13:10

دیر رسیدم عزیزم... اما دوستت که دارم

قربونت برم...منم همینطور و خیلی!

سیندخت چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:05

خیلی زود حذف میکنی خواهر... من همیشه عقبم

شاید دوباره گذاشتمش!!

رها چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:18

فلفل بانو چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:02

من جا موندم!

فکر کنم نصفی جا موندن...

رضوان چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 21:48 http://dokhtar0irooni.blogfa.com/

shide شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 00:03

vay hazf shooooood?khososi bood ke kho bishtar mizashtish

شیده؟؟کشتمت!! این پست مال 3 روز پیشه!!می دونی که من بیشتر از یکی دو روز آن نگه نمی دارم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.