عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

ساعتهای حضور من در نمایشگاه کتاب 93+معرفی کتاب

در آستانه نمایشگاه کتاب،مثل هر سال،دوست دارم چند کتاب خوب رو از نشرهای مختلف معرفی کنم تا دوستانی که با من هم سلیقه هستند و از کتاب خوندن لذت می برند،بی بهره نمونن!

این کتابها صرفا بنا به سلیقه خودمه و از کلیشه ای بودن فاصله داره... و خوب بعضیهاش رو هم رو حساب نظرات هم سلیقه هام انتخاب کردم:


به ترتیب حروف الفبا:


نشر آموت:(نشر بسیار وزین و مورد علاقه من)

خواسته گاری  اثر پوران ایران

پاییز حافظیه    میم.آرام


انتشارات البرز:

دل افروز  اثر بهیه پیغمبری

عشق و سایه های خاکستری اثر فریبا فاتحی نیکو


نشر پرسمان:

بخت زمستان اثر خودم!!(از دستتون می ره اگه نخونید! قابل توجه زهرا!!!)

توسکستان اثر بهاره باقری

طلای بی عیار اثر پروانه شفاعی


نشر علی:

چه ساده شکستم اثر آزیتا خیری


 نشر ققنوس:

نرسیده به پل اثر آنیتا یار محمدی


برای اطلاع از ساعتهایی که من تو نمایشگاه هستم رو بقیه ش کلیک کنید...


 خوب حالا می ریم سر اصل مطلب!

دوستان عزیزم اولا از اظهار لطفاتون تو خصوصی و کامنتها و اس ام اس های محبت آمیز، تشکر می کنم...

ساعت حضور من روز جمعه مورخ  93/2/12 در غرفه پرسمان (شبستان ، راهرو 11 ،غرفه 3) ساعت 6 تا 7 بعدازظهره.

جمعه بعد یعنی  93/2/19  هم  مطمئنا" در غرفه پرسمان هستم اما ساعتش مشخص نیست.به احتمال خیلی زیاد باز هم بعد از ظهره.

خوشحال می شم دوستان عزیزی که دوست دارن کتاب رو تهیه کنن ،رو ببینم.

دوستتون دارم.

کتابخوان بمانید...

تبلیغ نوشت:ممنون آقای جوگیریات...عالی بود..