عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سفر مصورانه...(رمزها ایمیل شده،در هیچ وبلاگی رمز گذارده نمی شود!)


حذف شد....

نظرات 26 + ارسال نظر
مریسام شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:48 http://mhgm.persianblog.ir

عالی بود

خوبی مریسام؟؟

پیتی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 09:02

این عکس آخر منو می کشششششه! قربون اون لبات! جیگگگگر!

لبخند شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 09:58 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

عاشق خودت و دونه برنجتم. عکسا عالییییی بود اول صبحی روحم شاد شد.

مرسی عزیزم...

بهاره شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:00 http://rouzmaregiha. blogsky.com

چه عکسای خوشملی ایشالا همیشه به شادی و گردش باشی دوست جون

قربونت دوست جونم...

ویدا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:11

الهی من فدای این جوجه خانوم بشم
چقد خوشمزه شده...ماشالله...چشمم کف پاش
اسفند براش دود کن
مامانش هم که دیگه اخر خوش تیپاس
چه جای باصفا وسرسبزی رفتید دوستم
چه خوب که این همه بهتون خوش گذشته
همیشه خوش باشی وشاد
بچه جانو ببوس از طرف من

قربونت برم ویدا جون...
تو لطف داری...اون مانی قلنبه رو ببوس...

ماهنوش شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:18 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

آخ جووونم چه جوجه ی خوشمزه ای همراهتون بوده معلومه که همه چیز خوشمزه میشه با دیدن این نی نیِ ناز هزار ماشالله ..
ممو نینیت خیلی شبیه بچه خواهرمه خدا حفظشون کنه نینی ها و مامان بابا هاشون و البته خاله های عزیزشون رو ..
خدارو شکر خوشحالم که خوش گذشته امسال عید به همه دوستانم ..
اون ایده ی فرستادن بالن رو هم خیلی دوست دارم از کجا تهیه کرده بودیش؟
مرسی از عکسهای زیبا :*

مرسی عزیز دلم...ابو فک کنم از میدون کاج خریده...دم عید که بساط می کنن..

غزل شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:33

دوست قشنگمممممممممممم بینهایت ازت ممنونمممممممممممممم برای دادن رمززززز
فکر نمیکردم اونجا برام بذاری چون ایمیلم قبلیم ترکیدهههه بوسسسسسس
لپای دختر نازت رو بوس بوسییییییییی کن

قربونزل جان!! یه ایمیل بساز دیگه! 2 ساله می گی ایمیلم ترکیده!!

تینا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:53

چقدر همه چیز قشنگ و خوبه.... یک عاشقانه آرام.... الهی شکر.... سال خوبی داشته باشین دوستم

قربونت تینا جونم...خوبی؟

ماه گل شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:05 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

به به چشم ما به جمال شما روشن شد عزیزم
چقدر لذت بردم از عکسات از دخترکت که همیشه ماشالا خندونه .
پستای مادرای جدید رو که می خونی انتظار داری از سختی بنالن همش نک و ناله بخونی داشتم فک می کردم تو اصلا اینطوری نیستی تا حدی که من بچه ترس یاد مادری کردن تو که می افتم یه آرامشی وجودم رو می گیره که نگو ،البته حتما سختی هم داره بستگی داره قرار باشه چه طوری بهش نگاه کنی که من نگاهت رو می پسندم .. همیشه از خوشیات بگی ممو جان

بستگی که داره...اما سختیاش هم ماشالا کم نیست...
مرسی عزیزم...لطف داری بهم...

firoozeh شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:22 http://2nimeyeroya.blogsky

Ey joonam be in gol dokhtare naaz o maloos

ستاره شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:47 http://twolover.ir

سلام ممو جان خوفی؟ سال نوتو ن مبارک
آخی خیلی عکسای قشنگیه مخصوصا این آخری
الهی خدا شما رو واسه دونه برنج ،دونه برنجو هم واسه شما حفط کنه

قربونت برم ستاره جان...کم پیدایی...حواست هست؟؟

مژگان یک دنیا عشق شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 13:24

به به دلمون باز شد.و البته دلمون هوایی هم شد
انشالله همیشه سفرهاتون بیخطر و پر از شادی
عکسا عالی بود بخصوص آخری

مرسی عزیزم...ایشالا زایمان خوبی داشته باشی...

غزل شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 14:55

ساختم مادر ساختمممممممممم
tamimi_l@ymail.com
tanx a lot

اوکی...

خانومه خونه شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 20:42 http://ladyhome1.persianblog.ir

عزیزم بابت رمز ممنون.ماشالله دونه برنج...چه خانومی شده.من با موبایل وارد شدم.بیشتر عکسا باز نشد.شب فندق بخوابه یه سر دیگه بیام ببینم چه خبره؟

اوکی...فقط بدو که می خوام حذفشون کنم!

من و هسملی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 20:47

چه جوجه برنج نازی عالی بود مرسی

آمارین شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 22:31

ممنون ممنو جان. کاش از طبیعتی که بودید بیشتر عکس میزاشتید. تا جایی که یادمه هر سال سمت نمک آبرود میرفتید درسته؟
هزار مااشالله به گل دخترت. فک کنم این اولین عکس واضخی باشه که ازش گذاشته.
خودتم که ماشالله داری مامان خانومی:***

نه عزیزم...هر سال سمت نور و رویانیم...
آخه تکراری بود آمارین جان..
قربونت عزیزم...

مجی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 08:22

وای عزیزم این فرشته چقدر خواستنیه . خدا حفظش کنه.

فلفل بانو یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 09:39

ای جاننننننننننننننننم این عکس آخری رو
وای اون تلشو ببین تو اون رستورانه عمرا فلفلک نگه داره رو سرش! هر چی میزنم میکنه!

ایشالله همیشه شاد و دور هم باشین و لباتون بخنده

نهال ماشالا شیطون خانوم شده...

یلدا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 11:09 http://http://khanoomtala20.blogfa.com/

جانمممممممممم
وای دلم دخمل خواست....
اونم این گدی...جااااان
میگم میشه اون جوجه تونو بدید ما با برنج بخولیمش
روزهات آبی و آرووم دوستم

قربونت دوستم...خوبی؟امیرعلی چطوره؟؟

زهرا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 13:30

عالی بود.چه خوب شد بهم یاداور شدعزیزم
وگرنه این پست رو با این همه زیبایی نمی تونستم ببینم
به به چه مامان ناز و چه گل دختر جیگری.بوس بوس..خودت که ماه شدی .فکرکنم وزنتم عینه اول شده .نه؟ببوس اون نی نی جیگرو از طرف من خب
ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه و خوشبخت و همیشه شاد باشید عزیزم

مرسی گلم...
آره وزنم که خود به خود برگشت به قبل از بارداری...خداروشکر...
قربونت عزیزم.

یادداشت های مینا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 14:12

خانوم اختیار دارین . مگه میشه کسی نخواد دوست شما باشه؟ من خیلی وقته لینکتون کردم.
ممنون از اعتمادتون...
ایشاله همیشه به شادی و گردش باشین به همراه خانواده
عکسا هم عالی بود...

ممنون عزیزم...

بانو یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 15:09

همیشه به گردش خانومی با این خوشگل خانوم ... قربونش با اون تل خوشگلش...

دو روزه هر کاری می کردم نمی تونستم برات نظر بذارم.. وگرنه ایمیلت همون موقع به دستم رسید.. شرمنده که دیر شد...

قربونت عزیزم...متوجه شدم.ممنون بابت خصوصی عزیزم...

خانومه خونه یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 15:53 http://ladyhome1.persianblog.ir/

ای جووووووووووووووووووونم عجب دونه برنجی...ماشالله این عکس اخری چقدر خوشمله...عروس خودمه

مرسی عزیزم...دخمل ما متقاضیاش زیاد شد...

لیندا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 02:02

چه عکسایی . چه دخمل نازی . خدا تلشو ببین .خدا حفظش کنه .
خوشحالم تعطیلات خوب و دلچسبی داشتی در کنار این دختر خوب .

مرسی عزیزم...اون عسلت رو ببوس!

نفس دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:58

سلام ممو جونم سال نو مبارک..مرسی بابت رمز..ای جوووونممم دونه برنج خوش قد و خوش رنگ و خوش بوی خودم شما هم که ماشالله جیگر شدی و لاغر شدی حسابیعکس اخری محشره کلی انرژی میده به آدم...شادیها و عاشقانه هاتون همیشگی دوستم

مرسی عزیزم...لطف کردی نفس جان....

رها دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 23:41

سلام
من همیشه اینجارو میخونم ولی وقتی میام میبینم رمز گذاشتید ضدحال میخورم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.