عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

معرفی کتاب(نیمه ناتمام)

نام: نیمه ناتمام

نویسنده: نسرین قربانی

نشر: آموت

این کتاب رو واقعا دوست داشتم.البته نمی تونم بگم از اول من رو جذب کرد و پرتاب کرد به میانه داستان!نه! اما کم کم که از فصل یک گذشت،تو داستان و روندش و تقابل آدمها با هم گم شدم...

برای خلاصه داستان رو ادامه مطلب کلیک کنید...

 داستان در مورد خونواده متوسطیه که قهرمان داستان ،مهناز، دختر این خانواده ست و چند خواهر و برادر داره و مرجان خواهرش درگیر خواستگاری یک شخص پولداره.شخصیت عزیز،به عنوان مادر قصه خیلی قوی توصیف شده و محور داستان قرار گرفته.ارتباط مستقیم فضاها و ریزه کاریهای صحنه های داستان با نوع شخصیتهای داستان بسیار شیرینه.یعنی حتی از کشیدن غذا هنگام ناهار پای سفره هم برای توصیف کاراکترهای داستان استفاده شده.بر عکس خیلی از رمانهای فارسی امروز،گویش قهرمانهای داستان کاملا با هم فرق می کنه! مثلا ادبیات پسر شر و شور داستان با مهناز  و صبا کاملا فرق می کنه!همه مثل هم حرف نمی زنن و مثل هم فکر نمی کنن...به خاطر همین داستان بسیار ملموس و گیراست و از دقت نویسنده خبر می ده.

همونطور که گفتم توقع نداشته باشید که از فصل اول جذب داستان شید،اما با اندکی صبر و توجه چنان غرق می شید که بیرون کشیدنتون محال به نظر می رسه...

باز هم شعار همیشگی م رو تکرار می کنم:خواندن هر ژانری از کتاب سلیقه ای ست...

کتابخوان بمانید...

کتاب نوشت:دوست عزیز...خوشحالم که از خریدن و خوندن کتابهایی که معرفی می کنم،پشیمون نشدی...