عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سیسمونی

پست حذف شد...


نظرات 31 + ارسال نظر
بانوی اردیبهشت شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:18

سلام. عزیزم.
خیلی ییییییییییییی خوشگل بودند همه چیز عالی و پرفکت. دست مامانتون درد نکنه . من که عاشق نارنجی ام. سرویس یاسی هم نارنجی و کرم بود. خلاصه که کلی کیفور شدیم. ایشالله که نی نی گولوت به سلامتی به دنیا بیاد. بعد از سه چهار سال میایی اینجا چیزهای بامزه تعریف میکنی. ما که هرروز تو کف حرفهای قلنبه سلنبه این دخترمون میمونیم. اگر دخترت مهرماهی باشه که احتمال زیاد هست خیلی احساسی هه خیلی هم مخالف هرجور تنش و دعواست . یعنی انگار نماینده صلح هه این بچه من .
عزیزم باز هم تبریک پیشاپیش میگم و اینکه همه چیزهایی که گرفتی خوب و عالی بودند. ایشالله که قدمش پر از خیر و برکت باشه

ایشالا...مرسی عزیزم...

فیروزه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:20

عزیزممممممممم
چه قدر همه چی خوب و قشنگ و عالی بود ...
به سلامتی ایشالا دخملی به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه .
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی (هرچند که نمی دونم کی قراره زایمان کنی. چرا نمیگی بهمون خب؟! آیا؟)
می بوسمت مامان ممویی

والا خودمم نمی دونم فیروزه جون! منتظرم...

rojiin شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:32

عزیزی مرسی از رمز ، خیلی همه چیز قشنگ و باسل یقه است ، امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی ، مواظب خودت باش . بوسسس...

پیتی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:47

سلام مامان ممو چه کار خوبی کردی رنگها سبز و لیمویی انتخاب کردی.. خیلی آرامش بخشه و تکراری هم نیست.. خیلی همه چیز با سلیقه و عالی بود دست مامان و بابا و خواهرها و همتون درد نکنه..ان شالله نی نی سالم و خوشگلت به زودی (به موقع) بیاد و از همه اش با سلامتی و آرامش و لبخند استفاده کنه... مرسی که ما رو در این شادی شریک کردی.. می بوسمت.. مراقب خودت و خوانواده خوشگل سه نفرتون باش...

می خواستم تکراری نباشه...مرسی عزیزم...

زهرا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:47

ماشالله.همه چی عالی بود.همه چی خوشگل بود.همه چی با سلیقه بود .چه کفشای خوشگلی داره نی نی تون اخه...مخصوصا اون سفیده.ای جاااااانم...رنگ کمدو تخت بیار شیک و خوشرنگ بود
ایشالا نی نی به خوشی و سلامتی استفاده کنه
کلی لذت بردم ممویی...
ممو ایشالا کی میری برای زایمان؟؟؟

قربان یو زهرایی

تینا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:00

واااای ممو جونم من هنوزم باورم نمی شه مموی کوچولوی دوست داشتنی ما داره مامان می شه.... من قربون خودت و دونه برنجت بشم.... همه چیز در نهایت سلیقه و زیباییه.... مبارکش باشه و صدای خنده هاش بپیچه تو روزاتون

عزیزی تینا جان!

مژگان شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:02

خسته نباشی همه چیز خیلییییییییی خوشگل و باسلیقه.مبارکش باشه و به سلامتی استفاده کنه.آخییییییییییییییییییی واقعا شستن فسقلی ها ترس داره از بس کوچولن خب
ممنون از رمز و عکس

مریسام شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:29

خیلی خیلی مبارکه عزیزم. اینجا که عکسها رو باز نکرد عصری از خونه چک کنم. امیدوارم باز بشه عکسها

بانو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:46

مبارکش باشه...
الهی چه خوشگلن... سبز لیمویی رنگ قشنگیه...
ایشالله از همه وسایل و لباسها به شادی و سلامتی استفاده کنه...

مرسی عزیزم...ایشالا سیسمونی نی نی خودت!

پریسا ادیسه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:55

به سلامتــــــــــــــــــــــی عزیز دلم. . . قربونت برم من آخه ممویی جونم

ایشالّا قدمش به خیر و سلامتی باشه
دوستت دارم ممویی
الان دلم یهو برات یه جوری شد
عزیز دلم

عزیزمی...پریسا جونم...

ماه گل شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:05 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

اول خیلی ممنون مموی نازنینم بابت رمز ....
مامان خوش سلیقه حرف نداره وسایل نی نی مبارک باشه امیدوارم دخترکت نامدار باشه و مثل خودت خانوم و هنرمند

ورونیکا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 15:02

الهی به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنه...
مبارکه ممو جون...

عزیزی...

tecton شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 15:13 http://S-parlos.blogsky.com

ممویی تصویرت تو ویترین افتاده:))

تکتون ریزبین:))

ایشالا...به سلامتی به دنیا بیاد نینیتون:) من عاشق لباس بچم...

زایمانت طبیعیه که نمی گی؟

نمی دونم عزیزم...مشخص نیست والا!

روشن شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 15:58

همه چی عااااااااااااااااااااااالی و زیبا و با سلیقه
من عاشق کفش ها شدم


باروت می شه همه ش هدیه ست؟من یه جفتش رو خریدم فقط! بقیه رو از اونور آب برام فرستادن!

خانوم میم شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 16:09

ایمیل زدم.

بهاره شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 16:23 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم
مبارکه دوست جون چقدر خوشگلند اینا... حسابی زحمت کشیدید برای دخمرکمون... عکسا رو که میدیدم یاد خرید سیسیمونی باران افتادم و اینکه چقدر با دیدن وسایل اتاقش دلم برای دیدنش و بغل کردنش قیلی ویلی میرفت، الان دوباره همون حال رو برای بغل کردن و دیدن نی نی خوشگل تو پیدا کردم، دیگه طاقت ندارم دلم میخواد زودتر به دنیا بیاد تا ببینمش و بغلش کنم و حسابی موچش کنم
ایشالا به سلامتی و شادی از تمام وسایلش استفاده کنه و حالشونو ببره دست تو مامان خانومی مهربون هم درد نکنه و خسته نباشی

قربونت برم دوست جونم! مرسی عزیزم.لطف داری..خداییش خیلی وقت گیر بود...زحمتم داشت...ایشالا بیام قبل زایمان یه بار تو و باران جونمو ببینم...

banoo شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:59 http://atiehbanoo.blogfa.com

mobarakeeeeeee.


hamchin beshoorish ke khodetam nadooni key yad gerfty...

belakhare in asale shoma shahrivary mishe ke ba dokhmale man bere madrese???

خودم که خیلی دوست دارم...اما می ترسم!
نه عزیزم! فکر نمی کنم...نی نی من عجله ای نداره!!!

پریسا ادیسه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:13

ممویی سلام
میشه بهم یه کمکی کنی؟
یه پستی داشتی در مورد اینکه چی توی ساک زایمان باید باشه، بعد اونو پیداش نمی کنم
میگم اگر اگر اگر زحمتت نمیشه و حوصله و وقتش رو داری میشه به طور خیلی مختصری بهم بگی چیا باید توو ساک بچه بذاری و برای بیمارستان با خودمون ببریم؟
یعنی هزار بار نوشتم و پاک کردم. به خدا شرمنده تم. خیلی توی سایتا گشتم ولی چیز خاص و جامعی دستگیرم نشد. روم هم نشد از کسی دیگه بپرسم. برای همین مزاحم تو شدم

پریسا؟؟؟؟باردارییییییییییییی؟هاین؟؟؟ای کلک!! نگفتی؟؟؟
لباس زیر و پیراهن،لوازم آرایش،برس،حوله،دمپایی و سرهمی و کلاه و دستکش نوزاد‍!
زودی بیا بگو ببینم کلک!!!!

گوش مروارید شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:17

الهی من فداش بشم
اصلا الان احساساتم قلمبه شده
یاد روزی افتادم که عکسای جهازتو دیدم ممو
.
.
.
واقعا همه چیز قشنگ وکامل وزیبا بود
خیلی خیلی خوشرنگ
چقدر دلم باز شد اتاق بچه این همه نور داره
ایشالا زود زود عکس خود پرنسس رو برامون بزاری

قربونت برم گوشی احساساتی...می بینی؟چقدر زود گذشت...

خانوم میم شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:15 http://eshgholiham.persianblog.ir/

ادم هوسش میکنه.خیلی خرید وحتی دیدن سیسمونی لذت بخشه.برخلاف سرویس های دیگه وب دهی کامنت گذاشتن با موبایل برات خیلی راحت بود.تازه فهمیدم

ساینا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:36

عزیزی مرسی از عکسها، خیلی همه چیز قشنگ و باسلیقه و خوشرنگه،، مواظب خودت باش . ...

مرسی عزیزم...

مجی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:56 http://soghaatii.blogfa.com/

همه چیز لایق ورود یک فرشته است.
اینجا بوی بهشت میده

خانم ناز کلی التماس دعا دارم.

دوستت دارم . یه عالمه دعا می کنم برات

مرسی عزیزم...ایشالا یه روزی برای خودت...

نهال یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:21

سلام.. منم دیدم.. خیلی قشنگه مبارک باشه.. به سلامتی.. مرسی که همیشه به من رمز میدی.. ایشالا زودتر دختر نازت رو ببینیم

فلفل بانو یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 15:18

ووووووووووووووووووووای مبارکهههههههه
همه چیز عالی بود مبارک خودتو دونه برنجت باشه عزیزم
با دل خوش تنی سلامت استفاده کنه
ببین منم میگفتم عمرا بشورمش ولی الان مثل بنز میبرم میشورم میارمش خخخخخخ همچینه عادت کنی اصلا خدا تواناییشو بهت میده روی این وانا نمیشه شست بهترینش اینه که تو یه تنظیم بندازی رو پات یا یه شلوارک تا زانو بپوشی بشینی رو صندلی نی نی رو بغل کنی شوشو بشورتش یعنی این بهترین روشه و مطمئن ترینه

فکر کنم همونم نتونم! مامانم می یاد کمکم...
مرسی عزیزم...

آمارین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 16:46

وای چه خوب شد میلمو چک کردم. اتفاقی رفتم سراغش دیدم پسورد دادی به موقعم رسیدم.
مبارککککککک باشه تموم خریدای نینی.
دستتون هم درد نکنه. چقد وانش خوشرنگه. خیلی ملیح رنگش.
من با کمال میل حاضرم بیام نینیتو حموم کنم
یادته چقد سر حموم کردن نازگل پست گذاشتم:))))))))))) خو اون موقع بلد نبودم اما الان راه افتادم حسابی. تازه حموم دادن نوزاد خیلی لذتبخشه. از الان به ساقی قول دادم نینیشو خودم حموم میدم.
راسی خود نینی به سلامتی کی میاد؟

نسیم جونم...مرسی...والا معلوم نیست...منم منتظرم...یه ذره که به امید خدا بزرگتر شد،دیگه یاد می گیرم دیگه!

مریسام یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 20:18

ممو جون همه چی خیلی شیک و قشنگه. به سلامتی نی نی کوچولو ازش استفاده کنه

مرسی عزیز دلم...

بازیگوش یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 22:21 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عزیزممممممممممم ممو جونمممم اولن که ممنون که برام رمز گذاشتییی با اینکه این روزا نت کم هستم واقن ممنونممممممممم:-**
بعدم که الهییییییییییییییییییییییی الان یک عدد خاله ذوق مرگ هستمم برا نی نیییییی الهیییییییییییییییییی
الهی تنتون سلامت و قدمش خیررررررررر

بازم ممنونم گلممم
راستی رنگ سیسمونی خیلی ناااز بوددد خوشم اومد از سلیقه ات مامانییییییییییی

قربون تو عزیزم..لطف داری..

ماه مون یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:50

اول:
ممنون بابت دادن رمز.
.
دوم:
حتی دیدن وسایل نوزاد هم لذت بخشه
.
سوم:
امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی.

ممنون به خاطر محبتت...

ماه مون دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:07

یه چیزی در مورد حموم بگم.
من پسرم رو تا 40 روزش نشسته بودم مامانم می شست .روز 40 هم مثلا بردم خودم بشورم مامانم رو صدا زدم تا اون آب بریزه روش می ترسیدم لیز بخوره.
بعدم که اومدم تهران برای بار اول اینقدر صلوات می فرستادم و نذر کردم من نگهش داشته بودم و شوهرم هم روش آب می ریخت .ولی الان آی کیف میده می برمش حموم آی کیف میده

عزیزم...

ماهنوش دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:16 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

تا نظر اصلیمو ندادم زودی بگم اومدم دیدم دوست گلم میخوای برداری بردار مرسیییییییییی

ماهنوش دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:29 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

ای جوووونم خاله ماهنوشش قربونش بره این دخملک ناز و مامانی رو .. من مطمئنم حسابی خوردنی میشه و من باید از اینجا هی قربونه همه اجزای صورتش برم :))
ایشا قدمش پراز خیر و برکت و خوشی باشه براتون که مطمئنا هم همینطوره ..
همه چیز خیلی زیبا و پرفکت بود .
خودتم خیلی خوشتیپی از تو شیشه ویترین ؛) ..
امید وارم بسلامتی و راحتی و به بهترین شکل ممکن فارغ بشی .. ممو جونم موقع زایمانت واسه منم دعا کن ..میبوسمت دوست خوبم
خیلی مواظب خودت باش مارو هم بیخبر نذار

قربونت عزیزم...ممنونم...حتما برات دعا می کنم...ایشالا یه همراه خوب گیرت بیاد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.