عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

معرفی کتاب(اینجا نرسیده به پل)

نام: اینجا نرسیده به پل

نویسنده: آنیتا یار محمدی

نشر: ققنوس

این رمان رو از این رو توصیه می کنم چون نویسنده ش فوق العاده جوونه و داستانش سبک خاصی داره.چون به قول همه به عنوان اولین کار یک نویسنده اثر در خور توجهیه.فقط امیدوارم نویسنده جوونش تمام استعدادش رو تو این کتاب نریخته باشه و کارنامه هنریش فقط با این کتاب بسته نشه!یعنی این کتاب اولین آخری نباشه...

برای خواندن خلاصه داستان روی بقیه ش کلیک کنید...

 داستان در مورد زندگی 3 دختر دهه شصتیه که از 3 زبان مختلف روایت شده.3 شخصیت داستان دانشجو هستن و هر کدوم به نوعی تو تهران درگیر روابط و روزمرگیهای زندگی خودشونن.داستان بسیار روان و خوشخوانه و سبک جدیدی داره.بر خلاف خیلی از منتقدین که انگ چسبوندن بهش و گفتن از سبک امپرسیونیسم پیروی کرده و فقط شخصیت سازی کرده تا روایت کنه و داستان بسازه، و در آخر شخصیتها خیلی منفعلانه عمل کردند و تن به نتیجه گیری نویسنده دادن، من فکر می کنم اینطوری نیست!نویسنده فقط دغدغه های 3 دختر دانشجوی احساساتی،منطقی و احساساتی- منطقی رو بیان کرده و از مشکلات و روزمرگیهاشون گفته تا داستان رو باورپذیر و ملموس جلوه بده.این رمان رو دوست داشتم چون حس خوبی بهم داد! چون حس کردم دنیای نوشتن به داشتن همچین آثاری نیاز داره...

توصیه می کنم اگر دوست دارید داستانی متفاوت بخونید و تمام حسهای بدی که از خوندن رمانهای لوس و آبکی امروزی بهتون دست داده،دور ریخته بشه،خوندنش رو امتحان کنید...

(باز تاکید می کنم که رمان سلیقه ایه و هرکس از انتخاب من راضی بوده،می تونه روی این هم حساب کنه.)

کتابخوان بمانید!