عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

معرفی کتاب(تکه ای از آسمان)

نام: تکه ای از آسمان

نویسنده: بیتا فرخی

ناشر: شادان

من این کتاب رو واقعا دوست دارم...همه چیز سرجاشه و منطقی و بدون سوتی! خیلی هم داستانش شیکه!

برای خوندن خلاصه داستان رو بقیه ش کلیک کنید...

قهرمان داستان این کتاب،دلارام از طبقه متوسط جامعه ست و دختری تحصیلکرده و محکم و منطقی ست...یعنی به راحتی دل نمی بازه و آخر داستان کاری می کنه که خواننده رو مبهوت بر جا می گذاره.زندگی دلارام و مهسا(خواهر احساساتیش)خواسته و ناخواسته با دو خانواده گره می خوره.خانواده ای که نیمه های گمشده زندگی گذشته اونهان و دلارام خیلی اصرار داره،این دو تکه رو به هم پیوند بده.
اگر دوست دارید،یک داستان جذاب و عشقی همراه با واقعیت(رئال) و به دور از اغراق و قضاوت بخونید،توصیه ش می کنم.من به شخصه دوستش داشتم و قلم خانم فرخی رو تحسین می کنم.