عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

دوپیازه سیب زمینی

خداروشکر حس آشپزی من دوباره برگشت...

چند وقت پیش نمی دونم تو کدوم برنامه تلویزیون بود که داشت طرز تهیه یه غذای شیرازی رو یاد می داد.اسمشم همین بود.

همین چند روز پیش هوس کردم درست کنم.

خیلی ساده و راحت آماده شد و صد البته خوشمزه شد.

مقدار پیازی که سرخ می کنید باید بیشتر از سیب زمینی باشه.سیب زمینیها باید قبلا پخته شده باشن.

اول پیاز رو به صورت نگینی یا دلخواه خرد می کنید و با زردچوبه سرخ می کنید بعد سیب زمینیهای آب پز شده نگینی رو بهشون اضافه می کنید.بعد هم نمک و فلفل اضافه می شه و خوب تفت داده می شه و در عرض 10 دقیقه آماده می شه.بعضیها رب گوجه فرنگی هم اضافه می کنن اما من تو برنامه ای که یه خانم شیرازی آشپزی یاد می داد،ندیدم.

درست کنید و ازین غذای تنبلانه و خوشمزه لذت ببرید!

نوش جون!!

همین الان نوشت: من مرده این اتوماتیک آپ شدن بلاگ اسکایم!عجب بدعت جالبی...می نویسی و بعد تو هر تاریخی بخوای خودش آپ می شه... فکر نمی کنم سرویسهای وبلاگی دیگه همچین امکاناتی داشته باشن...با اینکه خیلی طول کشید بارگذاری اما واقعا یه سری امکاناتش عالی شده...دستتون درد نکنه آقای چنگیزی!خسته نباشید و تلاشتون مستدام!