عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

زورکی!+کتاب نوشت

بالاخره این نت داغون اداره ما وصل شد و من اومدم که آپ کنم!

تازگیها خیلی بی حس و حال شدم...یعنی جون ندارم لباس بارداریم رو اتو کنم. می ندازم می شورمش ها اما وقتی خشک می شه،حوصله اتو کردنش رو ندارم. یکی باید بیاد،بزارتش روی میز اتو!اتو رم بزنه به برق و بعد بگه بفرما اتوش کن!!

یک هفته ست سراغ لپ تاپم نرفتم!آخه حسش نیست،بازش کنم حتی!داستان در دست نوشتنم،خیلی وقته که نیمه کاره مونده...اصلا نمی دونم کجا بود و من باید از کجاش شروع کنم؟یکی باید لپ تاپ رو برام شارژ کنه،پسوردش رو بزنه و داستانم رو تو برنامه ورد بیاره بالا بعد حاضر و آماده بزاره رو تختم تا من تایپش کنم...

تو شرکت هم منشیا تمام فکسا و پرینتا و فیشها رو برام می یارن تا دم میزم!! نا ندارم پاشم برم تا واحد روبرو!کامپیوتر شرکت رو هم مجبوری باز می کنم و به ایمیلا جواب می دم...

جاروبرقی کشیدن و گردگیری رو هم که نگو!گردگیری رو بعضی وقتا نوش نوش می کنه و جاروبرقی هم با ابوئه!من به زور بتونم روبالشی یا روتختی رو عوض کنم...

البته این در مورد آشپزی صدق نمی کنه .چون تا دلتون بخواد بر عکس چند ماه پیش،حوصله آشپزی دارم.هر چی که دلم بخواد رو تند و تند می پزم و بعدشم می زنم به بدن!

اما تو امور دیگه،بر عکس شدم!نمی دونم چرا؟

کتاب نوشت:به درخواست چند نفر از دوستان عزیز که تو خصوصی و کامنتها باز هم ازم خواسته بودن که اعلام کنم از کجا می تونن کتابم رو تهیه کنن،در ادامه مطلب دو تا سایت اینترنتی معتبر که مطمئن هستن رو برای فرستادن کتابم به تهران و شهرستانهای مختلف معرفی می کنم.همچنین تو شهر کتابهایی که آدرسشون رو می زارم الان موجوده.

این لینک فروشگاه اینترنتی جیحونه.لیست قیمت ارسال با پیک بادپا رو هم داره برای شهرستانها.کتاب من اینجا موجوده.می تونید تماس بگیرید و تهیه ش کنید.چند نفر از همین طریق کتاب رو تهیه کردند و خیلی راضی بودند و بی دردسر به دستشون رسید.

این هم شماره تلفن سایت آی کتاب برای سفارش کتابم در تهران.سایت معتبری هست و تماس بگیرید براتون یا پست می کنه یا با پیک می فرسته.تماس از 8:30 صبح الی 5 بعدازظهر روزهای کاری:۷۷۵۱۴۴۶۲

تو شهر کتاب پاساژ گلدیس (فلکه دوم صادقیه) هم موجود داره.چون برخی از دوستان از اونجا تهیه کردن.

تو کتابفروشی بزرگ ققنوس نبش خیابان منیری جاوید میدون انقلاب هم موجوده.

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 12:58

من که فکر می کنم افسردگی قبل زایمان گرفتم...روی هیچی نمی تونم تمرکز کنم....غذا هم حسش نیست درست کنم

ژاله سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:22

ایشالا که بعد از زایمان حس و حالتم بیاد سر جاش

انشاالله

مهرناز سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:23

مولتی ویتامین مصرف می کنی؟این شاید به خاطر ماههای آخر بارداری باشه

آره..برام از اونطرف آوردن...اما نمی دونم بعضی وقتا خیلی بی حس می شم...

گلی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 16:01 http://mygreendays.blogfa.com/

عزیزم اصلا نگران نباش
بعضی از ماههای حاملگی همین طوریه...قرار نیست همش رو پا باشی...بعضب وقتا بی حوصله میشی و خسته اینم یک نوعی از ویاره....
من تو ماه نهم ویارم تمیز کردن آشپزخونه بود....یعنی اینقدر آشپط خونه رو تمیز می کردم که الان که فکر می کنم می بینم واقعا چرا اینطوری بودم؟؟؟؟؟؟
به خودت برس و از این روزها لذت ببر

وای! منم همه ش می خوام همه چیز برق بزنه! اما خودم زیاد که نمی تونم تمیز کنم!

شیده سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 18:11

همش طبیعیه
منم اینجوریم حتی خیلی خیلی بدتر
جارو و گردگیری و ... که به عهده شوشو هست
باورت میشه جمعه که جارو و گردگیری کردیم بعد از چند وقت بود؟
واسه خونه تکونی عید!!!!
دیگه رفته تاااااااااااا جمعه پیش!
سینک ظرفشویی هم همیشه پر وقتی دیگه ظرف نداشته باشم میشورم
حوصله آشپزی هم ندارم ولی حتما روزی یه وعده رو دیگه مجبورم درست کنم خلاصه که اوضاع بیریخته حسابی

بابا! تو که از من بدتری!!

بانو سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 21:14 http://heartplays.persianblog.ir/

الهی .. این ناز نی نیته... ناز داره خوب...

می بینی؟منو از کار و زندگی انداخته!

زهرا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 07:14 http://zizififi

کار زیاده ممو جونم...فعلا به خودت برس و استراحت کن و غذاهای خوشمزه بخور که ایشالا بعدش که نی نی بیاد از این خبرا نیست ...بعدش همش باید کار کنی و کار کنی و کار کنی ..اصلا دیگه وقت سرخاروندنم نداری...اتفاقا ازت می خواستم بپرسم برم انقلاب می تونم کتابتو پیدا کنم که دیدم تو این پست زحمتشو کشیدی.دستت درد نکنه عزیزم

تو مغازه بزرگ نبش خیابان منیری جاوید انقلاب داره.

نفس چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 10:10

ای جووونم خب دخترمون ناز داره دیگه الکی که نیست..اینا طبیعیه عزیزم تازه رکود وخمودگی فصل بهار هم باید اضافه کنی منکه هیچ خبری نیست هم حوصله هیچکاری رو ندارم خواهر‎‏ راستی بسته هنوز نرسیده اگه تا شنبه نرسید از طریق بارکد پیگیری میکنم عزیزم..بوووس

اون بارکد رو هر اداره پستی ببری،معتبره!به نظرم زودتر برو

نفس چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:23

آخ جووووون همین الان بسته پستی رسید..نمیدونی چقدر خوشحالم اونقدر با وسواس واحتیاط بسته رو باز کردم نمیدونم این چه حسیه ولی اونقدر دوستت دارمو دلمو شاد کردی که خدا میدونه حتی کتابتو بوسیدم چون نویسندش برام عزیزه یک دوست مجازی که هنوز همدیگه رو ندیدیمو صدای همو نشنیدیم حقیقی شده..بسته پستی هم یادگاری برمیدارم عزیز دلم خدا دلتو شاد نگه داره همیشه با اشک برات مینویسم

قابلی نداشت عزیزم...

رها آزاد چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:22 http://http:/vaghtimiam.blogfa.com/

سلام دوستم بیا منو بخون

یار چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 18:56

http://wintouch.ir

فروش اینترنتی تبلت

تاتا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:42 http://tatamoj.persianblog.ir

ممو جونم بازم یک دنیا ممنون از لطفی که کردی هزینه کتاب و پست رو همین الان ارسال کردم فقط بگو واریز شد یا نه که مطمئن شم

قطعا زحمتت رو نمیتونم جبران کنم

عزیزمی...این حرفا چیه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.