عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

غیرمنتظره

همیشه وقتی انتظارش رو نداری،صاف می یاد می شینه رو روزهای زندگیت!

همچین پاورچین ،پاورچین می یاد و می شینه و رخ می کنه که اصلا انتظارش رو هم نداری...حتی فکرش هم به ذهنت نمی رسه که ممکنه با یه اتفاق خیلی بی اهمیت و کوچیک،مساله ای پیش بیاد که بخواد زندگیت رو دگرگون کنه.

خیلی وقتا دیر رسیدن،ممکنه فاجعه بار بشه و بر عکس زود رسیدن،ممکنه تنها راه حل پیشگیری از همین فاجعه باشه...

بعضیها می گن چشم زخمه!یعنی کسانی دور و بر آدم هستن که نمی تونن شادی و خوشیت رو ببینن و با موج منفی ای که می فرستن،ممکنه برات مشکل ساز شن...

اما من همیشه می گم آدم بد زیاده اما آدم خوب هم کنارش هست...همونقدر که آدمهای بد انرژی منفی می فرستن،آدمهای خوب هم انرژیشون مثبته و تو زندگیت تاثیر خوب دارن...

در ثانی من هرگز نمی تونم شادیهام رو پنهان کنم یا همه ش آه و ناله کنم که یه عده بیان فقط دلداریم بدن و وبلاگم بشه سرتا پا موج منفی و سیاه...من شادیهام رو تا اونجایی که بتونم،تقسیم می کنم و از آه و ناله و سیاه نمایی بیخودی بیزارم...

من اسم اینها رو می زارم،اتفاقاتی که مقدر شده برای زندگی ما آدمها بیفته و ما باید یاد بگیریم چه جوری هندلشون کنیم و مقابلشون سر تسلیم و ضعف فرود نیاریم...بر عکس خودمون با اتصال به قدرت لایزال الهی قویتر کنیم...

چون زندگی ادامه داره و هر طوری که بگیریش،همونطور برات می گذره...

نظرات 11 + ارسال نظر
آهو شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 10:25 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

چی شده خانومی نگرانت شدم

چیز خاصی نیست عزیزم...

ماه گل شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 10:49 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

زندگی ادامه داره و هر طوری که بگیریش،همونطور برات می گذره... این حرفت رو عمیقا قبول دارم .. من به چشم زخم و این حرفا دوست دارم اعتقادی نداشته باشم ! ولی اینو خوب می دونم خدا به اندازه ی وسعت دید هر کس دنیا رو بهش نشون میده یعنی اگرم بخواد بیشتر نشون بده آدم تنگ نظر نمی بینه چون چشمشش مدام به این و اونه .. عزیزم از حسود جماعت باید دوری کرد تا خودت آرامش داشته باشی..

من دوری می کنم اما اونا مثل اینکه نمی خوان ولم کنن!

هبه رضوی شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11:01

عده ای هستند که باور نمیکنن زندگی خوب و آروم هم وجود داره
ناراحت نشووو فقط مواظب برنج صدریت باش که حسابی قد بکشه

چی بگم هبه جان!

الی شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11:23

دقیقا با حرفاتون موافقم.زنده باد عطر برنج

فریماه شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11:58

آفرین به این روحیه. واسه همین هاست که هیچوقت از خوندن وبلاگت پشیمون نشدم و برعکس پر از انگیزه شدم.
بدون شک این خصیصه ی آدم های موفقه. همیشه شاد و موفق باشی

ممنون لطف داری...

گوشی شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06

من واقعا لذت میبرم از این دیدگاهت
و همیشه معتقدم همه اتفاقایی که تو زندگی ما می افته رو اگه با دید خوب نگاه کنیم خیلی فرق می کنه

بانوی اردیبهشت شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 13:08 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir

بهترین کار ممکن همینه عزیزم

فنچ بانو شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 23:18 http://baghe-ma.blogsky.com


ممو نمی دونی چقـــــــــــــدر منتظرم وقتم جور بشه برم کتابتو بخرم... برم ببینم اصفهان شهر کتابش داره یا نه... پیداش می کنم:) حیف که نشد بیام نمایشگاه امضا شدشو بگیرم ازت

عیبی نداره عزیزم...نمی دونم اونجا اومده یا نه فنچولی جونم!از ناشر پرسیدم گفت داده به پخش شهرستانهای بزرگ! اما دقیق نگفت که کدوم کتابفروشیها!

آواز شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 23:31 http://radepayezendegi.persianblog.ir

همونطور که خودت اون بالا نوشتی غم ها آب شدنی اند اصلاً همین مدلی خلق شدن ! اگه قرار بود آب نشن که خودشون آغاز و پایان دنیا میشدن .

من هم با تو موافقم ! و همینطور معتقدم شادی شادی میاره ! اگر هم گاهی وسط اش غصه میاد چون نبض زندگی تو همینه ! تو داشتن احساس کردن تفاوت حس های مختلف : شادی - غم - ترس - اضطراب

دقیقا آواز جان!

H.k شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 23:47 http://bescot.blogsky.com

عموما اتفاقات، غیر قابل کنترل هستند.
ما باید حد اقل امادگی را داشته باشیم که با آنها مواجه شویم حال اگر خوبند ازشان بهره بگیرم واگر بد اند بتوانیم از ایجاد خسارت بیشترشان جلو گیر کنیم.

ارکیده یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 09:10 http://orchid80.blogfa.com

من معتقدم غریبه ها هیچوقت کاری باهات ندارن این آشناها هستن که چشمشون تو زندگی آدمه!

بله! درسته.آشناها بدترن..اما غریبه هم فقط کافیه بوی موفقیتی به دماغش بخوره...اونوقت...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.