عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

این روح شیطان من!

شیطونی یعنی چی؟

شیطونی یعنی اینکه دور از چشم همه بری بلیط سورتمه سواری تو نمک آبرود و بخری و توصف وایستی و تا بقیه بیان بجنبن بپری سوار شی و به حرف هیچ کس هم گوش ندی!

شیطونی یعنی اینکه تو رستوران محبوبت دور از چشم دوستان و خانواده ت که رو غذا خوردنت حساسن، یه تاکوی مکزیکی بزرگ سفارش بدی با سس اضافه! بعد تا آخرش رو بزنی به بدن و تا صبح از معده درد نخوابی!!

شیطونی یعنی اینکه بری سر یخچال و 2 کیلو گوجه سبزی رو که ابو به عنوان نوبرونه برات خریده،با دلال بری بالا!! یه دونه شم باقی نزاری!

شیطونی یعنی با این حالت،خیابون خونه تون رو زیر چتری از درختهای خوشرنگ که برگهاشون بوی بهار می دن،یه نفس بالا بیای...

شیطونی یعنی یه غذای سنگین بخوری،بعدش همه رو برگردوندی!! اما دو دقیقه بعد که حالت جا اومد،بری باقیش رو بیاری و دوباره شروع به خوردن کنی...

شیطونی یعنی با همکارات یه بستنی اسکوپی بزرگ شکلات تلخ و نسکافه و تیرامیسو با اسمارتیز سفارش بدی و تا تهش رو بخوری! با اینکه می دونی بستنی برات خوب نیست و شیر داره و معده ت رو می ترکونه!

شیطونی یعنی بری با پولی که ابو به عنوان عیدی به حسابت ریخته،برای خودت دوباره کتاب و کیف و کفش و لوازم آرایش بخری و یه دفتر بزرگ روزنامه هم بزنی تنگش برای روز مبادا!...

شیطونی یعنی اینکه بری وبلاگ لینک شده یه دوستی که خیلی برات عزیزه،رو بخونی اما کامنت نزاشته در بری!!!

غذا نوشت: این همه خوردم ،یه کیلو هم اضافه نکردم!! جل الخالق! این نی نی ما چقدر شکموئه!

درخت نوشت:آدم این روزا دلش می خواد درختا رو بغل کنه!از بس که خوشرنگ و خوشگلن!

یلدا نوشت: برای پسر کوچیک یلدا دعا کنید...این دختر خیلی رنج کشیده تا به امروز...

جناب یاس! ما نیز دوستان قدیمی را از یاد نمی بریم...ممنون از محبت شما!باز هم سر بزنید...

نظرات 24 + ارسال نظر
محمد مهدی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:24 http://mmbazari.blogfa.com



سلام

خوش بخالتون که وزنتون اضافه نمیشه ...

زهرا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:43 http://zizififi

ایول به نی نی که نمیذاره وزن مامانش زیاد شه
عوش من تا یه لیوان اب می خورم به وزنم اافه میشه بعد کلهم اجمعین میره تو شیکمه مبارکم
من دلم بستنی اسکوپی شکلات تلخ خواست

کو؟تو که لاغری دختر!!برووووووووو!

بسامه شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:56

شیطونی یعنیاز اتوی موی خواهرت در حد بردگان فرعون کار بکشی و بعد بدی به خواهرت .. بعد خواهرت صبح روز بعد زنگ بزنه که امروز صبح زدم به پریز ترکید
(البته این بیشتر خباثت بود تا شیطونی.... نچ نچ نچ.. همه چی چینی شده)

باید مجازات بشی!!!

اطلسی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 10:01

ای شیطون مواظب نینی هم باششششش

عزیزممم

گوشی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 10:31

بابا تو دیگه کی هستی؟
دست شیطونو بستی
بوووووووووووووووووووووووووووووس

تینا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 11:16

الان چیکار کنم از دستت مامان کوچولوی شیطون..... هوای دونه برج قشنگمون رو بدار

قربانت عزیزم...رمز بهت رسید؟؟؟

تینا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 11:51

دیر دیدمش متاسفانه ممویی.... اما کلی دعا کردم که خیر باشه هرچی که هست

ای بابا...عیبی نداره عزیزم...به زودی متوجه می شی...ایمیلت رو چک کن...

پریسا ادیسه شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 11:53

قربون شیطونیات برم من. . .
هاهاها یعنی عاشق ِ این شکموییات شدم. . .

یعنی من ول کن این شکم نمی شم هیچوقت!!

ماه گل شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 12:46 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

این شیطونیا همش در باب شکم بوداااا ..

خوب الان اون مهمه!!

نیکادل شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 13:50

دومورد آخر فقط شیطونی بود.
آخه این همه گوجه سبز؟ زنده ای الان؟ نباید بیشتر به فکر نی نی باشی و تعادل رو رعایت کنی؟

نٌچ!! یه دور از جونی هم بگو!!

بانو شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 13:58 http://heartplays.persianblog.ir/

ماشالله به نی نی ...
خوب حواسش به مامانش هستا...

خیعلیییییییییییییییییی!

هبه رضوی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 14:04

ای جانم
خدا نی نی ت رو حفظ کنه
حسابی به نی نی نازت برس

ان شا الله یه نی نی توپولی ناز به دنیا میاری

انشالله! اما من فکر می کنم نی نی من اندازه مداد باشه!!

مژگان یک دنیا عشق شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 15:19

سورتمههههههه
خدائی ممو من در حالت عادی سوار این وسایل شم روح از تنم در میره
ماشالله یه بچه شیطون هم تحویل خواهی گرفت ها.وقتی خودت انقده شیطونی
مراقب خودت باش
خوردنی هم نوش جونت.قبلا هم ظریف و خوش اندام بودی تو

قربونت عزیزم...ولی فکر کنم خیلی لاغر بشه!!

مهرسا مستقل شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 15:57 http://roozhayebehtar.persianblog.ir

خیلی چشم سفیدی ممو!!!

ما اینیم دیگه! نباشیم چه کنیم!تازه کجاشو دیدی؟

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 16:49

نوش جونش..نی نی فکر کنم اقا پسره

والا ما که نفهمیدیم ساینا جون! هنوز رخ ننموده!!

ستاره شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 18:34

اون قسمت غذاها رو ازش گذشتم زود. غذا نهههههه. من از چایی هم بدم اومده. یادش به خیر که چه قدر این چایی خوردن حال می داد. الان هر جا می رم با حسرت به چایی خوردن بقیه نگاه می کنم!

منم از چایی بدم امده! چی بشه که بخورم...دیگه مثل اون موقعها نیستم!

کیانادخترشهریوری یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 00:56

نمیدونم چرا فک میکنم نی نی دختر باشه

فعلا هرمافرودیته!!

بانوی اردیبهشت یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 08:27 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir

خیلی هم خوبه .هرچی که دوست داری بخور. فقط کارهای خطرناک نکن....

من و کارهای خطرناک؟؟هرگز!!

زهرا یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 09:25 http://zizififi

کلی فضای دوست داشتنی رو به تصویر کشیدی ممویی خانم
وای از دیروز برای یلدا داغونم.به همکارامم گفتم برای نی نی اش دعا کنن...تا وبلاگشو خوندم کلی اشک ریختم...خدا بهش کمک کنه ایشالا

ایشالا منم براش خیلی ناراحتم دوستم!

مریم یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 11:03 http://www.maryamkhanoomi.blogfa.com

منم فقط گوجه سبز و ریواس میخوردم.نینی هم دخمل بود

محبوبه یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 12:32 http://http://yaghootekabood2.mihanblog.com/

از یلدا چه خبر؟
من حدس میزنم نین شما پسر باشه..ولی کلا فرق نداره ایشالا سلامت باشه

برای من اصلا فرق نمی کنه...

مژگان یک دنیا عشق دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:07

واییییی که من عاشق این غذاهای مخلوطم
الان که همسر نیست جولانی میدم واسه خودم.از پلو خورش خبری نیست
من صبح فیله مرغ گذاشتم.پیشنهاد چی دارییییی
فقطم هویج و سیب زمینی دارم و حس خرید هم نچچچچچ

فیله رو نیم پز کن بعد بهش آرد سوخاری و پودر سیر و پیاز و نمک و فلفل بزن.بعد سرخش کن و سس انار یا گوجه بزن.سیب زمینی و هویجم خلالی سرخ کن بزار کنارش!

بانو دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 18:04 http://heartplays.persianblog.ir/

نوش جان خودت و نی نی...

قربونت عزیزم...

شیده پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 13:30

ممو چند هفته ای؟
نینیت تکون میخوره؟
نینیه من خیلی تنبله

ای جانم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.