عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

The Vow

فیلم واٌ ،محصول سال 2012 به کارگردانی مایکل ساسی یه فیلم رمانتیک و زیباست.

بازی ریچل مک آدامز بینظیره و مثل همیشه به یاد موندنی.شانینگ تاتوم هم زیبا بازی کرده و حسابی با هم مچ شدن تو این فیلم.

این فیلم اقتباسی از کتابی بر اساس سرنوشتی واقعی از یک زوج جوونه که زندگینامه شون رو به رشته تحریر در آوردن و بعد از روی اون فیلم ساخته شد.

داستان فیلم در مورد زن و شوهر جوونیه که تو یه حادثه تصادف زندگیشون زیر و رو می شه.

کریکت،زن جوون،بعد از تصادف دچار فراموشی عجیبی می شه و تمام خاطرات عشقی که با کیم داشته از ذهنش پاک می شه.کیم هنوز عاشق کریکته و نمی تونه ازش دست بکشه و تلاش می کنه تمام خاطرات دوران عشق و زندگی رمانتیکشون رو برای اون زنده کنه تا زنش به زندگی برگرده...

پیغام این فیلم هم زیباست...این فیلم می گه هرگز نباید از تلاش دست کشید و زیر بار مشکلات کمر خم کرد.به یاد آوردن خاطرات خوش،همیشه می تونه یه نقطه عطف تو زندگی آدمها باشه و اونها رو به ادامه زندگی ترغیب کنه...

دیدن این فیلم رو بهتون توصیه می کنم چون تو یه بعدازظهر بهاری و زیبا حسابی می چسبه...

فیلم نوشت: مژگان عزیزی که تو خصوصی برام پیغام گذاشته بودی،من دقیقا نمی دونم باید از کجا تهیه کنی...می تونی از سایتها دانلودش کنی یا از سایتهای اینترنتی سفارش بده برات پست کنن.من یکبار به این سایتها سفارش فیلم دادم و راضی بودم.البته من فیلمهام رو از یه آشنا تهیه می کنم که فقط برای من و خانواده م فیلم می یاره و به کس دیگه ای اعتماد نمی کنه...