عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

تعطیلات 92

خوب! این تعطیلات هم گذشت و به آخر رسید.منکه یه عالمه لباس نشسته و یه چمدون گنده دارم برای جا به جایی تو کمد.

تعطیلات خیلی خوبی بود و بهم چسبید.چون فقط استراحت کردم و فیض بردم از کوه و دشت و جنگل و دریا.

از شما چه پنهون رفتیم نمک آبرود و من با شجاعت تمام موتور سوار شدم و سورتمه!! هر کی گفت سوار نشو،گفتم: عمرا! این خوشیهای آخرمه! البته ایشالا که با بچه هم بتونم این کارها رو بکنم اما خوب قابل پیش بینی نیست که!

همه ویلادارا اومده بودن امسال.فامیلهایمان هم آمده بودند و دونه برنج به افتخار اومدنش،حسابی عیدی جمع کرد.

روزها مهمون بازی و ویلای خودمون و دایی و عمو و عمه بود و ناهار ها اکبر جوجه.شبها هم که یا نارنجستان بودیم یا آرین.سرد بود اما خوب چسبید!

اما دریغ از خوندن یه کلمه کتاب!نمی دونم چرا وقتی کتاب دستم می گیرم،حسش نمی یاد که بخونم.

یکی دو تا انتقاد از این مردم مسافر دارم.واقعا کثیف کاری زیاد می کنن مثل قوم مغول می مونن.هر چی آشغاله می ریزن تو طبیعت!طوری که شمال مشکل زباله پیدا کرده.این استاندارش هم بیغ بیغه!! یه فکری به حال مناطق مغول زده نمی کنه.حداقل چند نفرو اجیر کن بیان پاکسازی کنن.

یه توصیه هم دارم:تا 5 روز اول عید نباید مکانهای عمومی شمال رفت.پر از ادمهای درب داغون و دهاتیه!نه فرهنگ دارن،نه شعور.همه ش با هم سر چیزهای احمقانه دعوا می کنن.سر ناموس و پول و صف!!انگار دعوا تو خونشونه و تنشون می خاره واسه کتک کاری.بلند بلند به بغل دستیشون حرف یکی دیگه رو می زنن و شر درست می کنن.خلاصه اینکه تا می تونید ازین مکانها دوری کنید.

ایشالا همه سال خوبی رو شروع کرده باشن و تا آخرش هم برای همه خوب باشه.امسال سال ماره.مار هم که می دونید،پیغام آور پوله اما زیر زیری و نیش نیشی هم هست.

از 7 سینم هم عکس انداختم،به زودی براتون می گذارم.

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 10:04 http://zizififi

سلام و سا ل نوت مبارک..ایشالا که سال خوب وخوشی داشته باشی گلم...چه خانوم شجاعی.بوس..خیالت راحت باشه الان زن داداشه من با نی نی دوماه و نیمه اینقذه شیطونی میکنه که حدنداره

خدا کنه نی نی آرومی باشه تا منم بتونم.

مهناز چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 13:55 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

خوشحالم که خوش گذشته . سال پرپول همراه با سلامتی شما و دونه برنج براتون آرزو میکنم

ممنون عزیزم...

پرندیک چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 14:54 http://parendik.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
وجود نینیتونم من نشد تنبریک بگم الان تبریک میگم و یه عالمه ماچ مالیش میکنم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
از استاندار دیارمون نگو که.......
تازه شهردار دهات ما که اصلا حرف نداره از بس داره گند میزنه به همه چی

ممنونم عزیز...

گوش مروارید چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 18:03

عیدت مبارک عزیزم
یادش بخیر منم باردار بودم همه به نی نی م عیدی دادن
وچقدر من دلم شاد شد که همه از الان به یاد بچم هستن
امسال که دیگه هرکی بهش عیدی میده صاف میاره می چپونه تو کیف ننش...دیگه بچم وارد شده

عید تو هم مبارک دوستم!

ســـــــاینــــــــا!. چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 18:40

باور کن ویار کتاب خوندن داری ممو

اره واقعا بعضی ها نه فرهنگ طبیعت رو دارن نه مسافرت رو..
خدا رو شکر تعطیلات خوش گذشته

ماه گل چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 18:41 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

طبیعت بی نوا هم از مردم عیدی می گیره حسابی

تاتا چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 21:18 http://tatamoj.persianblog.ir

ما خودمون که شمال هستیم روزهای شلوغ جاهای عمومی و دریا نمیریم به هیچ وجه
هم امنیت نداره هم من از کثیفی بیش از حدی که بوجود میاد متنفرم

افتضاحه!! افتضاح!!

خانومی چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 22:47 http://eshghh7474.blogfa.com

خدا رو شکر که خوش گذشته

مرسی گلم...

ترلان پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 09:17 http://www.tarlancafe.persianblog.ir

سلام عزیزم... سال نو رو بهت تبریک میگم.
خوشحالم که اینقدر بهت خوش گذشته. انشالله همیشه تو خوشی و شادی باشی.
ممو جون این بار به خیر گذشت ولی خواهشاْ تا یه مدت احتیاط لازم رو بکن و فکر تفریحات هیجانی رو از سرت بیرون کن. نی نی اونم به این کوچیکی تو شکم مادر به یه تار مو وصله. کاری نکن که خدای نکرده بعداْ از این که خواستی به خودت حال بدی پشیمون شی. انشالله خدا همیشه پشت و پناه خودت و دونه برنجت باشه.

مرسی عزیزم...

حکیمه پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 09:57

سلام مموی عزیزم
سال نوت مبارک
امیدوارم امسال برات با اومدن دونه ی قشنگت پر از سلامتیو شادی باشه

ممنون عزیزم...

مامان نفس شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 08:56

سلام عزیزم سال نو مبارک
خوبه که نمیترسی و مسافرت میری و هرکاری میکنی
من چون یه تجربه تلخ داشتم و خیلی طول کشیده تا این نی نیم بیاد اصلا" جم نمیخورم از جام
واقعا" امیدوارم خدا چیزای خیلی خوبی رو امسال برامون مقدر کرده باشه
راستی ما آخر نفهمیدیم نی نیمون چیه چون یه دکی دیگه گفت شایدم دخمل باشه ما هم موندیم این وسط

یه کم دیگه صبر کن خانومی...آخر هفته 18 معلوم می شه!

بانوی اردیبهشت شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 10:25 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir

سلام. دوست خوبم سال نو مبارک.

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.