عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

بیا بیا...بیا پیشم...

این روزها به هیچی گوش نمی دم...

نه به اخبار! نه به بالا و پایین شدن قیمت سکه و طلا و نه به مذاکرات بین دو جناحی که هرگز کوتاه نمی یان و فقط نمایشی به هم لبخند می زنن و پشت پرده به هم دندون و شمشیر نشون می دن...

این روزها فقط و فقط کتاب می خونم...به آهنگهای جدید آلبوم شلیک فرزاد فرزین گوش می دم.صدایی که عجیب من رو اروم می کنه و از حس بد تهوع دورم می کنه...

عجیب عوض شدم.از هر چی بدم می اومده خوشم اومده و بر عکسش.

فیلم که می بینم...ذائقه م تو فیلم هم عوض شده.به فیلمهای تخیلی علاقه پیدا کردم.عاشق فیلم سوپر من و حمله مریخی ها تو ام.بی.سی ها شدم.

این لحظه ها خودم نیستم!اما از این خود جدیدم عجیب لذت می برم.از اینکه دارم حسهای جدیدی رو تجربه می کنم ،خیلی خوشحال و کنجکاوم.

زندگی داره یه روی دیگه ش رو به من نشون می ده.رویی که روی من نیست و شاید خیلی زودگذر باشه.

دوست نوشت: از تبریکات تمام دوستان عزیزم ممنونم.چه تلفنی،اس ام.اسی و وبلاگی و حتی ایمیلی..

ویارنوشت: ممنون از توصیه های مفید و با ارزشتون!همه رو به کار می بندم و خوشحالم که این همه دوست دلسوز و نازنین و خوب دارم.

کتاب نوشت: چشم به راه اومدن کتاب جدید تکین جانمان می باشیم تا تو نمایشگاه کتاب بپریم روش!! ایشالا که برسه...اسمش "راه طولانی" مال انتشارات روشا ست..

عکدمی نوشت: اونایی که به امیر رای دادن،انقدر بهش رای بدن تا بترکن!!


نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:02 http://zizififi

ایشالا که زودی خوب شی عزیزم و این حالت تهوع دست از سرت برداره و بره...ممو این دختره هم خوب شد حذف شد..چی بود ؟؟؟صداش فقط به درد اپرا می خورد.با اون صدای جیغ جیغش.اون امیرو بگو.شانس داره

باز خیلی بهتر از امیر اسگل بود!!

خیلی خوبه . بهترین کار رو می کنی عزیزم.

گلی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:31 http://www.mygreendays.blogfa.com/

عزیزمممممممم
اول از همه کلی تبریک با تاخیر برای نی نی تو راهیت....حسابی از این دوران لذت ببر...واقعا دوران بارداری خیلی شگفت انگیزه....احساسات آدم کلی تغییر می کنه....
در مورد حس و حال این روزهات هم باهات هم عقیده ام...وقتی باردار بودم زمان انتخابات و اون حرفهای بعدش بود...هر روز خبرهای وجشتناک بود ولی انگار من اون زمان با پسرم در یک حباب شیشه ای بودم...توی آرشیو وبلاگم هم همه چیز رو نوشتم....
مراقب خودت و دونه برنج مهربونت باش

مرسی گلی نازنینم...مرسی...

گوشی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:46

حرص نخور عزیزم
اینا آکادمی کلا یه فیلمه
به رای من وشما هم نیست
اصلا رای دیگه چه معنی داره تو این دنیا؟؟؟؟
یکی بیاد منو روشن کنه

چرا هست! من مطمئنم...

گوشی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:46

از روزهات حسابی لذت ببر

شاعر شنیدنی ست شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:48 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

به نظرم این عوض شدنه مهم نیست مهم اینه که از چیزی که هستی لذت ببری
من که نمی دونم بقیه واسه چی تبریک گفتن اما خب اگه چیز تبریک گفتنی هست منم تبریک می گم!

به روزم

تو پستای پایین دلیلش نوشته شده!

روشن شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 11:57

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی باهات موافقم راجع به آکادمی نوشت.

بهار.ط شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 12:39

ممو جان اینطوری که معلومه امیر نفر اول!!!!
والا خودشم تعجب کرده!دیدی خودشم گفت خواب خروس میبینم
وای چقدر از خبر کتاب جدید تکین خوشحال شدم لطفا هر وقت اومد به ما هم خبر بده
عزیزم من یه مدت خواننده خاموشت بودم و تمام پستات رو هم خوندم و از اون موقع چندین تا از فیلمای که معرفی کرده بودی رو دیدم.سلیقت تو معرفی فیلم عالیه.لطفا اگه بازم فیلم خوب دیدی معرفی کن
ممنون بابت همه چیز.مواظب نی نی گل هم باش
پ.ن چند بار برات کامنت گذاشتم ولی برای اینکه اسمم مشخص باشه از این به بعد آخر اسمم یه ط میزارم

طرف دیگه خودش نمی خواد بخونه!! مردم ولش نمی کنن!
مرسی عزیزم...

نیلوفر شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 14:53 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممو تبریک من چرا نیستش؟

هست عریزم

لیندا شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 15:27

یعنی این عکدمی نوشتت رو باید طلا گرفت
خودش دیشب شوک شده بود از رایی که اورده بود .
چه میدونم والا . فک کنم با این وضعیت نفر اول اونه

احتمالا!

بانو شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 15:45 http://heartplays.persianblog.ir/

عزیزم...
مثل اینکه طرفدارهای امیر واقعا زیادن ...

دهاتی زیاده!! تهران پارازیت داره!اونجاها که پارازیت نیست!

خانم لورا شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 16:23 http://missloraa.persianblog.ir/

من که می ترسم امیر اول شه ایندفعه.البته تقصیر بقیه هم هست که به اونی که دوسش دارن رای نمیدن و تنبلی می کنن

واقعا!

فلفل بانو یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 10:22

ببین این آکادمی که من دیدم گوگوشم احتمال حذفش هست جز امیر!
به قول همسری این بختیاریها رفتن نفری شونصدتا ایرانسل گرفتن به این رای بدن

تو کل تاریخ بشریت یکیشون رفته بالا!! حالا مگه می شه پایینشون آورد!!

مامان نفس یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 16:15 http://nafasemoon.niniweblog.com

ای جوووووووووووونم مامانی
کاملا" درکت میکنم تا باشه ازین بوهای بد و تهوع ها
منم کلا" همه چیزم تغییر کرده بهترینا الان حالمو داغون میکنه و بدترینها برام محبوب ترین شدن...
دقیقا" بگو جوجو چند وقتشه دوست دارم بدونم چقد با هم اختلاف دارن
من امروز به امید خدا وارد هفته 11 بارداری شدم

به سلامتی عزیز دلم...ولی من خیلی دارم اذیت می شم! معده روده م به هم ریخته!

...fio... سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:13 http://fio.blogsky.com

و چیزیم که هست این برنامه هم مثل همون ترانه های ماندگار کاری به رای مردم نداره

موافق نیستم!

باران پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 19:51

تبریک میگم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.