عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عکدمی گوگوت!

شور و هیجان صحنه دیشب عکدمی منو گرفته هنوز!

این دفعه عکدمی!! خیلی پر شور تر از قبله...چون هم شرکت کننده هاش کم سنترن هم جوگیر و عشق خوانندگی...

به نظرتون کدوم اول می شن؟

منکه می گم روش*نا یا ند*ا یا امیر *حسین!این 3 تا باید برن بالا...

ازون شهر*زاد خانوم حسود!! هیچ خوشم نمی یاد...همه ش می پرید وسط شعر ارمیای طفلی...ار*میا به خاطر حجابش خیلی گوشه گیر و خجالتیه و نمی تونه صداش رو مثل او شهرزاد و روشنا و ندا بندازه سرش رو صحنه! و گرنه طفلی خیلی حنجره قشنگی داره و مثل شکیلا می خونه...

بین پسرا امسال یکی امیر حسین گوشواره ای خیلی خوبه و یکی هم اون شیرازیه که می گه عشقم جلوم بود و عشقش خودش رو با آرایش کشته بود!

اون ترکه و لره هم که سوژه ن!! فکر کنم خلعت* بری آوردتشون فقط برای شیرین شدن برنامه...خیلی با مزه و ساده بودن...امی*ر می گفت:نه اینکه انگلیسی بلد نباشیم ها! واقعا بلد نیستیم...

مجی*دم که خجسته!! وقتی می خونه خودش با خودش حال می کنه!

اما خداییش دلم برای کی*ان خیلی می سوزه...اولش خیلی خوب بود اما تو دوره های بعدی استرس بیچاره ش کرده...جو صحنه صداش رو می لرزونه و خراب می کنه...حس می کنم آدم تنهاییه و نمی تونه به استرسش غلبه کنه...

شاهی*ن هم که به قول خودش گفت : آقای خلعت*بری همچین ازون بالا نگامون کرد که گفتم باید ماستامونو کیسه کنیم...آخه قربونت برم وقتی قراره ماستتو کیسه کنی چرا پا شدی اومدی عکدمی گوگوت؟می زاشتی یه مشتاق و با استعداد دیگه بیاد!

آدر*یان بیچاره هم که ماله کش کیان بود...هر چی اون خراب می کرد،این ماست مالیش می کرد.

دلس*ا و هل*ن هم که خانوم! من از شخصیت دلسا خیلی خوشم می یاد :بی ریا و ساده...

هلن تو تک خونیهاش افتضاح بود اما رو صحنه خیلی خوب شد...صدای دلسا گرفت اما اون با صدای تیزش ادامه داد.

حس می کنم هر کدومشون که اونور به دنیا اومدن و بزرگ شدن،آدمهای ساده تر و با فرهنگتری هستن که تو کار تیمی موفقترن!

خلاصه اینکه اعضای عکدمی امسال بیشتر از اونچه که استعداد داشته باشن،مشتاقن!

حالا شما به کدومشون رای می دین؟؟فکر می کنین کدومشون لیاقتشون بیشتره؟

نظرات 37 + ارسال نظر
نسترن شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:15 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

غزال شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:50

نوشتن این پشت خیلی جرات میخواستاااا
نترسیدی فیلترت کنن؟
یه

واسه چی فیلتر کنن؟واسه خاطر 4 تا اسم؟

مهرسا مستقل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:03

من ارمیا رو دوس دارم

منم!

پریس شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:09

امیرحسین

موافقم!!

دلژین شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:16 http://drdeljeen.com

من روشنا و دلسا رو دوست دارم

خوش سلیقه ای عزیزم!

یاس وحشی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:22 http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بر شما رفیق...
راستش من از گوگوش خوشم نمی آید و اصلا نمی توانم صدایش را تحمل کنم. یک قسمت بیشتر هم از این برنامه را ندیدم اما امیدوارم کسی که لایق است برنده شود...
هرچند موسیقی و صدا و تبحر هم سلیقه ای است...

دقیقا! اما من چون خشومی می یاد می بینم...

بانو شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:27 http://atiehbanoo.blogfa.com

امیر حسین و روشنا...
از اداهای ندا بدم میاد...اما خوب می خونه

راست می گی! زیادی جوگیره!!

آمارین شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:40

من فقط ارمیا رو میشناسم چون واقعا خوشم میاد ازش. صداشم به نظرم از همه ی دخترا بهتره. اما بقیه رو اصلا نمیشناسم به اسم. از پسرا هم اصلا خوشم نیومد خصوصا اون خط چشمیه. چیه پسره ی جلف برای خودش قیافه درست کرده با اون گوشواره ی اویزش. یه دفعه اون خشتک رو از پاش دربیاره دامن بپوشه.مزخرف.
راسی اون دوتا پسرا که میگی انگلیسی بلد نیستن مگه خارج زندگی نمیکنن ؟ یا کشور غیر انگلسی زبان هستن؟

آی کیوشون پایینه دیگه! یه ساله اونجان انگلیسیشون صفره!!

حکیمه شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 13:34

فقط ارمیا واقعا قشنگ و لطیف میخونه

فیروزه شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 13:39

من دلسا رو خیلی دوست دارم . بعدش امیر حسین رو . ارمیا هم گناه داره طفلکی

آره...خیلی خجالتیه...

محبوبه شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 14:05 http://yaghootekabood2.mihanblog.com

من ندا رو دوست دارم.ارمیا هم تکه..کلا پسرا امسال صداشون رو دوست ندارم ولی به نظرم ادرین بیاد بالا هر کی فکرش رو نمی کنی برنده میشه

شاید...آدریان هم بد نیست!

یک ماما با چکمه های سفید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 14:10

وقتی ارمیا رو می بینم واقعا راحت میشه خجالتی بودن رو در چهره و رفتارهاش حس کنم اصلا نمی تونه صداشو بخوبی نشون بده...
اما فکر می کنم امیر حسین و دلسا بهتر از سایرین تنونستن هنرنمایی کنن

البته دلسا آخر سری صداش گرفت! روشنا بهتر بود!

ما نداریم. اومدن مثل .... ها جمع کردن!!!

ای بابا!

مجی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 14:33 http://soghaatii.blogfa.com/

خانم زیبا با نظر شما کاملا هم عقیده ام

قربان یو دوستم!

فلفل بانو شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 14:38

منم اول گفتم این دختره با این روسریش برای چی رفته ولی بعدش دیدم نه کلا استعداد داره خدا کنه پشتش فرهنگ سازی مزخرف بهاییت نباشه ! همش از دیشب دارم به این فکر میکنم نکنه قراره یه چیزی رو با این کارشون جا بندازن که حجاب محدودیت داره خب مثلا خب حجاب داری این چه ربطی به ورزش داره که ورزش نمیکرد! چه میدونم مخم صد جا میره

چی بگم والا! مطمئنا اون هم عقیده ش رو دوست داره هم هنرش رو!

بانو شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 14:48 http://heartplays.persianblog.ir/

منم از دلسا و ارمیا خوشم میاد... البته از صداشون...
صدای شهرزاد هم خوبه...

شهرزاد شخصیتش خوب نیست...واسه همین دوسش ندارم!
اما دلسا و آرمیا خیلی نازن دوستم!

فلفل بانو شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 15:15

راستی تو آکادمی هم هر کس که خودشون بخوان رو از اول بلد میکنن که آخرم ببره دیدی که هم سروش و هم مهران از خودشون بیدن!

چی بگم والا همه چیز شده پارتی بازی!اما خداییش دیشب خیلی خندیدیم!

زهرا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 16:23 http://Zizififi

من اصلا وقت نی کنم عکادمی رو ببینم...فقط قسمت اول رو تونستم ببینم و یه دل نه صددل از اون دختر حجاب داره خوشم اومد.جرائت میخاد در این جور محافل یه نفر بیادو از اعتقاداتش حمایت کنه.اونم تو اون جو

دقیقا!

مژگان شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 16:24 http://ninijon.persianblog.ir

اول دلسا ...صداش حرف نداره تو پسرا که هیچ کدومشون چنگی به دل نمی زنن بعد اون دختره که با روشنا خوند _ اسمش رو یادم نیست _

ندا؟اونکه از بس جیغ زد آهنگ دوم صداش گرفت!

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 16:42

من ارمیا رودوست دارم میدونستی بچه خمین هست...

خیلی ملیحه..
اما به نظرم کلا نسبت به قبل خیلی صدای قوی ندارن..فروغ یادته چه صدای داشت!

آره...آوا و شهرزاد دوره قبل هم صداهاشون خیلی پر بود...اینا بیشتر مشتاق و جوگیرن تا مستعد!

بهار یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 04:48

روشنا فقط می تونه آهنگ خارجی بخونه.تو ایرانی خوندن افتضاحه..در ضمن روشنا کلی تو یوتیوب ویدئو داره پس اصلا اماتور نیست..در کل اصلا ازش خوشم نمیاد و میدونم یکی از کسایی هست که با پارتی اومده..

به نظر من که هنرش رو داره...بالاخره جای کار داشته که آوردنش!

نیلوفر یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 13:19 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممویی میایی سر میذاری نمیگی من میمیرم از ذوق دوستم؟
من توی یکی دو مورد باهات موافقم.
من صدای اون گوشواره ایه و روشنا و دختر محجبه رو دوست دارم. اما فکر کنم صدای امیر حسین (همون گوشواره ای هست دیگه؟ ) از همه بهتر باشه. صداش قویه.

قربونت برم عزیزم...این حرفا چیه...
منم باهات هم عقیده م...صداشم خیلی قویه!

فنچ بانو دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 01:02 http://baghe-ma.blogsky.com

سلام ممو دلم تنگ شده بوداااا:)
خیلییییییییی این تیترت باحاله. یک ساعت علامت سوال بودم
ما که اون شب کلی خندیدیم. خیلی بامزه ان. یعنی طفلی هومن خلعتبری کله تکون می داد که یعنی هی وای من
ارمیا خیلی ملیحه

عزیزمیییییییییییییییییییییی!خداییش بیشتر تفریحه!
ما هم دور هم خیلی خندیدیم...

فرناز دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 01:41 http://dailyevents.blogfa.com

به نظرم صدای امیر حسین از همه بهتره

منم همین عقیده رو دارم...

بابک اسحاقی دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 12:33

ممو جان به نظرم همشون داغونن
من فقط از یکیشون خوشم میاد که اسمش نمیدونم چیه
دختر لاغره که خیلی خنگه شلوار ارتشی پوشیده بود . اسمش یادم نیست . اونم خیلی داغونه ولی خب من ازش خوشم میاد .

من میگم امیر حسین برنده میشه البته اگر مدل رقصیدنش رو عوض کنه یا کلا نرقصه شانسش بیشتره
صداش بد نیست قیافه اش که انگ همینکاراست و دیگه چی بگم ؟ جای برادری خوب چیزیه
هرررررررر

کلا یان دفعه فقط همه شون سوژه ن!
اما خدایی 2 سه تاشون واقعا خوبن از حق نگذریم...

افسون شده دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 13:15

ممو جون کلی با این پستت خندیدم :)))) حرف دل منو زدی
منم ندا و دلسا رو دوست دارم
راستی اینم بگم به نظرم هلن ورژن آروم شده ی شیمای پارساله هم از نظر قیافه هم صدا موهاشم بعضا شونه کنه بد نیست D:

شیما که فقط پررو بود! صدا نداشت....

مطبخ رویا دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 13:18 http://www.liliangol54@yahoo.com

سلاااااااااااام عزیزم .....من ارمیا را دوست دارم ولی فکر کنم ند*ا اول می شه ..

به به! رویا جونم! اگه اون شلنگ تخته هاش رو بزاره کنار آره!

زهرا دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 23:51 http://az-be.persianblog.ir

امسال خیلی نسبت به دوسال قبل پسرفت کرده این برنامه. ارمیا صداش از همه دخترا بهتره به نظرم ولی به درد پاپ نمی خوره یه جورایی باید سنتی بخونه و تو همین ژانر هم موفق میشه هلن بی حال و انرژی ، دلسا خوب و دوست داشتنی ولی صداش برا پاپا نیست و به درد اپرا می خوره، ندا و روشنا خیلی اغراق آمیز می خونن و وقتی می خونن من همش چشام تنگ میشه و حس می کنم یه چیز ترش می خورم! پسرام که یکی از یکی با حال تر!!!!

فکر کنم زیاد بار هنری نداره این دفعه اما اونقدرها هم بد نیست دوستم!

نیلوفر سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:09 http://www.niloufar700.persianblog.ir

وایی ممو با این عکسی که گذاشتی هوایی که شرحش رو دادی تنفس کردم.
البته الان هم بارون اومده و هوا بسیار بسیار دلچسب شده.
راستی ممو جونم عیدت مبارک

تو عزیز دلمی...عید تو هم بیشتر مبارک...

آذین سقف سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 14:28 http://azinsaghf.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
لطفا لینک ما رو تو پیوندهاتون درج کنید
ممنونم

آذرنوش سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:19 http://azar-noosh.blogsky.com

امسال از هیچکدومشون خوشم نمیاد اصلا صداشون به دلم نمیشینه

چی بگم والا! امسال مسابقه ش پسرفت کرده...

سحر چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 12:51

حالا چرا انقدر به گوگوش توهین می کنی؟ مثلا هنرمند ملیمونه و واقعا هم هنرمنده. من هم از شرکت کننده ها خوشم نمیاد ولی ربطی به گوگوش نداره.

دلت خوشه ها!می آی هر دفعه یه چیزی می گی و در میری!!

تی تی جون. پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 08:04 http://life-ms.blogfa.com

به نظرم اون دختره باحجابه . بعدش دلسا و بعدش هم اون مو شرابیه.
پسرها هم فقط امیرحسین.

چه زودی اسم همشون رو حفظ کرد افرین به حافظه ات.

fars پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 17:29 http://fars.20r.ir

7560232065بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

علی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 17:16

فقط واسه سرگرمی میبینمش و فکر کنم ارزش نداشته باشه آدم خودش رو خیلی درگیرش کنه و تنها انگیزه م هم از دیدنش حضور متین و قابل احترام ارمیاست که منم امیدوارم نگهش نداشته باشن که در نهایت نتیجه بگیرن حجاب همیشه دست و پاگیر و مانع پیشرفته که حتی اگه این جا هم براش محدودیت باشه اما در کل زندگی براش یه پوئن مثبته

ای کاش این جور تیپ دختری گیر ما هم بیاد

پریسا شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 09:11

عزیزم ارمیا برنده هست .سیاستشون اینه که ارمیا برنده بشه
اسلا*م کاریکاتو* ری که میگن همینه

برنده مهم نیست! استعداد مهمه!که مثل اینکه قوم و قبیله ها نمی گذارن!

مهرناز سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 23:37 http://shahabsam.blogfa.com/

پسر ترکه منظورت کدومشونه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.