عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

زندگی خصوصی!!!

حاتمی کیا جان! می خواستم یک نصیحتی به تو بکنم!

مجبور بودی در فیلمی به آن مزخرفی بازی کنی؟مجبور بودی خودت را ضایع کنی؟آخر پدر من!برادر من! تو را چه به بازی در این فیلم؟

آخر وقتی می خواستی بازی کنی،سناریو را نخواندی؟نگفتی این موضوع چرت این فیلم از کجا آمده و یعنی چی؟حالا دلیل نمی شود وقتی فرخ نژاد برای نقشهای رئال خیلی خوب است و جان می دهد برای سبکهای راحت و مدرن،تو هم بروی در آن فیلم یک نقشی ایفا کنی و خودت را دستی دستی ضایع کنی!

آخر مگر کار تو بازگیری ست؟دلت برای موضوع بد این فیلم سوخته بود؟نه تورو خدا!! این هم دلسوزی داشت آخر؟هاین؟نه سرش معلوم بود و نه انتهایش! یک چیزی سر هم کرده بودند و می خواستن بگویند شکاکی در زندگی خوب نیست!! بروید خودتان را درست کنید!!

بدبختی ما این است که هر سوژه جدیدی که به سینما یا بازار می آید،همان یکبار ناب است!! بعدش آنقدر از روی آن کپی می کنند،که خدا بگوید بس!! کلا ما ایرانیها کپی کارهای خوبی هستیم! خلاقیتمان صفر است!!!

می دانی! حالمان بد شد! به واقع هم بد شد! وقتی داشتیم همراه با بلغور آن فیلم درب داغان،دلستر لیموییمان را هورت می کشیدم،با بدبختی دریافتیم که آن هم مزخرف است! گویی آب و شکر را به هم مخلوط کرده بودند و ما داشتیم شربت سینه را به حلق خود می فرستادیم...

خوب داشتم می گفتم! حاتمی کیا جان! نه به آن " به رنگ ارغوان" و "روبان قرمز" و" آژانس شیشه ای ات" !!! نه به این نقش زاید و بی حرف در این فیلم حرص در آور!

حیف وقت که برای آن گذاشتیم...آخر فیلم،پایان تیتراژ،همه تماشاچیان یکصدا به ریش کارگردان خندیدند!! و صد البته به ریش خودشان که با یک اسم به این راحتی گول می خورند و پول و وقت بی زبان را هدر می دهند!

باز " من مادر هستم" جدا از اینکه اشک مار در آورد و اعصابمان را به هم ریخت،حرفی برای گفتن داشت! این فیلم که زندگی خصوصی نبود،هیچ!فقط جنگ اعصاب بود!! اینقدر این فرخ نژاد گفت: آوا !آوا! آوا جان!که دلت می خواست بکوبیش به دیوار!

می دانی چیست؟؟به نظر من بهتر است تو فقط فیلم بسازی!! تورو خدا بازی نکن!حیف توست که نامت را با این اراجیف به اصطلاح فیلم خراب کنی...جان مادرت فقط بساز!بازی نکن!!

نظرات 17 + ارسال نظر
مجی شنبه 30 دی 1391 ساعت 11:30 http://soghaatii.blogfa.com/

منم موافقم فیلم جالبی نبود. لااقل من سر در نیاوردم.
حالا این بزرگوار هم یه حالی به کارگردان داده اشکالی نداره.
ولی یا فیلم خیلی سطحش بالا بود و من مات موندم یا کلا هیچی.
از خودت چه خبر دوست جون؟

اینو می دونم که سطح بالا نبود! قربونت عزیزم! خوبم...تو چطوری؟

بانو شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:07 http://heartplays.persianblog.ir/

بابا اینقدر هم بد نبود که این همه بکوبونیش...

به جون خودم خیلی بد بود!!اصلا اصلوب نداشت!!

جعفری نژاد شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:15

فیلم خوبیه که ... البته کاری به بازی حاتمی کیا ندارم ، سواد نقد کردن یه فیلم رو هم ندارم . اما در مقام مقایسه با فیلم های دیگه ای که اکران شدن طی ماه های اخیر فکر کنم که فیلم قابل بحثیه ( البته این فقط نظر شخصیه منه )

از نظر من که واقعا بی پایه بود و بسیار بسیار تقلیدی! اصلوب یک فیلم مدرن رو در نیاورده بود!حتی رو دیالوگها هم زیاد کار نشده بود...فیلم جیرانی بهتر بود!

بازیگوش شنبه 30 دی 1391 ساعت 13:03 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

من اما برعکسسس خیلییییییییی از این فیلم خوشم اومد...تو جشنواره دیده بودمش یه بار دیگه هم با یکی از دوتان دیدمش اونم خوشش اومد...

جدی؟خوب سلیقه ست دیگه...بر عکس من که اصلا خوشم نیومد!

تاتا شنبه 30 دی 1391 ساعت 13:20 http://tatamoj.persianblog.ir

جدی جدی خوب نبود؟
از حاتمی کیا بعیده
واقعا کارگردان خوبیه چرا اینجوری خودشو خراب می کنه

حالا اومده یه حالی بده به کارگردان!اما نباید یه نظر بخونه فیلمنامه رو؟

یاس وحشی شنبه 30 دی 1391 ساعت 13:23 http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بر شما رفیق ِ‌محترم...
خسته نباشید...
می پندارم در حوزه ی ِ انتخاب کردن آقای حاتمی کیا دارد برعکس عمل می کند.
تجربه ی ِ چند سال ِ اخیر به من نشان داده سیر ِ نزولی ِ کارهای ِ ایشان دارد شدت ِ بیشتری می گیرد...
از جمله انتخابی که ایشان برای ِ بازیگری در این فیلم انجام داده اند و متاسفانه و متاسفانه و باز هم متاسفانه این فیلم را رفتم و در سینما دیدم...
واقعا افتضاحی است برای ِ خودش...
سوژه پردازی ِ کارگردان و حرف هایی که خواسته بزند در حد ِ‌انشای ِ یک بچه ی ِ ابتدایی است...

دقیقا!! همه ش پرت و پلا بود!اصلا حرفی برای گفتن نداشت!

یاس وحشی شنبه 30 دی 1391 ساعت 13:26 http://yaasevahshi.blogsky.com

اشتباه ِ‌دیگر ِ کارگردان و نویسنده ی این فیلم دیالوگ نویسی آن است... گاهی آنقدر سطحی می شد که می پنداشتم دارم شوی ِ تلویزیونی می بینم...
دیالوگ نویسی هایی که در فیلم های ِ قبلتر ِ خود ِ حاتمی کیا دیده ام چیز ِ دیگری بود و اینجا اصلا خبری از آنها نبود...

حیف وقت و هزینه! اصلا روش کار نشده بود! آب بندی و سرهم بندی!

زهرا شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:41 http://Zizififi

این فیلمو ندیدم و این جور یهم که شما ازش نوشتی دیگه اصلا دوست ندارم برم ببینم

از نظر من واقعا خوب نبود! اصلا تم نداشت! پوچ بود!

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:43

ندیدم اما فکر کنم دیگه دلم نمیخواد ببینم

زیر آب این فیلمو زدم آیا؟

پرندیک شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:48

از مزایای تو دهات زندگی کردن ما اینه که اول شماها میرین فیلمارو میبینید بعد میاین میگید خوب بود یا نه که ما وقتمونو تلف نکنیم

پریسا ادیسه شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:03

می‌خونمت مموی نازم. . . ولی زیاد دل و دماغ ندارم کامنت بذار. . . همین جوری یهو دلم الان برات تنگ شد. . . خیلی. . . دوستت دارم. . .
ممویی. . . هنوز هم با خوندن نوشته‌هات کلی انرژی می‌گیرم. . . چه خوبه که می‌نویسی. . . هر جا هستی خوش باشی. . .

(قندون)

عزیزمممممممممممم!اتفاقا چند روز پیشا به فکر ت بودم! گفتم قندون رفت که رفت!! دلم خیلی برات تنگ شده بود خانومی!!بازم سر بزن!

آهو شنبه 30 دی 1391 ساعت 22:57 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

پس با این احوال نمیرویم تا ببینیم

حالا شاید شما خوشتون بیاد!!

شاعر شنیدنی ست یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 15:02 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

فیلمو ندیدم فرخ نژاد که فیلم بد بازی نمی کنه آخخخخه!

لابد این یکی از دستش در رفته!

سمیرا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 15:09 http://nahavand.persianblog.ir

منو بگو که بال بال میزدم برم ببینمش..فقطم به خاطر فرخ نژاد و حاتمی کیای عزیزم...یعنی میشه فرخ نژاد توی فیلم بد بازی کنه؟؟ اما مطمئنا گندتر از فیلم بیخود و بیجهت نیست که واقعا نمیدونم هدف کاهانی چی بوده؟؟؟

بالاخره باید تو کارنامه هنریشون ازین فیلما م باشه!

آواز یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 23:32 http://radepayezendegi.persianblog.ir

کاش فرمت قابت جوری بود که مثل پرشین بلاگ "میپسندم" داشت ... اونوقت نشون میدادم که همه ی آپ هات رو میخونم و از همشون به طریقی لذت و استفاده میبرم .
مرسی از معرفی کتاب

تو عزیزمی...منم همیشه می خونمت!حتی اون رمزیاتو! اما گاهی اوقات نمی کامنتم و کمرنگم...اتفاقا تو یکی از بهترین وبلاگایی که حرف برای گفتن داری و حواشی آزار دهنده نداری...همیشه مورد علاقه می...

ناشناس جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 20:54

اسلوب به نظرم درسته نه اصلوب!

ببینم شماها کار دیگه ای به جز غلط دیکته و نوشتاری گرفتن از این و اون ندارید؟

آذرنوش سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:21 http://azar-noosh.blogsky.com

هر کسی را بهرکه کاری ساختن...کسی که نقاشه نمیتونه هم نقاش باشه هم خواننده باشه هم نویسنده هم...

متاسفانه خیلی از هنرمندا همچین اشتباهی و میکنن مثلا بهرام رادان و من بازیشو خیلی دوس دارم اما متاسفانه آهنگاش واقعا برای من گوشخراشه

جدی؟مگه خواننده هم شده؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.