عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

از دلم شروع می کنم...

امروز ۵ شنبه است...پاییز است...از کار خسته ام...

اما می خواهم برای خودم خرید کنم...اول از دلم شروع می کنم:همانطور که از کنار پارک رنگارنگ می گذرم٬برایش آهنگ بی کلام یانی را زمزمه می کنم...آخر این روزها خیلی دلش یانی و موسیقی او را می خواهد...

بعد برایش یک عدد مجله می خرم...مجله ای که ۷ سال از دوره نوجوانی ام را پر کرده است و من از  آن خاطره ها دارم...می دانم که اول هر ماه می آید و دکه رنگ و رو رفته سر خیابان همیشه در هزارتوی مجله ها و روزنامه های روی هم ریخته اش ٬ یکی دو نسخه از آن را برای روز مبادا پنهان نگه می دارد و امروز روز مبادای من است.

به تره بار که می رسم٬یاد هوسم می افتم!هوسی که همیشه به خاطر نگه داشتن وزنی ثابت کور و دور شده است... ۷ دانه فلفل دلمه ای رنگی می خرم...از آن نارنجیها و قرمزهایش!آهان!یک دانه لیمویی هم که آنطرفتر چشمک می زند٬ را بر می دارم...

امشب هوسم٬هوس دلمه فلفل رنگی کرده است...

دلم قدم می خواهد٬تمام راه مانده را قدمی می زنم...آفتاب طلایی را که از پس دیوارهای خانه هابه زور خودش را بیرون کشیده و روی صورتم می اندازد٬می بلعم...

عجب شانسی آورده ام!مرکز خرید کوچک نزدیک خانه باز است...همان مغازه ای که سنجاق سر می فروشد و پر از گیره های رنگارنگ است ٬به من چشمک می زند...برایم خودم همان گیره قلب مانند صورتی را می خرم...آخر موهایم این روزها دلشان گیره ای خوشرنگ می خواهند...

کنار درب سوپری نزدیک خانه که می رسم٬ اشتهایم با دیدن اسنک پنیری و دنت کاپوچینو تحریک می شود...دلم برای اشتهایم می سوزد...آخر دلش همان اسنکی را می خواهد که شور مزه است...پر از پنیر است...زیر ویترین مغازه کیتکتهای دوران کودکی خوابیده اند...چند تایی را بر می دارم و حساب می کنم...چقدر دلم می خواهد آنها را با چایی که امروز عصر درست می کنم٬ گاز بزنم...

عصر پاییزی خوبی ست...برای خودم٬دلم٬زندگیم٬هوس و اشتهایم خرید کرده ام...همه با هم خوشحالیم...فرصتها غنیمنتد...باید آنها را شمرد و نگهشان داشت...شاید روزی بیاید که دیگر فردایی نباشد...

پینوشت:

تکین حمزه لو٬نویسنده عزیز تا فردا تو این آدرس(بازارچه خیریه رعد) غرفه کتاب داره:

*آدرس:شهرک قدس (شهرک غرب) ـ فاز 2 ـ خیابان هرمزان ـ خیابان پیروزان جنوبی ـ پلاک 74
* ساعت : 10 صبح تا ۱۰ شب
تاریخ :از 14 آذر تا 17 آذرماه
بعدا؛ نوشت: فردا آخرین روزشهههههههههههههههه!