عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پیاز داغ!

حرف زدن با تو را دوست دارم...یکریز و مسلسل وار...بدون آنکه حتی لحظه ای خسته شوم...

آخر میدانی؟من هر وقت آن گوشی بیسیم را زیر گوشم می گذارم و برایت از زمین و زمان حرف می زنم و از خدا و بنده خدا پیش تو شکایت می کنم،ناگهان مفید می شوم!

موتورم روشن می شود...گویی حرف زدن با تو به جای آنکه از من انرژی بگیرد، به من انرژی می دهد...

تند و تند در آن قابلمه کوچک پیاز داغ می کنم،زردچوبه می زنم،گوشت را از فریزر در می آورم،لپه ها را خیس می کنم و در کسری از ثانیه سیب زمینیهای پوست کلفت را پوست می کنم...

خسته نمی شوم از حرف زدن با تو! همانطور که تو می گویی و من گوش می کنم،قیمه ام برای جوش خوردن آماده می شود و صحبتم با تو تمام...

ای کاش بدانی که صدایت به اضافه تمام صداها و طنینهای خوش دنیاست...

ای کاش بدانی اگر یکروز برایت غر نزنم،بعدازظهرم به شب نمی رسد!!...می میرم...

مادرم...

یه خبر مهم دارم در مورد تکین حمزه لو جانمان!از فردا شروع می شه...بشتابید!!!.

از قضا تکین حمزه لو جان! تو بازارچه خیریه،یه غرفه کتاب دارن...اونایی که دوست دارن ببیننش،می تونن تو تاریخهای اعلام شده به این آدرس مراجعه کنن...


*آدرس:شهرک قدس (شهرک غرب) ـ فاز 2 ـ خیابان هرمزان ـ خیابان پیروزان جنوبی ـ پلاک 74
* ساعت : 10 صبح تا 3 بعدازظهر
تاریخ :از 14 آذر تا 17 آذرماه
بعدا؛ نوشت: فردا آخرین روزشهههههههههههههههه!
نظرات 15 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 11:51

عزیزم خدا حفظشون کنه :))
سلامت باشن همیشه

مرسی گلم...

گوشی دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 12:49

با تمام وجود...
این پستت رو
حس کردم...
دوست داشتم...
بلعیدم ...
هرآنچه میدانی...
همان...
ممنون که هستی دوست من
ممنون که می نویسی وبا نوشته های زیبایت روحمان را نوازش میدهی...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

حکیمه دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 13:41

دلم مامی رو خواست! هنوز فرصت نکردم بهش بزنگم!
واقعا عاشقشم
دلمه فلفاتو عشق است

زهرا دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 14:55 http://zizififi

خدایا همه بابا و مامانا رو در پناه خودت حفظ کن

به به! ببین کی اینجاست...

حکیمه دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 15:23

ببخشید ممو جون از وبت استفاده می کنم اما می خواستم از اینجا به زهرا جون بگم عزیزم من اصلا نمیتونم برای وبت کامنت بزارم ایمیلم که ازت ندارم !!! چیکار کنم؟؟؟

زهرایی ببین این حکیمه خانم چه می گوید!!! بهش رسیدگی کن مادر!

خانم خانما سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 14:17

خدا حفظشون کنه...هم مادر شما هم تمام مادرای گل و نازنین رو

مرسی عزیزم...

ســـــــاینــــــــا!. سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 17:15

عزیزمممممم
خدا حفظش کنه

مرسی عزیز من...

فلفل بانو سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 21:35

آخی داشتم خطهای اولت رو میخوندم یهو به خودم گفتم یعنی کیه که مثل من و مامانم که باهم حرف میزنیم ممو باهاش حرف میزنه؟!
که دیدم توام نوشتی مادرم ههههههههههههههه
خدا ایشالله همه مامانا رو سلامت برامون حفظ کنه

عززززززیزمممممممم...تو هم؟؟

خانمی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 12:48 http://monastories.blogfa.com

آی گفتی ممو جان

نیلو چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 14:47 http://www.farvardinii.blogfa.com

تاتا پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 17:41 http://tatamoj.persianblog.ir

صبح ها که تنها میرم پیاده روی دقیقا همین حسو دارم
راه میرم به آدم ها نگاه می کنم خرید می کنم نفس عمییییق می کشم واقعا که پر از آرامشه

عزیزم...

هلیا پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 19:07

اخه گلم چرا کامنتدونی رو می بندی شاید ادم بخواد یه چیزی بگه اصلا فیس بوکت چی شد؟خانمی کجایی ؟بابا دلم تنگ شد چی کار میکنی پیدات نیست

فیس بوکمان را ترکاندیم هلی! قربونت برم...می آم می گم بهت!

مریم دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 12:09 http://cerystal.blogfa.com

سلام ، وبلاگ جالبی داری ، از خوندن مطالبش لذت بردم ، به وبلاگ منم یه سر بزن ، اگه مایل به تبادل لینک بودی ، لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم ( http://cerystal.blogfa.com )
در ضمن اینو برای مدیران وبلاگها می فرستم
مژده مژده
مدیران وبلاگهایی که برای اولین بار از محصولات
[گل] " بدلیجات دست ساز کریستال " [گل]
خریداری می کنند ، به انتخاب خود از بخش هدایای وبلاگ یک هدیه به رسم یادبود دریافت خواهند کرد

هدی پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 15:40 http://maninjam.persianblog.ir

خواستم واسه دلمه هات کامنت بذارم جاش رو پیدا نکردم
هوووووم خیلی خوشمزن منم میخوام

تکین حمزه لو پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:03

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.