عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

دلمه فلفل رنگی...

یعنی من اگه هوس یه غذایی بکنم ها٬ هفت شبانه روز پشت سر هم درستش می کنم و حتی اگه ابو هم نخواد٬خودم تند و تند می خورمش...

یه مدتیه گیر دادم به دلمه فلفل رنگی!یه پاتیل موادش رو آماده کردم و گذاشتم تو یخچال!هر شب ۲ تا ازون خوشرنگاش رو در می آرم و می شورم و کمی تفتش می دم و بعد توشون رو پر می کنم و می زارم تو سسی که از قبل با پیاز داغ و رب و فلفل و سرکه درست کردم...البته من ملس درست می کنم...یعنی ترش و شیرین...کمی هم شکر می ریزم تو سسش!

وقتی بوش راه می افته٬ تصویر یه خونه گرم و نرم و دلخواه تو شبهای سرد پاییزی تو ذهنم پررنگتر می شه...

خلاصه اینکه عاشق هر چی دلمه فلفل رنگی ام!اصلا وقتی درست می کنم٬تمام غمهای دنیا از یادم می ره...آشپزی منو سرحال می یاره و به ادامه زندگی امیدوار می کنه...

من عاشق رنگم...

این هم عکس شاهکار این چند روز من!