عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

چیز ناله!

وا؟چرا من هر وبلاگی رو باز می کنم همه ش ناله ست؟چرا همه دارن به زار و روزگار فحش می دن؟

به خدا یه وبلاگ انرژی مثبت من نخوندم امروز!!

همه چی به هم ریخته انگار! بابا یه کم شاد باشین...نگین که مشکلات زندگی دو برابر شده! خوب برای همه دو برابر شده! به مشکلات بگید: "نه!!تو نمی تونی منو از پا در آری!" اونوقته که مشکله دمشو میزاره رو کولشو می ره!

پاشید خودتونو جمع کنید تورو قرآن!زشته...هی منتظریم تا وضع بهتر بشه!! بابا! دیگه بهتر نمی شه که بدتر نشه!! همینطوری داریم روزهای با ارزش عمرمونو هدر می دیم! چشم وا می کنیم می بینیم عمرمون رفته و ما منتظر یه جرقه ایم که هیچ وقت زده نمی شه!

آخه یعنی چی؟هاین؟همه ولویین! همه اعصابا داغون!یه وبلاگی رفتم که کلهم فحش نوشته بود...از زیر و زبر! قبلنا وبلاگ خوبی بود ها! نمی دونم چرا جدیدا" اینطوری شده؟

این مانیای مالزی نشین هم که بست و در رفت! به کجاشو نمی دونم!

روزهای بهتر هم که می یاد اینجا و بی کامنت در می ره...روزهای سبز من که تازه یافتمش و نوشته هاش رو دوست دارم،بی حال آپ می کنه!

یه کم انرژی مثبت به خودتون تزریق کنید! اینکه نشد کار!! یعنی هرچی شماها قنبرک بسازید و غصه بخورید و به در و دیوار فحش بدید،کار درست می شه؟اوضاع رو به راه می شه؟نهههههههههههههههه!به خدا بدتر از اینی که هست می شه...

پاشید! پاشید! خودتونو جمع کنید تا نزدم وبلاگستانو بیارم پایین!!ازون وبلاگه یاد بگیرید که فقط دنبال کامنت جمع کردنه و هر دفعه یه مسابقه کذایی می زاره! به قول خودشم آمار می ترکونه! حداقل اون یه انگیزه ای داره! می بینین چقدر بیکاره؟حداقل ازون یاد بگیرین...

بدوئید ببینم ... تا هفته دیگه فقط پست شاد بزارید!منتظرم ها! اگه یه پست ناله ببینم لینکشو حذف می کنم! خوب؟