عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

اعلان جنگ!

الان که همه چی داره به یه سویی می ره که درب داغون بشه،بیاین قدر زندگیامونو بدونیم...

چشم و هم چشمی رو بزاریم کنار...به همینی که داریم قانع باشیم!آروم باشیم...تو این اوضاع اقتصادی که امیدی به هیچ چیز و هیچ کس نیست و هر لحظه ممکنه همه چیز به هم بریزه،باید زندگی کرد و قانع بود!

بیاین اینقدر واسه تجملات بیشتر،واسه داشتن ماشین بهتر،خونه بالاتر،همدیگه رو اذیت نکنیم!

اگه بشه که خیلی بهتره! اگه که نه صبر کنیم!به هر چیزی متوسل نشیم! وقتی نداریم،نداریم دیگه! فشار نیاریم...

اوضاع هیچ چیز خوب نیست! دنیا از نظر اقتصادی فلج شده!یه کم به خودمون بیایم...یه کم اوضاع دور و برمون رو درک کنیم...حسادت اصلا" چیز خوبی نیست...خانمان براندازه!مثل موریانه پایه های یه زندگی رو می خوره و از درون تهی می کنه...یه دفعه چشم باز می کنی می بینی به خاطر همین چشم و هم چشمی و حسادتها،صد تا چروک افتاده زیر چشمت و با هیچ کرم ضد چروکی هم از بین نمی ره!روزی 1 تومنم خرج کنی،درست نمی شه که نمی شه!

لحظه ها رو از دست ندیم! لحظه هایی که معلوم نیست فردا باشن یا نباشن!

اعتباری به آینده نیست...پس تو حال زندگی کنید...فرصتهای با هم بودن رو از دست ندید!

زندگی تو ایران سخت شده...نزارید همین یه قطره آب هم از کفتون بره...نزارید وقتی این قطره که چکید،افسوس بخوریم و بگیم کاش بود...کاش حرومش نمی کردیم...

نزارید سرنوشت کاری با آدم بکنه که حسرت گذشته روحمون رو خراش بده...


نظرات 24 + ارسال نظر
جودی آبوت شنبه 8 مهر 1391 ساعت 12:59 http://joudi-aabot.blogsky.com

حتی اگر دنیا رو به آخر هم نباشه حسادت و چشم و هم چشمی خانمان برانداز و مزخرفه

واقعا!! تو ذات آدمهاست و از بین هم نمی ره!

BIG BIG LIKE!!!

زهرا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 13:28 http://zizififi

نمیدونم ممو فکر کنمشرایط بد اقتصادی باعث شده ملت به رو پای هم بپیچن..یعنی حسادت هم هست.نمیدونم.خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه

الهی آمین!

سلام
چون قسمت پسندیدم نداشت اینجا می گم
"خیلی لایک!"

تاتا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 13:45 http://www.tatamoj.persianblog.ir

خیلیییییییییییی عالیییییییییییییییییی بود نوشته هات بهم آرامش میده این چیزیه که منم خیلی بهش فکر می کنم اما تو به بهترین شکل ممکن به زبون آوردیش

قربون تو عزیزم...

تینا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 14:14

ممو من دوستت دارم خیلی.... با خوندن بعضی از نوشته هات دلم می خواد سفت بغلت کنم و محکم باهات دست بدم

عزیزمی...دخملم!

بانو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 14:15 http://heartplays.persianblog.ir/

واییی که حسادت چه هاااااا که نمی کنه...

واقعا!! یارو پدر خودشو و خانوده شو در می یاره! باعث می شه همه تحت فشار باشن و خدای نکرده بلایی سر کسی بیاد...

سارگل شنبه 8 مهر 1391 ساعت 14:56 http://www.saargol.blogfa.com

قشنگ ترین متنی بود که تو این چند روز اخیر خوندم
انگار حرفای دل منو زدی
خیلی ازت ممنونم

سپیده شنبه 8 مهر 1391 ساعت 15:05

صددر صد باهات موافقم ممو جون..ضمن اینکه زندگی کلا خیلی کوتاهه...ارزش حسادت و ناراحتی و چشم و هم‌چشمی رو نداره..تا چشم رو هم بذاریم فرصتمون برای باهم بودن تموم شده

واقعا! ارزش هیچ چیز رو نداره!

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 8 مهر 1391 ساعت 15:59

چشم وهم چشمی خیلی بده

چیز وحشتناکیه! کسی که حسوده،اول خودش رو داغون می کنه!

فلفل بانو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 16:11

قبول دارم خیلی چشم و هم چشمی هست ولی من که خودم اصلا اهلش نیستم باید بگم که دیگه تهیه روزمره هم داره سخت میشه فک کن یه پنیر ۱۲۰۰ تومنی رو امروز خریدم ۵۲۰۰ !!!!
خودمم باورم نمیشد

آره به خدا! تورم شده خدااااااااااااا!یعنی نعوذبالله خدا هم دیگه نمی دونه با این همه گرونی چی کار کنه!

فنچ بانو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 16:52 http://baghe-ma.blogsky.com

گل گفتی ممو... انگار با تورم، سطح توقع آدما هم بالا و بالاتر داره می ره...

بدتر شده انگار!!!

ممو جونم خیلی ماهی به خدا. وبت که می یام دلم وا می شه.

عزیزمی...

ثنا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 17:50 http://angizehzendegi.blogfa.com/

پست زیبایی بود.بات موافقم خانومی

مرغ قفقازی ت رو هم دیدم
ب منم سر بزن

از جوگیریات میام
ب امید دیدار.خوشم اومد ازینجا

ری را شنبه 8 مهر 1391 ساعت 20:07

چطوری یه کاری در راه حل کردن مشکل انجام بدیم ؟‌چطوره سکوت نکنیم ؟ مدارا نکنیم ؟ کوتاه نیایم ؟؟؟ نگیم این خوبه بدتر نشه !

منظورمو درست متوجه نشدی!این پست من مربوط به حسادت و چشم و هم چشمیه!صیاصیش نکن!

آمارین شنبه 8 مهر 1391 ساعت 23:59

ممو انقد این روزا فکرم درگیره. واقعا نمیدونم وضع ما تا کجا میخواد اینقدر خراب و داغون پیش بره. اخه چی میخواد بشه به کجا برسه.؟ بابا همه که ندارن همه نمیتونم بخرن بخدا خیلیا همین نون خالیشم نمیتونن بخرن. بعد خیلیا دنبال قرو فرن دبنال فلان مارکو فلان شکل و فلان مد. من که حتی برای یه سال دیگم هم نمیتونم برنامه ریزی کنم چه برسه به اینده ی دور تر همه ش میگم معلوم نیس تهش چی میخواد بشه

خوب اونی که داره عیبی نداره که مارک بخره و بپوشه! اما اونی که نداره باید بشینه سر جاش!از شکم زدن و خرج لباس و قرو فر کردن چیپه!

خانم خانما یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 09:21

حس میکنم من و تویی که بازرگانی میکنیم بیشتر تو فشاریم!
دیروز کارم به جایی رسیده بود میخواستم بزنم زیر گریه...اونقدر که درمونده شده بودم
خدا به دادمون برسه

بازرگانی می کنیم؟؟؟آره! دیگه ما بیشتر تو جریان وضعیت نرخ و دلار و اینا قرار داریم...

بهاره یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 10:26

مموجان دلم میخواد بیای و حسادتو تو خانواده همسر من ببینی .
با این که مردم اینقدر گرفتارن . خانمهاشون همچنان تو هر مهمونی دارن از فلان مزون و بهمان جواهر فروشی حرف میزنن و آخرین فتوحاتشون رو به رخ هم میکشن و آخرش به من میگن دلمون خیلی به حالت میسوزه که خودتو از این لذتها دور کردی.
دلم میخواد یکبار با من بیان بریم خونه یکی از شاگردای خواهرم که منطقه پایینی هستند و با چه سختی ای زندگی میکنن اونموقع می بینن که خیلی خیلی از زندگی عقبن و دغدغه های آدما دغدغه نونه نه جواهر و لباس

حالا تو حرص نخور! می دونی چشم و هم چشمی مال آدمهای کمبود دار و سطح پایینه...کسی که سطح تفکرش بالا باشه،به دست دیگرون نگاه نمی کنه و خودش رو تو سختی و خرج برای به دست آوردن چیز که مال اون نیست نمی ندازه!

خانم خانما یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 10:31

مگه تو مدیر بازرگانی نیستی؟
چرا تعجب کردی دوستم؟

آخه گفتی بازرگانی می کنیم!منظورم این بود که جمله تو درست بیای مادر!!چرا هستم!

روشن یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 12:04

واقعا خدا به داد همه برسه

نوشته ات واقعا درست است و حرف حق جواب نداره
باعث بشتر بدبختیها حسادت و جشم و هم جشمى هستش

یاس وحشی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 14:44 http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار رفیق محترم...
خسته نباشید...
من دیروز اینجا کامنت گذاشتم اما گویی بلاگ اسکای آن را بلعیده!
راستش اینقدر از چشم و هم چشمی و حسادت ضربه خورده ام که حد ندارد. اما باز هم این موضوع را می گویم که حسادت، اول از همه خراشِ عمیقی رویِ روحِ فردِ حسود می دهد بعدا شاید فردِ قربانی را اذیت کند...
از این رو کلا از این عمل متنفرم... مخصوصا در شرایطی که می دانم خیلی ها در این کشور محتاجِ نان شب هستند و دردمند و داغان.
به قولِ آرش سبحانی:

هر کسی هر چی داره خوش به حالِش...
من همونم، یه آدمِ معمولی!

پستِ خوبی بود...

منم از این آدما خوشم نمی یاد...

روژین یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 17:09

منم موافقم ولی اصلا حس خوبی به اینده ایران ندارم خیلی اوضاع داغونه :(

چی بگم والا!

لینک‌زن یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 13:18 http://linkzan.com/archives/993

سلام
این پست وبلاگ شما در گزارش این هفته "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک‌زن
http://linkzan.com/archives/993

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.