عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پرچانگی+یک خبر داغٍ داغ!

جدیدا" من پر حرف شدم!!پیش پای شما داشتم تعداد پستهای هر ماهمو می شمردم.دیدم تیر 91 من 22 تا پست گذاشتم...یعنی تقریبا هر روز آپیدم به جز جمعه ها...

این مساله از من بعیده!!چون کلا" آدمی نیستم که هر چی رو اینجا بنویسم ...گاهی اوقات به شدت دچار خودسانسوری می شم و چیزی به ذهنم نمی یاد که بنویسم...

حس می کنم یه تغییر و تحولاتی داره در من به وجود می آد...نمی دونم دقیقا چیه! اما انگاری ذهنم داره راحتتر می شه...داره بازتر و آزادتر می شه...

انتهاش معلوم نیست یه کجا می رسه...اما اطمینان دار که به یه جای خوب می رسه...به یه سکوی پرتاب می رسه...

ایشالا...

انرژی مثبت یادتون نره...دم افطار همه رو دعا کنید...

تسلیت نوشت:نازنین نازنینم...تسلیت می گم...می دونم که هیچ چیز داغت رو سبک نمی کنه و فقط کمرنگ می شه...

آبانه نوشت: آبانه جونم کجاییییییییییییییی؟دلم برات تنگ شده!! چرا نمی نویسی؟تو ف.ب هم نیستی!!

یک خبر خوب برای رمان خونا: کتاب جدید مریم ریاحی(نویسنده کتاب همخونه)داره می یاد تو بازار!فکر کنم اواخر مرداد یا شهریور! این سایت رو دیدین؟