عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

فلسفه زن بودن!!

یعنی خدایا! این مو چیه که آفریدی؟موی صورتو می گم ها!موی سر که هر چقدر زیادتر باشه بهتره!

حالا چرا تو صورت زنها باید مو داشته باشه ؟هاین؟

نمی شد صورتشون سیرابی بود؟دست و پاشونم همینطور؟نمی شد از همون اول لیزر سرخود باشن؟

آخه این همه می ری درد می کشی و این موها و کرکها رو از صورت و دست و پات می زدایی،باز سر دوهفته نشده،ماشالا همه شون کود نخورده می شن جنگل!

البته من خودم آدم خیلی کم موییم!اما اصلا" تحمل ندارم یه ذره سیبیل داشته باشم یا زیر ابروم یه تار مو بیشتر داشته باشه!!واسه همینم 20 روز یه بار تو آرایشگاهم و بٍکًن بٍکًن!

زنهای بدبخت!!می خوان یه عروسی برن،باز باید تو آرایشگاهها برن زیر تیغ!

واسه چی مردا این همه مو دارن و هیچ عیبیم نداره که داشته باشن؟واسه چی صورت زنها باید عین کف دست سفید و یکدست و بی مو باشه اما وقتی مردا ریش می زارن خوش تیپ تر می شن؟یعنی اگه مردا یه روزی خدای ناکرده،زبونم لال،بخوان اپیلاسیون کنن،در جا مٌردن!!

من نمی دونم چه حکمتیه که این خدای تبارک و تعالی جیگر طلای ما!!هر چی درد و مرض و اعصاب خوردیه واسه زنها آفریده! 

هورموناشون که قاط می زنه!تا یه ذره غفلت می کنن صورتشون می شه جنگل،بهشت هم که هرطوری شده باید بره زیر پاشون!!اصلا" راه نداره! یعنی تو اگه یه ثانیه هم فکر کنی که نخوای یه روزی بچه بیاری،باید بری سرتو بزاری بمیری!!زورکی می خوان بهشتو تقدیمت کنن!

آقا ما نخواستیم!نه بهشتو می خوایم نه خوشگلی رو!!نه هیچ کوفت دیگه ای که به زنیت ختم بشه!!

این آقایون همیشه از 77 دولت آزادن! اونوقت همه می گن زنها اعصاب ندارن و مردا اعصابشون قویتره!خوب واسه همین چیزاست دیگه!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
سارای سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 09:08

چی بگم ..همه عاصیم از دست این موها..!
جدیدا بین مردها هم باب شده

دقیقن!!بعضی از مردا که می رن اپیلاسیون!!

بهاره سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 09:15 http://rouzmaregiha.blogsky.com

یعنی انقدر دلم میخواست حداقل مسئولیت به بارداری و وضع حمل بچه ها با پدرشون بود... زن بدبخت کم پدرش در میاد تو این زندگی باید هم بارداری رو تحمل کنه هم درد جانفرسای زایمان رو و هم اون دوران کوفتی شیردهی رو! از طرفی باید یک زن نمونه باشه برای همسرشیعنی خدا سر خقلت زن هر چی زورگویی بلد بوده از خودش درآورده بخدا

وای!ای کاش!خدا هم به ما زور گفته!!

فیروزه سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 10:06

آره ها ... ما زنا خیلی گناهی هستیم به خدا

مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 10:40

دقیقا.گل گفتی.
ولی خوب یکی هم مثل من پرو در میاد و البته هپلی
الان دو هفته است که امتحان دارم سبیلام شده شاه عباس اول.همسر تازه غر هم میزنه...
بهش میگم برو دلت خوشه...با سبیل من چکار داری به این قشنگی
ولی لایکککککککککککککککککک فراوون به پستت.عالی و حرف دل

قربونت عزیزم...

زهرا سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 10:53 http://zizififi

به خدا همین امروز صبح داشتیم من و ۲ تا از همکارام در مورد اپیلاسیون و این مسایل حرف میزدیم..منم دقیقا همینارو میگفتم که زنها همیشه بدنشون باید بی مو باشه اما مردها هرچی موداشته باشن جذاب ترن..اصلا کی گفته ادم این همه بره درد بکشه و اپیلاسیون کنه بعد بره تو بغل یه شی--خ پشم الدین؟؟؟من که هروقت میرم اصلاح برای صورتم دور از جونت به زنها کلی فحش میدم

وا؟چرا به زنها؟آدم خودش از تمیزی لذت می بره زهرا جان!

الهه سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 11:54 http://man-va-va.persianblog.ir

ممو جون یه کم دیگه بگی ها مردان محترم اعتراض میکنن واسه همینهاست که بهشت زیر پای مادرانه
البته نوشته زیبای امروز بهار جون عمق مشکل رو کاملآً مشخص میکنه

زهرا سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:20 http://zizififi

خب اگه مرد بودیم ریشامون رو نمیزدیم دیگه..بعد درد هم نمی کشیدیم...پس باید به زنها غر زد که همیشه باید ملوس باشن

آهان...بدبختانه همیشه زنها محکومن!

فلفل خانم سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:59 http://fellfooli.persianblog.ir

هی هی دست رو دلم نزارم که دلم خووونه که خداوند بارک و تغالی اول موهایم را آفرید سپس گفت کاشکی تبدیل به آدمش میکردم و این شد که فلفل به وجود آمد

از دست تو!

ستاره سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:12 http://www.twolover.ir

اوووف راست میگی واقعا مخصوصا قسمت بهشت
من که اصلا تو یه ذره هم نمیتونم درد آرایشگاه رو تحمل کنم در نتیجه از بالا تا پایین در خدمت ژیلت می باشم
یه بار فقط برای عقدکنونم اصلاح کردم دیگه توبه کردم

وای! اونوقت موهات دو برابر می شه...

ستاره سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:47 http://www.twolover.ir

نه فعلا که زیاد نشده خدارو شکر

خوش به حالت پس!

اطلسی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 14:53

از چیزایی که گفتی نوشتم نزاشت نظرمو ثبت کنم!!بعلت بعضی کلمات!!!
من که چیزی نگفتم!!!!گفتم دیروز رفتم و سوختم موقع پول دادن خصوصا!

گوش مروارید سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 18:22

آی گفتی...حرف دل منه اینا...
باور می کنی همیشه به این موضوع فکر می کنم؟

آمارین سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 20:37

من صورتم مو نداره سالی یه بار دم عید میرم اصلاح اما بقیه جاها همون دوماه یه بار که میزنم عذابم. خدا روشکر کم مو هستم اما بازم دلم میخواس کم مو تر بودم. مث خاله هام که انگار نوزادن از بی مویی.
ممو یه بار رام خوابیده بود دستشم رو به بالا منم مشغول اپی همچی اپی رو کشیدم زیر بغلش جیغش رفت هوا=)))))))))))
گفتم ببین چه مزه ای میده اپی کردن:دی
یه بار دیگه خواستم به پاش بزنم نزاشت دیگه:دی

بانو سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 21:32 http://heartplays.persianblog.ir/

من تو این مدت همش دارم همین رو می گم.. بابا به خدا مردا خیلی راحتن...
موهاشون که کوتاه... برای عروسی هم یه سشوار و یه شونه.. لباساشون هم که قربون برم... همش کت و شلوار...
ما زن ها چیه... همش درگیر آرایشگاه و صورت و لباس...

مهناز سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 22:36

با اپیلیدی که خیلی موها کمتر شده عطری جان. خدا پدر مخترعش رو بیامرزه

شکیبا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 11:38

به قول همسرم ولی هرچی اسم گل و بلبل مال شما خانماست و هر چی اسم جونوره مال ما آقایون.
خورشید خانم. نسترن خانم .آقا شیره . آقا سگه
حداقل تو این یه مورد دلمون خنک بشه.

مژگان یک دنیا عشق چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 14:00

عزیزم انرژی رو فرستادم.کاری از من بر میاد بگو.کمک خواستی میگم
موفق باشی.با خبر خوش بیایی

ایشالا ...دعا کن!

زهرا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 14:06 http://zizififi

من برات ۳تا صلوات فرستادم..ایشالا مشکلت حل شه

مرسی گلم...

ستاره چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 15:59 http://www.twolover.ir

انشالله مشکلت به بهترین راه ممکن حل بشه عزیزم
+++++++++++

مژگان چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:14 http://ninijon.persianblog.ir

اون یکی وبت که ادرسش رو دادی اصلا موجود نیست که

همینجام مژی جان!تو عطری م...درست لینکم کردی!

افسون شده پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 13:42

ئه آدرست رو عوض کردی خوب شد دریابیدم
خیلی وقت بود نمی تونستم بیام سر بزنم میس یو کلّی

ساینا پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 19:49

کجایی ممو جانم؟؟؟وب جدیدت حذف کردی که؟؟؟بهم بگو کجایی..کدوم وب پیگر باشم


ایشالله مشکلت حل مشه

عزیزم...برگشتم همین آدرس عطری!

نگار... جمعه 16 تیر 1391 ساعت 15:41 http://dance-of-life.blogfa.com/

آخخخخخخخخخخخ که
جانا سخن از زبان ما می گویی!!!!!
همونی که فلفولی گفت برا ما هم ایضاااا
............
اینم کلییییییییییی انرژی مثبت برای ممویی گل..خدا کنه حل بشه

عزیزمی...

مونا شنبه 17 تیر 1391 ساعت 00:52

مونا شنبه 17 تیر 1391 ساعت 01:27

سلام خوبید؟

این وبلاگتون یه مدت همش میگفت تو سیستم بلاگ اسکای نیست. الانم یکی در میون باز میشه اون یکی ادرستونم بازم میگه تو بلاگ اسای نیست

این آدرس عطری هست...ازین به بعد اینجام!

غزل دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 12:07

نمیدونم چرا باز نمیشد وبتتتتتت
من که کلااااااااا مردیم برای خودم
تازه باردار شده بودممممم موهام مشکیتر و بیشتر شده بوددددددد فقط مونده کفه دستم مو در بیادددد

جدی؟مگه بارداری تاثیر داره؟

غزل دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 14:05

بلهههههههههه
بعدش خیلی خوب شده بود خیلیییییی کم شده بود موهام
ولی الان دوباره برگشته به حاله اولش البته بگم بازم نسبت به قبل خیلی کمتر شده

شاه بلوط سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 14:51 http://balot.persianblog.ir/

یعنی اگه مردا یه روزی خدای ناکرده،زبونم لال،بخوان اپیلاسیون کنن،در جا مٌردن!!

اینو خوندم کلی خندیدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.