عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

جنازه!!

می دونم! می دونمممممممم که امروز نوبت دستور یه غذای خوشمزه بود! اما یادم رفت عکس سالاد جدید رو بیارم!

یعنی این روزا ازون روزان که دلم می خواد اونقدر کار کنم و بیرون سرم شلوغ باشه و مربی تو کلاس ایروبیک بهمون تمرینات سخت با دمبل 3 کیلویی و استپ بده که جونم در آد!

کیلو کیلو خرید خواروبار داشته باشم،آخر هفته هم یه دو جین مهمون داشته باشم که مجبور باشم از حالا برای غذاهاشون برنامه ریزی کنم!!

دلم می خواد اینقدر تو خونه کار داشته باشم که نفهمم کی 12 شب می شه!همچین که جنازه مو کول کنم و بعدش غش کنم رو تخت!

اما بدبختی اینه که بر عکس این هفته همه چی آرومه!!!خونه مثل دسته گل تمیزه! هفته پیش مهمونیمو برگزار کردم...تو بگو یه لقمه خاک رو سرویس خوابم نشسته ننشسته حتی!!غذا پختم برای 2 روز!کار اتو کشی هم ندارم لامصب دلم خوش باشه کار دارم!

اون مساله مهم هم به امید خدا هفته دیگه به نتیجه می رسه و دیگه بدو بدو ها تموم شد!خونه دونه اینا هم که تازگی بودیم...

یه رمان جدید دست گرفتم که فقط 20 -30 صفحه ش مونده! اونم داره تموم می شه...

کوهنوردیمونم که کردیم...یه خرید خوارو بار حسابی از هایپر استار هم هفته پیش افتادیم!!

یعنی الان من یه فقره ممو هستم بیکار و بیعار و بی مشغله!!

حداقل شما بگید چه جوری برای خودم کار درست کنم؟