عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

و بهار هم ته کشید...

بهار هم ته کشید...فصل گل و سبزه و بوی بهار نارنج و گوجه سبز و چاقاله بادوم هم تموم شد...

هرچند که خرداد اینقدر گرمه که اصلا" جز بهار نیست!

عشق من تو ماههای سال فروردین و اردیبهشته!تابستون اینقدر آتیش می شه و از آسمون تهران آفتاب مذاب می باره که انگا نه انگار اردیبهشتی بوده!گل و سبزه ای بوده! برگهایی که به رنگ کاهوی کمرنگن،کم کم می شن سبز پررنگ و چرک...یه عالمه دود روشون می شینه و سیاه می شن!

اصلا" وقتی بهار می ره و تابستون به زور خودشو وسط بهار و پاییز جا می کنه و کشون کشون با یه بغل قلع مذاب می یاد،یه جوری می شم!انگار عمر بهار خیلی کوتاهه!انگار هیچ کس نمی خواد بهارو باور کنه!فصلای دیگه به خصوص تابستون،با دامن داغشون سریعتر از اون چیزی که انتظار داری، از راه می رسن و بهار رو کنار می زنن!رنگهای صورتی و سبز کمرنگ تبدیل به قرمز و سبز پر رنگ می شن و همه چیز زیر آفتاب داغ می سوزه...

خیلی وقتا یاد جوونی می افتم!یاد جوونی ای که مثل بهاره...صورتی و زودگذر...ایام میانسالی خیلی زود مثل تابستون از راه می رسن و همه چیز پررنگتر می شه...دیگه رنگ و بو و لذت جوونی رو نداره...بعضی وقتا یه چیزایی هم سیاه می شه و کثیف ...

بعضی وقتا به پشت سرت که نگاه می کنی،با خودت می گی: کاش یه کارهایی رو زودتر انجام می دادی تا الان از نتیجه ش لذت می بردی...کاش یه کارهایی رو انجام نمی دادی و کمتر به خودت سخت می گرفتی...کاش بیشتر ره توشه برمی داشتی و کاش...

اما زندگی در جریانه!زندگی ای که چهار فصلش می یاد،می مونه و تموم می شه و می ره...مثل برق...مثل باد...

نظرات 24 + ارسال نظر
آهو دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 10:12 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

کجا بودی خانومی وبلاگتم که ترکونده بودی

همینجا بودم عزیزم...

بانو دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 11:47 http://heartplays.persianblog.ir/

مرسی از توصیف تابستون... زیبا بود...

راستی اگه در مورد اون قالب تغییری یا سوالی خواستی بگو... تعارف نکنیا...

مرسی عزیزم...اومدممممممممم!

فیروزه دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 11:50

نمی دونم چرا اینقدر سرعت گذشت روزها زیاد شده ... گاهی واقعا در عجب ام ... چشم بهم زدیم بهار اومد و رفت ... حالا هم ۵ روز از تیر رفت ...

می بینی؟گذر عمره دیگه!

سارای دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 12:03

ای بابا..ما که اینجا بهار هم نداریم!

اخی...

آمارین دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 12:23

تابستون همه جا سوزانه مگر اینکه بری قطب. من دوسش ندارم اما بهار رو خیلی دوس دارم. نمیدونم شایدم بخاطر اینکه متولدشم. اما واقعا فروردین و اردیبهشت یه چیز دیگه ن

واقعا یه چیز دیگه ن!

فنچ بانو دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 12:47 http://baghe-ma.blogsky.com

قربون دست و پنجولت ممو که تفکرات ذهن زیباتو برای ما می نویسن تا بخونیم و لذت ببریم...
منم تابستونو دوست ندارم.

قربون تو عزیز دلم...

زهرا دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 13:32 http://zizififi

میگم یعنی من میانسالم الان؟؟؟اخه من از الان میگم کاش یه کارهایی رو زودتر انجام میدادم

نه عزیزم...منظورم جوونی بود که خیلی زود می گذره!مهم اینه که اون کارو انجام دادی...دیر و زودش خیلی مهم نیست...

حکیمه دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 13:44

وای من از تابستون اصلا خوشم نمیاد

منم...

بانو دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 15:14 http://heartplays.persianblog.ir/

درست شد... برات فرستادم یه نگاه بنداز

مرسی عزیزم...دیدمممممممممممم!

مژگان یک دنیا عشق دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 16:15

سلام خوبببببببببی دوستم
اوممممممممممم تابستون عصرای بلندش رو دوست دارم که وقت دارم کلی کارای دوست داشتنی انجام بدم.ولی از روزاش فاکتور گرفته شود

منم روزای بلند رو خیلی دوست دارم...عصرهای پر از خنکی و هندونه رو!

رودابه ایرانی دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 19:11

خب من هم خردادوجزبهارنمی دونم.بهاریعنی اردیبهشت وفروردین...

منم...

پریسا ادیسه دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 23:51

من خودم از تابستون خیلی بدم میاد. . . عشقم پاییز و زمستونه. . . ولیعاشقتم من ممویی جونم با این تعریف کردنت و اون نگاه تیزبینت

قربون تو اودیسه جونی...

آواز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 00:41 http://radepayezendegi.persianblog.ir

خیلی وقتها که کم هم نیستن همش تو ذهنم میچرخه که انگار کل سال واقعیتش یه فصله ! تابستون !
و پاییز و زمستون و بهار ! رویاییه شیرین و داستانی!
که مثل یه دست نرم رو گونه ات سر میخوره و میره ! و باز یهو خودت رو وسط تابستونی داغ به دور از رویا پیدا میکنی ...
و اینجاست که قدم هات رو تند و تندتر میکنی ... به آسمون نیم نگاهی هم نمیندازی ... از کنار آدم های خیابون با خشم رد میشی و پشت درها و پنجره های بسته تو صدای هن هن نفس هات زیر باد کولر و تو عمق لیوان خالی از آب تو دستت گم میشی ...

وای آواز جان....عجب توصیفی...چقدر لذت بردم!

زهرا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 04:08 http://az-be.persianblog.ir

یه حالی شدم با این نوشته ات ممو... یه لحظه یاد خودم افتادم و اینکه کم کم داره 26 سالگی هم تموم میشه... مث بهار.... کلا خیلی بردیم تو فکر ممو

عزیزم...26 که چیزی نیست...!!تازه اول جوونیه!

الهه سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 08:30 http://man-va-va.persianblog.ir

من خیلی بهار رو دوست دارم
ولی الان تبریز دقیقاً شبها و روزهاش به شدت بهاریه
در ضمن مرسی عزیزم بابت اینکه اسم نویسنده کتابها رو گفتی

خواهش می کنم عزیزم...

غزل سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 09:43

من عاشقه بهارم حیف که روزا خیلی زود میگذره
تابستونووووووووو فقط میوه هاشو دوست دارم گرماشو دوست ندارم

زهرا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:34 http://zizififi

چی شده ممو؟؟چرا این همه عصبانی هستی؟؟؟اینجا کسی فوضولی کرده؟؟؟

یکی که تا تو نظرات منم می خونه و سو استفاده می کنه...نمی شناسیش زهرا جونم!خیلی کرموئه!

بهاره سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 12:40 http://rouzmaregiha.blogsky.com

هیچ وقت تابستون فصل مورد علاقه م نبوده از بس که گرمه و نفسگیر... از بهار هم فقط اوایل فروردینشو دوست دارم که هوا هنوز خنکه اما عوضش تا دلت بخواد عاشق پاییز خنک و زمستون سردم... عشق میکنم از اینکه برم زیر برف قدم بزنم یا حتی اونم نه... بایستم پشت پنجره و بارش زیباش رو نگاه کنم... حال میکنم وقتی هوا خنک و سرد و ابریه زیر پتو بخزم و گوش بدم به صدای شرشر بارون... تابستون رو فقط به عشق رسیدن پاییزه که تحمل میکنم

منم همینطور...از عرق ریختن و هی دوش گرفتن خوشم نم یاد...

فلفل بانو سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 13:37

وای خدا چی شده چرا ناراحتی بازم مزاحم های نتی؟
منم دارم غصه نخور همه داریم
عزیزم خودتو ناراحت نکنی ها عزیزم بوس بوس
دقیقا موافقم هرچیو دوست داری می نویسی یه بارم تو کلبه خودم نوشتم اینجا خونته هرچی که دلت بخواد مینویسی والا به کسی چه

یکی 24 ساعته همه چیز اینجا رو می جوره و هی حسادت می کنه!من نمی دونم آدم چقدر باید بخیل باشه!!

موژان سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 14:57 http://soghaatii.blogfa.com/

چقدر این پستت زیبا بود عالی بود عالی
خیلی به دلم نشست نازنین

عزیزمی...

آبانه سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 21:25

لایک ×1000 به پست سننه ! والا به قرآن . بعضیا چه فضولن !

واقعا!!

گوش مروارید سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 23:14

عکس فوضولو بده جسد شو تحویل بگیر

ای جان من!

مامان بردیا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 01:40

دلم هوای تازه میخواهد
بوی علف و پونه و شب بو
بوی باران بوی خاک
بوی چوب سوخته در میان کشتزارهای شمال
بوی یک مشت سادگی
بوی یک مشت اشتیاق
دلم هوای تازه میخواهد...

آخی...دلت گرفته؟

فلفل بانو چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 10:31

خب رمزیش کن راحت یه مدت ببینه نمیتونه بخونه میره رده کارش

آخه چیز خاصی نمی نویسم که بخوام رمزیش کنم!من موندم از همینم بعضیا سو استفاده می کنن!به زندگی منم کار دارن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.