عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

به نام تو...به نام عطربرنج...

این روزها سخت مشغولم...مشغول زندگی،کار و افکار تازه...

از وقتی اینجا اومدم و به توصیه یکی از دوستان آدرسم رو عوض کردم،آرامش عجیبی دارم...این آرامش بهم کمک می کنه بیشتر و بهتر فکر کنم و برای آینده برنامه ریزی کنم...

همیشه وقتی 21 سالم بود،با خودم فکر می کردم که 10 سال دیگه من کجا وایستادم؟دارم چی کار می کنم؟به اهدافم رسیدم یانه؟

الان که خوب به دور و برم نگاه می کنم،می بینم به همه چیز رسیدم.به هر آنچه می خواستم و نمی خواستم!گاهی اوقات انگار وقتی هدفی نداری و احساس رهایی می کنی،خدا تو رو به مسیری سوق می ده که مجبور بشی هدفی انتخاب کنی و برای رسیدن بهش قدم برداری...

اینکه از کودکی می نوشتم،رو خودم یادم نیست!اما اطرافیان و همکلاسیهای اون موقع که تازه با هم کلاس چهارم دبستان رو تموم کرده بودیم،می گفتن از همون موقع استعداد نوشتن داشتی و نگاهت به مسایل ریز بود...

4 سال پیش وقتی این وبلاگ رو زدم،هدف خاصی نداشتم!فقط برام جنبه تفریح و طنز داشت...دلم می خواست مسایلی رو که گاهی می شد از دریچه طنز بهش نگاه کرد،بنویسم تا از نظرات دیگه هم باخبر بشم..یا اینکه اگر کسی درست می گه از نگاهش استفاده کنم...اسم این وبلاگ هم دقیقا" از خاطره های کودکی من نشات می گیره!خاطره هایی که هنوز با منن و هرگز پاک نمی شن...

کم کم که گذشت،هدفم تغییر کرد.با خوندن خیلی از وبلاگها حس می کردم که همه چیز به تمسخر گرفته شده...بعد تصمیم گرفتم در جهت اشاعه فرهنگ و بالا بردن سطح وبلاگنویسی،قلم فرسایی کنم و اونهایی رو که زیاد به اصول اهمیت نمی دادند و حرفی برای گفتن نداشتند رو نقد کنم!اما خوب...تو این راه خیلی مخالف داشتم و صد البته کسایی که موافقم بودند و تشویقم کردن...اما برای من فقط هدفم مهم بود و بس!

پس از کتاب شروع کردم.چون خودم عاشق کتابم و تمام شاهکارهای جهان رو خوندم...البته اینم بگم که مقاومت زیاد بود و خیلیها ندونسته مخالفت کردن و می خواستن عقایدشون رو به من تحمیل کنن! اما من کوتاه نیومدم...

هنوزم که هنوزه سعی می کنم اونقدر نغز و کوتاه بنویسم که هم حرفی برای گفتن داشته باشم،همه نکات ریز شخصیت آدمها که ممکنه یه روزی تو زندگیشون تاثر بزاره رو به خوانندگانم گوشزد کنم...

امیدوارم و از خدا می خوام که بتونم اونقدر خوب و تازه بنویسم تا هرگز دچار روزمرگی نشم...تا هیچوقت مثل خیلیهای دیگه که به خاطر روزمرگی وحشتناک و حرفهای تکراری وبلاگشون رو بستن و رفتن،اینجا رو حذف نکنم...

از خدا می خوام که اونقدر نوشته هام نکته داشته باشه که همیشه یه تکون کوچیک یا حتی تلنگر برای خواننده هام باشه!

این راه،راهیه که با میل خودم آغازش کردم و هرگز نقطه پایانی نداره...عطربرنج ضمیر ناخودآگاه منه...ناگفته ها و حسهای سرشار منه...سکوی پرتاب من به عالم نوشتنه...نوشتنی که همیشه تو انشاهای مدرسه و مسابقات منطقه نمود پیدا می کرد و تو دوران نوجوانی با شعر رفت تو مجله ها و روزنامه ها و حالا هم شده عطربرنج...و در آینده ای نزدیک،شاید بشه حرفه مورد علاقه من...البته اگه مجال بدن و موانع بزرگ برداشته بشن...

حالا می فهمم هدف من از نوشتن تو این خونه مجازی چی بوده و هست!حالا می فهمم که چرا از اول از حاشیه فرار می کردم و روزمرگی رو دوست نداشتم...

خواننده های جدید و قدیم و باشعور و فرهیخته عطر برنج!همه تون رو دوست دارم و ازتون می خوام همیشه همراهم باشین تا با شماها به اوج برسم...دوستتون دارم...

امضاء

مموی عطربرنج


نظرات 18 + ارسال نظر
سحر دی زاد شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 09:13 http://dayzad.blogsky.com/

اول؟

بله اولی...

زهرا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 09:34 http://zizififi

میدونی ممو من اون نگاه طنزت به دنیای اطرافتو خیلی دوست داشتم...میدونی تو این دنیای وانفسا که همه دارن می نالن و به سختی زندگی می گذرونن اگه بتونی و بشه لبخندی رو لبای کسی بنشونی به نظرم کار بزرگی انجام دادی..من عطر برنج رو از خیلی وقت پیش می خونمو دوست دارم...من نویسنده عطربرنج رو از خیلی وقت پیشا دوستش داشتم و دارم.پس بدون اگه عمری باقی باشه و تو بخوای من همراهتم عزیزم

تو همیشه قوت قلبی عزیزم...همیشه مهربون و با وفا!

تارا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 09:35 http://www.ghalb.persianblog.ir

من مطمئنم که تو موفق میشی چون اولین شرط رسیدن به این هدف یعنی استعداد رو داری

لطف داری گلم!

منجوق شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 10:46 http://manjoogh.blogfa.com/

ما همراهتیم

تو که همیشه همراهمی...

فنچ بانو شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:48 http://baghe-ma.blogsky.com

ممو جونم منم واقعا از روزمرگی های تکراری بیزارم. به نظر من این درست نیست که هرکس اختیار وبلاگشو داره که هر چی دلش خواست برای خودش ثبت کنه. ما در مقابل این فضایی که داریم مسئولیم. در مقابل اثری که روی خواننده می ذاریم مسئولیم. می دونی شاید یکی اونقدر جفنگیات بی خاصیتشو روون و جذاب بنویسه که خیلی از خواننده ها ناخواسته جذبش بشن و هر روز یه قسمت از وقتشونو به خوندن اون وبلاگ اختصاص بدن. و به نظر من مسئولیت هدر رفتن وقت و مشغولیت منفی ذهنی که برای خواننده به وجود اومده بر عهده ی نویسنده ست.
همیشه خوشم میومده ازت که برات مهمه چی می نویسی. خواننده و اثری که روش می ذاری برات مهمه و بهش فکر می کنی. من به عنوان خواننده ت ازت ممنونم و همیشه همراهتم.

مرسی عزیزم...هر کسی یه رسالتی داره! من هم رسالتمو دوست دارم و بهش وفادار بمونم...
ممنون عزیزم! منم به داشتن کسانی مثل تو افتخار می کنم...

بانو شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:51 http://heartplays.persianblog.ir/

عزیزم اینقدر زیبا می نویسی که واقعا خواننده رو با خودت همراه می کنی... می دونی خواننده چی می خواد و همونجور می نویسی...
من مطمئنم که موفق می شی... من منتظر کتاب هات هستم...

مرسی عزیز دلمممممممم!تو هم همیشه آرامش بهم می دی...فک کنم تا کتابم در آد،نی نی تو به دنیا اومده!

مونیکا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 17:47

سلام . من خیلی وقته شما رو می خونم. از نوشته هاتون لذت می برم و براتون آرزوی بهترین ها رو دارم...

مرسی عزیزم...خوشحالم کردی...

صفورا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 18:33 http://bahareomr-2.blogfa.com

سلام ممو جان ایشالا اگه عمری باقی موند همیشه همراهیت میکنم گلم.

خواهش می کنم...من همیشه به داشتنتون افتخار می کنم...

رودابه ایرانی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 21:34

همیشه برقرارباشی وبنویسی بانوجان.

مرسی عزیزم...

آمارین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 22:21

ایشالله موفق باشی همیشه خانوم

ممنونم گلم...

نیلوفر یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 08:52 http://www.niloufar700.persianblog.ir

وای من عاشق کتاب ممو نوشت هستم
دوستم من خوشحالم که دوستت بودم (شاید خیلی وقت ها کمرنگ و یا حتی بیرنگ) اما وقتی که بودم از نظراتت استفاده کردم و باهات همنظر بودم موفق باشی دوست گلم

قربونت برم عزیزم...ایشالا که هر چه زودتر گیرش رفع شه...من دوستای قدیمیمو هرگز فراموش نمی کنم و همیشه به یادشونم!

گوش مروارید یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 10:10

من هم به نوبه خود تشکر می کنم
دوستت داشته ...دارم ...وخواهم داشت
تا خون در رگ ماست
ممو سرور ماست

قربونت برم عزیزم...منو همیشه شرمنده کردی...

ناهید خانومی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:01 http://1doostjoon.blogfa.com/

موفق باشی و مانا .

ممنون عزیزم...

آواز یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:16 http://radepayezendegi.perianblog.ir

وقتی کامنتت رو دیدم از دلتنگی یه دوست خوب لبخند اومد رو لبم و ولی وقتی آدرست رو زدم و گفت این وبلاگ موجود نیست همون لبخند رو لبم ماسید ....

میدونی ! با اینکه خیلی وقته خودم ننوشتم ولی فکر اینکه روزی از دوستانم هیچ خبری نداشته باشم غمناکم میکنه ... دیگه دست به دامن گوگل شدم

کار خوبی کردی عزیزم...من نوع نوشتن و طرز نگاهت رو دوست دارم...

بهاره یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 13:57 http://rouzmaregiha.blogsky.com

دوستم منم از بی هدف نویسی و الکی نویسی بیزارم... اینکه فقط بیام بگم امروز فلان کار و کردم و فلان کارو نکردم و ال و بل بیزار بوده و هستم... نویسنده اگه نویسنده است باید حرف برای گفتن داشته باشه که مخاطب رو جذب خودش کنه و با قلم خودش او را وادار کنه مدام دنبالش بیاد و حرفها و نوشته هاش رو بخونه... یه نویسنده خوب میتونه حتی روزمرگیهاشم به زیبایی و شیرینی بیان کنه... من خودم که هیچ ادعایی در نویسندگی ندارم اما تو این ۹ سال وبلاگ داری تمام سعیم رو کردم که تکراری و خسته کننده نباشند نوشته هام حالا اینکه چقدر موفق بودم در نیل به این هدف رو نمیدونم اما مهم سعی و تلاشی بوده که انجام دادم...
من همیشه این هدفمندی تو رو در تمام کارهات دوست داشتم و ستودم... تو نه تنها نوشتنت که تمام زندگیت هدفداره و هیچ کاری رو همینجور البختکی انجام نمیدی... بیصبرانه در انتظار چاپ کتابت هستم دوست جون خوبم و امیدوارم روز به روز پلکان ترقی رو طی کنی و برسی اون بالا بالاها

مرسی دوست جون! اینم اضافه کنم که تو خودت جرقه وبلاگنویسی من بودی و من همیشه نوشته هاتو دوست داشتم و دارم...روون و پر قدرت!
امیدوارم اینقدر خوب بنویسم که خیلیها بتونن استفاده کنن...
فقط دعا کنید این پروسه زیاد طول نکشه و در کوتاهترین مدت به نتیجه برسه!

مانیا (مالزی نشین) یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 15:12 http://mn64.persianblog.ir

ایمیلم رسید؟

چک نکردم...میرم چک کنم!

مانیا (مالزی نشین) یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 17:22 http://mn64.persianblog.ir

رمز بلاگ بود که فرستاده بودم

دیدم خوشگلم!

م،ح سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 14:28 http://http://asemanabriyedel.persianblog.ir/

برایت آرزوی موفقیت میکنم

ممنون...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.