عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

نظرسنجی وبلاگی...

هی می خوام پست جدید بزارم در مورد یه چیزیکه خودمم نمی دونم چیه!!اما دلم نمی یاد این پست نمایشگاه کتاب بره پایین...

می خواستم در مورد هوا و اردیبهشت و اینا بنویسم که دیدم نوشتم!

می خواستم در مورد کتاب و کتاب شناسی!! بنویسم که دیدم از بس از فروردین تا حالا کتاب کتاب کردم که اینجا شده کتابخونه!البته همچین بد هم نیست!خودم که لذت می برم اما می خوام که خواننده هام خسته نشن!

گفتم بیام از فیلم بنویسم،دیدم این هفته نوبت فیلم نیست!هفته دیگه ست!

دیدم از معضلات هورمونی و اجتماعی هم زیاد نوشتم...

پس بهتر دیدم یه نظر سنجی وبلاگی بزارم که کمتر گذاشتم...

شما ترجیح می دین کدوم یکی از وبلاگهای زیر رو زودتر از بقیه بخونین؟یعنی اول کدوم رو باز می کنید؟

1.وبلاگهای علمی-تخیلی

2.وبلاگهایی که مختلط می نویسن(یعنی از همه جور سبکی استفاده می کنن و خاص و خلاق هستن)

3.وبلاگهای مادرشوهری و خانوادگی(از همونایی که فقط در مورد روابط خصوصیشون می نویسن)

4.وبلاگهای مردانه

5.وبلاگهای لوس!

6.وبلاگهای فرهنگی که در مورد رمان و اشاعه و ارتقا سطح فرهنگ می نویسن.

7.وبلاگهای شعر.

8.وبلاگهای سبک جدید که مفهومی می نویسند و مخاطب خاص دارند مثل رژ لب قرمز

9.وبلاگهایی که هیچ کس رو نمی خونن اما دوست دارن خونده بشن!

10. و بالاخره وبلاگهای غم انگیز که از فروپاشی رابطه ها و خیانت و اینجور چیزها می گن...

11.وبلاگهای آشپزی

منتظر نظرات شدید و حدیدتون هستم...

نظرسنجی نوشت:به جان خودم مخاطب خاص نداره!!کلی گویی کردم...


نظرات 39 + ارسال نظر
ری را چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:00 http://narenjestaan.persianblog.ir

من معمولن وبلاگهایی که توی این زمونه ی پر از استرس و نگرانی به آدم روحیه و انرژی مثبت می ده رو ترجیح می دم مثل وبلاگی یاسی که حتمن می شناسیش البته خیلی ها می گن دیگه زیادی اغراق می کنه ولی من از خوندنش خیلی حس خوبی می گیرم
خواننده وبلاگ شما هم خیلی وقته هستم البته خاموش

منم از وبلاگهای منفی و آه و ناله خوشم نمی آد...خوش اومدی ری را جان!

مژگان یک دنیا عشق چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:11

من شماره 2 البته قسمت مادر شوهری اش هر چند وقت یکبار باشه که روحمون جلا پیدا بکنه.
ولی قسمت خانوادگیش مثل سفر رفتنها و....خوبه دوس دارم

لبخند چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:35 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

بیشتر وبلاگ های فرهنگی که کلا یه چیزی بهت اضافه میکنم رو دوست دارم. وبلاگ های انرژی مثبت رو که دیگه نگو. عاشقشونم و حتما میرم می خونمشون. اصلا از خاله زنک بازی و پشت سر قبیله شوهر حرف زدن خوشم نمیاد. لوسو که دیگه اصلا نگو سریع حذفش میکنم.

انرژی مثبت منظورت منم دیگه!! نه؟

بابک اسحاقی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:40

من خودم نمونه بارز شماره ۹ هستم
به همین خاطر به ایشون رای میدم

یاس وحشی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:41

درود بسیار رفیق...
بی تعارفش این است
از وبلاگ هایی که مثلِ سالن عروسی و عزا می مانند و هر روز برای یکی تولد می گیرند و برای یکی عزاداری می کنند به شدت متنفرم... مخصوصا آنهایی که قصدِ خود شیرینی هم داشته باشند...
همچنین وبلاگ هایی که تمامِ مدت می نالند... کلا نالیدن را تنها یک سبکِ نگارشی برای یافتنِ‌ همدردی و محبتِ مجازی می دانم...

و آنهایی را دوست دارم که حتی اگر آموزش آشپزی نیز می دهند، به حداقل ها در امرِ نگارش توجه می کنند و اگر روزانه هم می نویسند هدف و خواسته ای را در پشتِ نوشته هایشان دارند...
وبلاگ های ادبی که جای خودشان را دارند و وبلاگ های طنز (طنز نه مسخره بازی) نیز برایم مهم هستند...

(در نگارشِ این نظر شخصِ خاصی مدِ نظرم نیست و اگر کسی به خودش بگیرد مشکلِ خودش است نه بنده!)

موافق 100 درصدم...اما خوب!اصلا" مشخص نیست با کی هستیدها!خوشم می آد حرفتون رو تو لفافه خیلی راحت می گین...این یعنی دید و فن منتقدانه!البته این رو هم بگم که کسی که عروسی و عزا تولد می گیره برای این و اون در اصل به دوستانش احترام گذاشته...می شه نگفت خودشیرین...

زهرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:42 http://zizififi

من وبلاگهای ۲ و۳ رو...گاهی همین روزمرگیها که در مورد زندگی خصوصیشون و نوع رابطشون می نویسن به ادم درسهای بزرگی میده به نظرم..یعنی ادم میتونه از توشون چیزهای جدید و ایده های جدید یاد بگیره...راستی ممو تو دیگه در مورد خواهرشوهرت نمی نویسی دیگه..خدایی خیلی باحال در موردش می نوشتی.. دختر.خوبی شده؟؟؟دیگه اذیتت نمیکنه؟؟؟

راستش اون بیشتر طنز بود تا انتقاد...وا؟؟طفلی اون!کی اذیت کرد منو؟دیگه ازون فاز خاله زنکی که دو سه تا پست بیشتر نبود،بیرون اومدم...یادمه خیلی کم می نوشتم در موردش!مگه اون موقعها وبلاگ داشتی؟چون دقیقا" من اوایل سال 87 و 88 یکی دو مورد نوشتم!

سمانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:48 http://samanehosadegh.mihanblog.com

ممو میشه 3 تا انتخاب کنم؟
2-3-10

چرا که نه؟سلیقه ایه دیگه!!

افسون شده چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:56

سلام ممویی صبحت بخیر
گزینه های 2 و 8
اردتمندیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:19

منم وبلاگهایی که شور زندگی دارن و مثبت مینویسن و یکم طنز ترجیح میدم!یکم هم چاشنی مادر شوهر داشته باشه که دیگه چه بهتر

آهو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:20 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

منم وبلاگهایی که شور زندگی دارن و مثبت مینویسن و یکم طنز ترجیح میدم!یکم هم چاشنی مادر شوهر داشته باشه که دیگه چه بهتر

نانازی بانو و آقا خرسی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:27 http://www.nabat.blogfa.com

نمی تونم دقیقن بگم چه جور وبلاگین که می خونم. ولی وبلاگ هایی مثل مدل هلی و نیلوفر و دخملی و خیلی دیگه از وبلاگ های این مدلی رو دوست دارم. پسر خالمم که هر سری یه داستان واقعی تعریف می کنه رو هم دوست دارم. خودتم که حرف نداری. دیگه همین
وبلاگ های آشپزی رو از قلم ننداختی؟

آره...فک کنم باید اضافه کنم...

غزل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:33

من فکر میکنم نوشتن باعث سبک شدن ادم میشه من خودم به شخصه از خیلی از بچه های این چیزای زیادی یاد گرفتم
من خودم دوست دارم در مورد همه چی باشه نه اینکه مثلا خاصه یک موضوع باشه
یکی یکبار یک مشکلی داره خب میشه با راهنمایی کردن یا همین همدلی کردن تسکینش داد چیزی که بارها خودم تجربه کردم
خب ما مشکلات زیادی داشتیم به کسی هم نمیتونستم حرفم رو بزنم وبلاگم تنها جایی بود که میشد حرف زد شاید خیلی ها خوششون نمیمومد ولیییییییی واقعا اگه دوستای خوبم نبودننننن من واقعا از پا میافتادم
یا مثلا در مورد کتاب باشه یا هر چیزه دیگه ایی چرا که نه وقتی دریچه زندگی رو به سمته دیگه ایی میشه برد
یعنی میخوام بگم هر کدوم از اینها شیرینیه خودش رو داره

البته اینی که بیان مشکل رو مطرح کنن و درس بگیرن،در خور توجهه اما کاملا" با اینکه از صبح که بلند می شن رو بنویسن تا شب متفاوته!اولی مشکل نویسیه و آخری روزمره نویسی...

مهرناز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:43

وبلاگ روزانه نویس دوست دارم مثل مال هلیا

زهرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:16 http://zizififi

وبلاگ نداشتم اما وبلاگ نویسهارو دوست داشتم و می خوندمشون...از خیلی پیش از اون خواننده ات بودم عزیزززززززم

آخیییییییی!یعنی بعد ۲ سال خوندن وبلاگ زدی؟ایول بابا زهرا جون!

ساینا!. چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:19

روزمره نویسها...

چه جالب...درحالیکه خودت خاص نویسی...نه روزمره نویس!

تارا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:25 http://www.ghalb.persianblog.ir

اول ۳
بعدا ۲
وبلاگهای که در باره کتاب می نویسن رو بیشتر از همه دوست دارم

بهاره چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:33 http://rouzmaregiha.blogsky.com/

دوستم من وبلاگی رو که حرفی برای گفتن داشته باشه دوست دارم... وبلاگایی که هم ادبی باشند هم اینکه یه چیزی به آدم یاد بدهند حالا اون چیز میخواد معرفی کتاب باشه یا طریقه پخت یک غذا... از طرفی از طنز نویسان عزیز هم زیاد زیاد خوشم میاد
خیلی اهل پیدا کردن دوستای زیاد نیستم و معمولا به دوستای لینکی خودم سر میزنم... از بین وبلاگایی که دیدن کسی نمیرند ولی دوست دارند خودشون خونده بشود هم فقط به دیدن شیدا (خانم شین)، توکا نیستانی و نیلوفر و بودنش میرم و بس چون واقعا قلمشون جذابه... راستش دوست ندارم برای کسی وقت بذارم که حاضر نیست برای من وقت بذاره.
در مورد وبلاگای خاله زنکی==> یعنی بیزار اندر بیزار اندر بیزارم... حالا پیش میاد آدم یکی دوبار از دست کسی یا چیزی ناراحته و میاد تو وبلاگاش مطرح میکنه اما اینکه توی تمام پستهای وبلاگ آدم بخواد از اینو اون (خاصه اقوام همسر) بد و بیراه بگم واقعا هم از تحملم خارجه و هم اینکه حس میکنم وقت نازنینم رو دارم صرف خوندن اباطیل میکنم.
وبلاگایی که مدام آه و ناله میکنند رو دوست ندارم... وبلاگ روزانه نویس هم اگه مطلب درست و درمون بنویسه (مثل طناز «روح سفید») دوست دارم ولی اگه بخواد از صبح اول وقت که چشم باز میکنه گزارش بده و حتی توالت رفتناشم فاکتور نگیره به نظرم اونم خوندن اباطیله.
با اینهمه حرفی که زدم اگه بخوام طبق طبقه بندی تو بگم دوستم من اهل وبلاگای شماره ۲، 6 (که تو خودتم جزء این دو گروهی دوستم) و 8 هستم
اوووووووووووووووووووه چقدر حرفدوستم ببشخید زدم

منم باهات خیلی موافقم...سلیقه منم مثل توئه...توکا و نیلوفر رو منم می خونم...و در مورد اونایی که وقت می زارن یا نمی زارن هم باهات موافقم...هیچ وقت برای کسی که برام وقت نمی زاره وقتمو تلف نمی کنم!البته بعضی وقتها هم با خوندن یه پست حرفی برای گفتن ندارم...

nazi چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 12:35 http://www.mybeautifulangel.blogfa.com

moredaye 2 &3 va sad albate ashpazi,

بانو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:27 http://heartplays.persianblog.ir/

اول گزینه 2 بعد 3 ...
بقیه گزینه ها رو می خونم... اما در حد این که فقط خونده باشم...

اطلسی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:29

به ترتیب میگم
2
6
3
10
11

اون شکلک آخریم رم می خونی؟

غزل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:40

خب پس اگه خیلی کم به من سر میزنی یعنی حرفی نداری گل گلیییییی

نه عزیزم اینطوری نیست...همیشه بهت سر می زنم اما بعضی وقتا نمی دونم چی برات بنویسم...

مهربانو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:45 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عزیزم من عموما شماره 2 رو ترجیح میدم....بلاگ تو رو هم همشه چک می کنم حس خوبی داره:)موضوعات مختلفی رو دنبال م یکنه و از همه چی حرف داره...غم هم کم داره:)

نازنین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:46 http://nazanin_23_63_63@yahoo.com

من شماره 2 بعدشم11وبعدتر هم شماره 3 رو ترجیح میدم

آبانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 13:52 http://abaneh.blogfa.com

۲ ـ ۸ ـ عطر برنج !

لیندا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 14:37


2
11

موژان چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:15 http://soghaati.blogfa.com/

مهم برام اینه که یه چیزی توی وبلاگ پیدا کنم میخواد آشپزی باشه . میخواد یک بیت شعر باشه . میخواد تزئین و خونه داری باشه. روزانه ها رو میخونم به این دید که یه روز انقدر طولانی هست که فرصت خیلی کارها توش می شد انجام داد
در مورد خوده نازنینت هم از شخصیتت خیلی خوشم میاد و قلمت رو هم خیلی دوست دارم به دلم می شینه.

مال تو هم ایضا به دل بنده نشسته!چون تو مثل خودم شهریوری هستی...

پرنیان چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:46 http://delk00k.persianblog.ir/http://

من آشپزی ها رو که نگاه میکنم مبادا نکته ای از دستم در بره! مختلط هم دوس دارم مثل ما به هم وصلیم (ماری) و البته خود تو .
از وبلاگهایی که کسی رو نمیخونن خوشم نمیاد ولی گیلاسی رو میخونم .
وب نوشت های موضوعی رو میخونم مثل خاطرات پزشک زندان . یا پزشک قانونی . یا خاطرات عاقد یا دختری از مترو .
روزنوشت هایی که تکراری نباشه و غر غر روزانه نباشه میخونم . مثلا آمارین یا ساینا .
خلاصه نویس ها رو هم خیلی دوس دارم . مثل آتیه بانو ، ورونیکا ...
یدونه وبلاگ مادرشوهری هم میخوندم که دیگه نمینویسه من و مادرشوهرم که طنز مینوشت .

خب خلاصه اش کنم شد آشپزی و مختلط ! اهمش همینه دیگه . بقیه اش انتخاب شده اس انگار!

منم ورونیکا رو خیلی دوست دارم و گه گاهی هم گیلاسی رو می خونم...وبلاگ آواز رو هم همینطور...

قاصدک چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 16:06 http://sandoghchehayyam.blogfa.com/

نمی دونم باید کدوم دسته رو انتخاب می کردم ..
دوست دارم وبلاگهایی رو بخونم که لبریز از زندگی هستن .. و زندگی یعنی فلسفه .. عشق .. آشپزی .. خاله زنک بازی .. و هر چیز دیگه ای که همه ما با اون درگیر هستیم .. ولی شاید نتونیم بنویسیمش ..

گلبرگ چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 22:01 http://talakhanooom.blogfa.com

اووووم ۳

مامان بردیا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 22:54 http://bardiamaykhosh.persianblog.ir/

من وبلاگ های روزانه نویس مثل بانو
اجتماعی -انتقادی مثل زنانه ترین اعترافات حوا
کلا همه گزینه ها به غیر از ۳ و ۵و۱۰

کدوم بانو؟دو تا بانوهایی که من می شناسم خاص نویسن! روزانه نویس نیستن...

حنا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 01:58 http://manoookhodam.blogfa.com

وبلاگ ممو رو دوسی دارم.
مخصوصا هر وقت بازش میکنم یه پست جدید داره.
(بعضی از وبلاگا مث همین عطر برنج میشن جزئی از روزانه های آدم میشن مث گوشی موبایل که اگه نباشن اگه چک نشن انگار ادم یه چیزی کم داره)
دوسم دارم ممو وقتی کتاباشو تموم میکنه از پنجره ممویی خودش اونا رو نقد کنه یا احساسشو بنویسه...

قربونت برم...عزیزم...تو خیلی لطف داری!منم از اینکه خواننده هایی مثل شما دارم،کیف می کنم...

یاس وحشی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 10:19

درود بسیار بانوی محترم...
حدس می زدم چنین شود اما شما نباید از هدفِ خالصانه تان کوتاه بیایید...
دیروز هم نوشتم زیرِ‌کامنت: هر کس ناراحت شود، وقتی که نویسنده نیتش را کاملا توضیح داده، مشکل خودش است نه نگارنده...

مرسی از این پست خوب... شجاعتتان ستودنی است...

...البته کوتاه نیومدم...چون نه پست رو حذف کردم نه نظردونیشو بستم!ممنون از حسن نظرتون...

آهو پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:38 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

بی خیال نظر سنجی میشویم
چرا اینقدر زودبه ملت برمیخوره آخه!!!!؟

من که بی خیال نشدم همینطوری گفتم!!

گلها پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 13:55 http://ahleordibehesht.persianblog.ir

من شماره ۲ و ۱۱ رودوس دارم
به من هم سر بزن
دوست داشتی لینکم کن
مرسی

اطلسی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 13:55

وقتی اینا همه رو بخونم بعدش اون شکلی میشم
میدونی همه این وبلاگا زندگی ماها هستن.همه ما یه جورایی درگیرشیم.یکی کمرنگ تر یکی پرنگ تر.پس طبیعیه که همه اینا تو بطن زندگی ما باشه...
یکی دوس داره دعواشو نشون بده یکی نه خوشیشو.میدونی شریعنی یه جمله داره
قبل اینکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنی کمی با کفشهایش راه برو.ماهم نباید کسی که غصه دار مینویسه سرزنش کنیم.چون به هر حای روحیش اینه.اینو دلش میخواد بریزه بیرون

درسته عزیزم...چهاردیواری وبلاگی اختیاری!!اما من از یه سری نرمها خارج شدن رو دوست ندارم...درسته یکی دلش گرفته و هی می خواد آه بکشه اما برای یه مدت کار می کنه!تعضیها هم هدفشون این نیست...کمبود محبت دارن!

زهرا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 14:05 http://zizififi

من که هرچی خوندم ندیدم کسی ناراحت شده باشه...یعنی تو خصوصی بهت گفتن که رنجیدن؟؟؟خب این فقط یه نظر سنجی بوده

حتما؛ دیگه!

tecton جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:20 http://S-parlos.blogsky.com

به نظرم هر چیزی توی یه وبلاگ پیدا میشه همونطور که تو زندگی همه چیز هست! شادی و غم و آشپزی و طنز و ... برای همین من وبلاگ خودتو دوست دارم...توش همه چی هست...

تو لطف داری عزیزم...من تک بعدی بودن رو زیاد دوست ندارم...

مامان بردیا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 01:35 http://bardiamaykhosh.persianblog.ir/

مموی عزیز روزت مبارک

مرسی عزیز دلم...بر تو هم مبارک...

آبی مهربون سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 10:40 http://abiemehraboon.blogfa.com

وبلاگهایی مثل وبلاگ شما و وبلاگ پیتی جونو خیلی خیلی دوست دارم تا حدی که هرروز صبح قبل از تموم کارام وقتی وارد اداره میشم دوست دارم وبلاگ شما دوتا رو چک می کنم که چیز جدیدی پیدا کنم.

تو خیلی لطف داری عزیزم...من به داشتن خواننده هایی مثل شما افتخار می کنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.