عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

Cold Mountain

فیلم کوهستان سرد رو شاید خیلیهاتون دیده باشین و از بازی جود لاو و نیکول کیدمن لذت برده باشین...

این فیلم ساخته آنتونی مینجلا و محصول سال 2003 ه.بازی نیکول کیدمن و رنه زلوگر در نقش دو زن که در کوهستانی جنگ زده و سرد با مرگ و گرسنگی دست و پنجه نرم می کنن،واقعا" درخشانه و بیننده رو یاد مبارزه اسکارلت اوهارایی می ندازه که در عین تیتیش مامانی بودن،با دستهای ظریف خودش در مزرعه ای نیمه سوخته و غارت شده،قوزه پنبه می کاره و برای بقا با چنگ و دندن به زندگی چسبیده...و جود لاو هم رت باتلری ه که در عین جذابیت نه بدجنس و سوءاستفاده چی و فرصت طلبه و نه زن باره!اون در بحبوحه و بحران جنگ داخلی آمر*یکا فقط به یک چیز فکر می کنه: رسیدن به عشقش ادا! نقشی که نیکول کیدمن به خوبی از پسش بر اومده و جذابیت فیلم رو دوچندان کرده...

این فیلم دو تا از هنرپیشه های درجه 2 رو معروف و ستاره کرد:رنه زلوگر در نقش بازیگر مکمل زن و جود لاو در نقش بازیگر نقش اول مرد...رنه زلوگر به خاطر بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین نقش مکمل رو از آن خودش کرد و جود لاو با خیل عظیمی از پیشنهاد برای تبلیغ و بازی در فیلمهای مختلف مواجه شد!

به این فیلم،لقب Sleeper Hit رو دادن چون بعد از اکرانش با موفقیت و فروش باورنکردنی(تقریبا چند برابر بودجه ای که برای ساختنش صرف شده بود) رو به رو شد و تمام منتقدین، ساختار و بازیهای این فیلم رو تحسین کردند.

این هفته می تونین از دیدن یه شاهکار سینمایی لذت ببرید...

آخر هفته و تعطیلات دو روزه تون خوش!

بعدن نوشت:مثل اینکه وبلاگ من آمار ترکونده!!بازدیدکننده هاش از مرز 1000 تا هم گذشت دیروز!!