عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

کی دامپزشکه؟؟

کسی هست که اینجا رو بخونه اما سایلنت باشه و دانشجوی دامپزشکی باشه یا دکتر دامپزشک باشه؟اگه آره،خواهش می کنم اینجا کامنت بزاره ...تاییدش نمی کنم چند تا سوال ازش داشتم...

نظرات 11 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 15:02 http://mymindowl.persianblog.ir

خرگوشا که حالشون خوبه...

نه زیاد عزیزم...واسه همونه!

آبانه دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 17:04

فدات شم گلم . کاری نکردم که نیاز به تشکرداشته باشه ممو جونم . خوشحالم که یه کم نگرانیهات کم شد و خوشحال شدی تا حدودی بوووووووسسسسسسسس . حالا بهتر میتونی مراقب فشنگ زبله باشی . ای جونم چقدم نازه با اون دست سفیدش

آره...اما حیف...

ساینا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 18:11

http://www.niyazkade.com/default.aspx?REID=123
با یک تیر دو نشان بزنید آماروبلاگ + کسب درآمد
با ثبت وبلاگ خود در نیازکده هم آمار بازدید وبلاگ تان را منفجر کنید و هم درآمد کسب کنید
@ نمایش وبلاگ شما در تمامی وب لاگ های عضو
@ تبادل لینک دوطرفه با وبلاگ ها و افزایش رتبه وبلاگ شما در گوگل
@ نمایش آمار واقعی بازدید از وبلاگ تان
@ دریافت 40% پورسانت بابت آگهی دهندگانی که از طریق شما در نیازکده آگهی دهند
@ واریز 10% از درآمد معرفی شدگان شما به درآمد تان
@ با قرار دادن کد آمارگیر و آگهی نامه در وبلاگ تان 1000 تومان به درآمد تان اضافه خواهد شد.
@ ثبت انواع آگهی های خرید و فروش اتومبیل , ملک , کامپیوتر و سایر موارد + آگهی استخدام و آماده به کار و ...
@تمامی این کارها بدون هیچ هزینه ای حتی یک ریال انجام میگیرد فقط با صرف چند دقیقه وقت امکان پذیر است
@فرصت را از دست ندهید و هم اکنون ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید
بعد از ثبت نام واردمنوی کاربری خود شوید و از قسمت کسب درآمد مراحل دریافت کد را انجام دهید هر مشکلی هم داشتید میتوانید ازطریق پشتیبانی همیشه آنلاین su.niyazkade@yahoo.com یا از وبلاک http://www.niyazkadeh2012.blogfa.com کمک بگیرید
برای ثبت نام در نیاز کده به آدرس زیر مراجعه کنید :

خورشید و جمشید سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 08:54

دیروز گفتی خیلی خیلی ناراحت شدم دلم براش سوخت آخی خیلی سخته دختر لطمه روحی میخوری اینجوری
ما که از دور میدونیم ناراحت میشیم چه برسه به تو که در کنار شما هست خیلی سخت

قربونت برم من...

زهرا سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 09:37 http://Zizififi.persianblog.ir

هی تو بیا بگو حال خرگوشا خوب نیس.هی من مطمئن شم داشتن حیوون خونگی یه اشتباه محضه

مجی سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 10:39

ای بابا بازم اون خوشگلا مریض شدن

آره می بینی؟؟

آبانه سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 15:14 http://abaneh.blogfa.com

عیب نداره خانم گل جونتون سلامت باشه . از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه

نه تورو خدا دیگه نه!!طفلیا هی چشم می خورن!

hooman چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 16:53

سلام
تشخیصش با توضیحاتی که دادید خیلی سخته. ایندفعه د رهنگام خرید با یک دامپزشک به صورت حضوری مشاوره کنید

ممنونم دکتر...

نیلو جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 17:30 http://www.deye-lanati.blogfa.com

من نه دانشجوشم نه دکتر
اما چون از زمانی که به دنیا اومدم با حیوونا بزرگ شدم اطلاعات دامپزشکی م زیاده
عزیزم کمکی هست در خدمتم

ممنون....

امیرعلی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 00:41

سلام دوست من
راستش من دامپزشکی میخونم گرمسار ترم ۷ام نمیدونم به دردت میخورم یا نه ! خوشحال میشم اگه ببینم میتونم کمکی کنم

ممنونم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.