عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

آکوآ پارک(پارک آبی آنتالیا)

الان که دارم براتون از این پارک می نویسم،ذوقم داره می ترکه...

کله صبح شنبه هفته پیش با وجود خستگی مفرطی که شب پیشش داشتیم از جا بلند شدیم  و ساکامون رو بستیم و با دٌلموش،راهی پارک آبی شدیم که نزدیک هتل ددمان و  بعد از ترا سیتی تو منطقه لارا بود...

اینجا رو با تور نرفتیم...چون قیمت ترانسفر و ناهار و ورودی پارک روی هم نفری 80 دلار می شد 

که زیاد بود بنابراین ما لیدرمون رو پیچوندیم و همت کردیم و خودمون جاش رو شناسایی کردیم و نفری 40 دلار به نفعمون شد!


اینجا سردر آکوآ لنده...و دقیقن بغلش هتل ددمانه که یه شب شام رو مهمون همین هتل بودیم...


برای بقیه عکسها رو بقیه ش کلیک کنید...

ورودی اول پارک آبی اینجاست...همینجا بود که یه ایرانی خفن دیدیم! پشت پاهاش پر از خالکوبی بود و هیکلش خیلی خطرناک و مکش مرگ ما می زد!البته با زن و بچه ش اومده بود و ترکیش هم فول بود...کلهم یه جوری بود و معلوم بود ایران زندگی نمی کنه...

بگذریم...

اینجا استخریه که دی جی بعدازظهر کنارش آهنگای خفن و دوبس دوبس می زاره و موج مصنوعی می دن که تا چند متر بالا می ره و ملت باهاش تو آب می رقصن...اون وسط مسطا هم یه سری ازین تینیجرای ترک به هم می افتن و بعله دیگه!ما که چشامونو درویش کردم بقیه رو نمی دونم!

بعد از اون هم برنامه رقص عربی دارن...

تختهای مخصوص حمام آفتاب و جزغاله شدن!!



اینا دو تا سرسره خفنن که باید بدون تیوپ و غیر مسلح سوار می شدیم و بعد از پیچهای وحشتناک و سریع می افتادیم تو آب...تو یکی از همین اینا آرنج من ترکید!!اما از رو نرفتم که دوباره سوارش شدم...

اون پایین یه استخر دیگه بود که نزدیک دریا بود اما شنا کردن توش مساوی بود با روانه بیمارستان و سوانح سوختگی شدن...

وای !من عاشق این سرسرهه بودم...اینقذه لایت و آروم بود!

یا خدا!این لوله سیاهه رو می بینین؟؟با تیوپ دو نفره باید سوار می شدیم و بنده همون اولش از زور هیجان تو تیوپ نرفته ،ملق شدم تو آب و همه به ریشم خندیدن!!

وقتی تو تیوپ نشستیم و هولمون دادن،مثل یه غار تاریک بود و هیچی دیده نمی شد!فقط یه دفعه می دیدی با تیوپ لنگ در هوا شدی تو تونل و دستت به جایی بند نیست...!بعدشم با سرعت 220 کیلومتر در ثانیه پرت می شدی تو آب!

این سرسره جیگر هم به سرسره مخروط معروف بود! اون لوله آبیه رو می بینین؟؟از تو اون باید سر می خوردی و با سرعت می اومدی تو اون مخروطه!!3 دور به در و دیوار می خوردی بعد با شتاب و با مغز پرت می شدی تو آب!!

و این هم خطرناکترین سرسره آکوآ پارک!شیبش خیلی زیاد بود و باید با تیوپ سوار می شدیم و اون  یارو هولمون می داد به سمت پایین!وقتی به سمت پایین پرت می شدیم،من به وضوح ترشح آدرنالین رو تو خونم حس کردم!یعنی یه دفعه وجودم خالی و تهی شد!!اما تمام اینها تو یکصدم ثانیه اتفاق افتاد!یعنی تو یه چشم به هم زدن...خیلیها از همونجا برگشتن و وقتی ارتفاع رو دیدن،سوار نشدن!!واقعا" عالی بود من دو بار سوار شدم...

اینجا هم منظره دریا از رستوران آکوآ لند...

و این هم کاسکوی جیگر غریق نجات!!اینقذه مهربون بود بچه م!

پینوشت:اگه ترکیه رفتین و خواستین پارک آبی برین،سعی کنین اول از یه آدم مطمئن بپرسین و جاش رو پیدا کنین و بعد بلیطش رو قیمت کنین!هیچوقت خودتون رو به تور نسپرین...چون تورها به بهانه ترانسفر و ناهار 2 برابر قیمت باهاتون حساب می کنن و حسابی روش می خورن...اونم به دلار!!

از نظر من این تفریح برای کسایی که شنا و آب دوست دارن و از هیجان زیاد نمی ترسن،بسیار بسیار مفرحه و به امتحانش واقعا" می ارزه...

نظرات 24 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 15:28 http://www.twolover.com

واو چه خوب و ترستناک بوده ها
حسابی کیف کردین
همیشه به سفر و خوش گدرونی خانومی

مرسی عزیزم...

دلژین دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 16:08 http://drdeljeen.com


من زیاد اهل هیجان نیستم با همین عکسها و چیزایی که تعریف کردی به مرحله سکته خیلی نزدیک شدم

حال می ده ها!

سروناز دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 16:21

وای خیلی قشنگه چقدر از این پارکه خوشم اومد خودت که حال کردی هیچی ماهم با این عکس ها کلی ذوق کردیم .
راستی عکس خرید هاتم میزای ببینیم .

حتمن عزیزم...

گیتی دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 16:22

وای ممو جون من اینا رو می بینم احساس می کنم هیچوقت جرأت نمی کنم سوارشون بشم.. دلخوشیم به اینه که گفتی تو هم می ترسیدی ولی ترست ریخت... یعنی آیا اگر روزی روزگاری وقتی چیزی ما هم مشرف شدیم، من ترسم می ریزه آیا؟

با این روحیه ای که از تو سراغ دارم فکر نمی کنم دوستم!

بانو دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 20:14 http://mymindowl.persianblog.ir

اینقدر قشنگ توصیف کردی و عکس گذاشتی که آدم به وجد میاد با خوندن مطلبت...

مرسی عزیزم...

عظیمه دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 22:52 http://maninjami.blogfa.com

ممنونم. لذت بردم

خورشید و جمشید سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 08:50

ای ول همش عکس بگذار انرژی بگیرم دمت گرم دستت درد نکنه دوست جونی وای دلم آب شد وقتی عکسها رو دیدم ممو جون منم میخواممممممممممممم دوست جونی

ای جان دلم...

آنه سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 09:06 http://anee.blogfa.com

اینطور که وصف کردی مثل موج های آبی تو مشهد هست فقط تو اون تو فضای سر پوشیده است

سرپوشیده حال نمی ده! اینجا از مشهد بزرگتر و با امکانات تره!

نازلی سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 09:25 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام عزیزم
به به اینجا راست کار منه. wild wady دوبی هم یه چیزی توی همین مایه هاست اونقده کیف داره که خدا میدونه او جا وحشتناکش هم یه سرسره است که تا 5 طبقه ساختمون ارتفاع داره. خیلی باحاله.
خوشحالم که بهت خوش گذشته.

مرسی دوست نازنینم...

هلیا سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:47

ممنون منو بردی به اون روزها .ولی فکر کنم پارکی که ما رفتیم فرق داشت یه مدل دیگه بود درباره تور کاملا باهات موافقم از ما نفری 75 گرفت با نهار و نوشیدنی رایگان البته خب هتل ما تا پارکها دور بود هزینه حمل و نقلش زیاد میشد ولی کلا خود ادم بره بهتره.باورت میشه یکی از سرسره هاش اینقدر وحشتناک بود رسیدم پایین از ترس رو پام نمی تونستم وایستم تو استخر 1متری داشتم غرق می شدم غریق نجاتش درم اورد

احتمالا" اون یکی رفتین!تروی...
همون سرعتی که می گرفتی خیلی وحشتناک بود!

سارا سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:53

مرسی بابت این همه عکس.اگه براتون مقدور هست میخواستم بپرسم از هتلتون راضی بودی منظورم امکاناتش وتمیزیش.واینکه همه چیز، خوردنی ونوشیدنی رایگان بود؟ اگه جوابمو بدید ممنون میشم

ما همه چیمون رایگان و روی هتل بود! صبحانه-ناهار و شام و نوشیدنی! ما اکثرا" صبحانه تو هتل بودیم اما یکی در میون یا شام بیرون بودیم یا ناهار!
از هتل هم خیلی راضی بودیم...سرویس و تمیزیش عالی بود...هم اتاق خنک بود هم تمیز...

مانلی سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 13:18 http://notepad.persianblog.ir

وااااااااااااااااااااااای عقشششششششش من! پارک آبـــــــــی...بیا اینجا هم کلی پارک آبی داره با هم میریم خوش گذرونی

اومدمممممممممم!تو برنامه مون هست به امید خدا!

المیرا سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 14:17 http://limonaz.blogfa.com

خیلی باحاله...ولی خوب من نه اب رو دوست دارم نه هیجان رو

نازی...

پاپیون سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 15:55 http://papyon.blogsky.com

از کجاش معلوم بود ایران زندگی نمی‌کنه؟

خوب دیگه!!

زهرا سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 15:58 http://zizififi

با توصیه هایی که هلیا بهمون کرد کلا از رفتن به انتالیا منصرف شدیم...بعد شما هی میای از این عکسا میزاری مارو ترغیب میکنی

باید شرایطتتو بسنجی عزیزم...
بستگی به خودت داره!

تیرداد سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 16:49

چه باحاله!خدا قسمت کنه...
یه سوال!!!!با حجاب اسلامی!!!میشه از اینجا لذت برد آیااااااااااااااااااا!!!حالا نه خیلیم اسلامیا!!!!

تٌچ!اونجا نمی زارن با لباسی غیر مایو یا غیر لباس باشگاهی سوار سرسره بشی!سر هر سرسره یه مامور وایستاده!!!

منجوق سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 17:14 http://manjoogh.blogfa.com/

کاسکو ترکی حرف میزد؟

نه !خیلی ساکت و مظلوم بود حیوونی!سخنگو نبود!

آهو سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 17:18 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

خیلیییییییی با حال بودن!من که عشق هیجانم و همچنین آب بازی
لباس باشگاهی منظورت تاب شلوار یا همچین چیزیه؟؟من که عمرا بتونم با مایو برم اونجا

آره...همونه!

roonika سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 19:26

خاک بر سر ما ایرانیها کنن که الان کلبه ارزو و جای تفریحی انچنانی امون شده ترکیه و هر کی یه تریپ میره 10 تا پست ازش میزاره

همین ترکیه ای که قبلاها ازشون حق وحشی گری میگرفتن!

اولن جمع نبند! بعدشم خاک تو سر خودت!
ربطی به ترکیه رفتن نداره! جای تفریحی تفریحیه!چه اینجا چه ترکیه!‌پستای نقطه های سبز منو باز کنی می بینی هر سفری تو ایران رفتم ۱۰ تا پست ازش گذاشتم...
همین امثال شماهان که عقده ای بازی در آوردن و شدن ایرانی و پست رفت کردن که الان به زمین و زمان فحش می دن دیگه!
زرتی یه وبلاگو باز می کنن و از رو عقل ناقصشون از روی یه پست مفت می گن!!!

بهاره چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 08:35

دوست جون انقدر خوشجل توصیف کردی که آدم دلش میخواد همین الان بلند شه بره آنتالیا و یه صب تا شب تو این ارکه بچرخه برای خودش
ایشالا بازم از این سفرای خوشگل خوشگل بری و هی خستگی در بکنی
مرسی بابت توضیحات و توصیفات خوب و قشنگت

قربون تو دوست گلم برم من...ایشالا برای تو!
خیلی آرامش گرفتم...خیلی...

دزی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:42

عزیزم انقدر ناز تعریف کردی خودمو همون جا حس کردم
فقط من یه مقدار ترسو هستم
فکر نکنم همه سر سره ها رو سوار بشم
خوشحالم بهتون خوچ گذشته

الهام پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 00:14

خیلی ممنون
خیلی جالب بود

فرزانه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:50 http://manandshomary.persianblog.ir/

سلام پارک آبی نیاز به اینکه شنا بلد باشی داره ؟ یا فقط برای استخر نیاز به شنا هست ؟

بلد باشی بهتره!چون بعضی جاهاش عمق داره! اما بلد هم نباشی باید کسی زودتر از تو بره و پایین منتظرت بشه...

سارا سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 22:09

راست میگی.این تورها دو برابر بهت میفروشن.ما هم خدا رو شگر گول لیدر رو نخوردیم و نصف قیمت رفتیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.