عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پریا...برای سادگی ات...

می خوام این وسط یه پیام بازرگانی بیام...بی ربط و چپ اندر قیچی و بلاتکلیف!!

کتاب "پریا...برای سادگی ات" حرف نداره!ورای تمام اون روتین و کتابهاییه که تا حالا خوندم...

اسم ندا بشر دوست رو زیاد شنیده بودم اما نمی دونستم نثر و کلامش اینقدر شیرین و دلنشین باشه...

به گمونم این کتاب چاپش ممنوع شده،مطمئن نیستم...اما در عرض 6 ماه به چاپ سوم رسیده...!داستانش روندی منطقی داره...و اغراق آمیز نیست...به مذاق من که خوش اومد...

اگر خوندین که هیچ! اگه نخوندین حتما اونایی که کتاب دوستن بخوننش...

تو مسافرت موقعی که اون همه تفریح و وقت گذرونی و جنگل و دریاچه و کوه و دریاچه و رستوران بود،من این کتابو جوییدم!!داستانش همچین منو گرفت که تا الان ولم نکرده!

                                                                                   

مهمونی نوشت:دوستم!همه چی عالی بود...خیلی زحمت کشیده بودی...من مرده اون دسر خورده شیشه تم...واقعا" خوش گذشت!به جز عروسی خودم تا حالا اینقدر وسط یه مجلس نترکونده بودم...!یه چی دیگه!! من مامانتو خیلی دوست دارم هااااااااااااا!

نظرات 24 + ارسال نظر
نازلی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 09:27 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام عزیزم
مرسی که کتاب معرفی میکنی.
من فیلم جونو رو دو بار دیدم خیلی دوسش دارم مخصوصا دیالوگ های خانواده با دخترشون رو و میزان بالای منطقی بودن افکارشون رو خیلی دوست دارم.
از هنرپیشه دخترش الن پیج هم خیلی خوشم میاد.
مراقب خودت باش جوجو.

خانم خانما شنبه 4 تیر 1390 ساعت 10:43

خانم خانما شنبه 4 تیر 1390 ساعت 10:44

یاس وحشی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 11:31 http://yaasevahshi.blogsky.com

درود ...
این کناب را خوانده ام . آنقدرها هم به نظرم تعریی نیست.
اما به هر حال سپاس از معرفی اش.

آقایون مگه رمانای زنانه هم می خونن؟نمی دونستم!فک می کردم براشون جالب نباشه...

خورشید و جمشید شنبه 4 تیر 1390 ساعت 13:19

سلاممممممممممم
دوست جونننننننننننننننننییییییییییییییییییییی
خیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتت

بانو شنبه 4 تیر 1390 ساعت 14:00 http://mymindowl.persianblog.ir

مرسی از معرفی کتاب... حتما گیر میارم و می خونم...

چاپش ممنوع شده!باید انلودش کنی از ۹۸ یا...

بهاره شنبه 4 تیر 1390 ساعت 14:52

سلام دوست جون
خوفی؟
مرسی بابت فیلما و کتابایی که معرفی می کنی... کتاب قشنگ و پر کششیه فقط حیف آخرش آدم معلق میمونه یعنی یه جورایی میشه حدس زد چی میشه ها ولی من دوست دارم نویسنده رک و پوست کنده بگه آخرش چی میشه از حدس زدن خوشم نمیاد... به غیر از این واقعا کتاب قشنگ و جذابیه
از خودت مواظبت باش دوستم

فک نمی کردم اینقدر قشنگ باشه!بهش نمی اومد...

[ بدون نام ] شنبه 4 تیر 1390 ساعت 16:09

چرا اینقدر برنج برنجی هستی؟

فاطمه شنبه 4 تیر 1390 ساعت 16:53 http://yukiko.blogfa.com/

ممنون که کتاب و فیلم معرفی می کنی! واقعا دستت درد نکنه!
این کتاب رو نخوندم ولی قول می دم زود زود تهیه اش کنم حتما بخونم!

می می شنبه 4 تیر 1390 ساعت 17:25

مهمونی قوم شوهر خوش گذشت دوستمممممم

چه جورم!! بازم مجبورم کردن اون وسط برقصم!جای همه تون خالییییییییی!کچلم کرده بودن!آخه اونام تولد داشتن!
خوبی خانوم گلی؟؟کتفت خوب شد؟

ستایش شنبه 4 تیر 1390 ساعت 20:01 http://setayesh87.blogsky.com

ولش کننننننننننننن

چیو ول کنم؟

هلن یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 02:31 http://h-mate-h.blogfa.com

سلااااااااام ممویی خوبی عزیزم؟
میگم ممو با من قهری ؟
آخه دیگه اصلا پیشم نمیای؟

نه قربونت برم...به خدا سرم خیلی شلوغه!!

سارا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 08:05

سلام ممو خانومی
خوبه که کتاب هم معرفی میکنی
فیلم جونو رو ندیدم ولی اí گیرش بیارم حتما میبینم چون میدونم الکی از چیزی تعریف نمیکنی

دزی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:01

سلام دوست جووون
منم این کتابو چند سال پیش خوندم و خیلی دوسش داشتم
به نظر من خوب بود

هلیا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 10:41

خانوم گلعطاری ها دارن.بعضی قنادی ها هم دارن.اگر گذرت به بازارچه جنت افتاد همون که سر ایرانپارسه .یه غرفه اش عطاریه اون داره

آخ جون!‌می رم می گیرم!مرسی گلی...

بر باد رفته یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 17:15

سلام خانمی من نبومدم تو چرا بی معرفتی اصلا نمیای؟من خیلی ممنونم که انقدر فیلم و کتاب معرفی میکنی.من خودم یه زمانی تو فیلم و کتاب غرق بودم الان نتونستم دو ماهه این کتاب لاله برافروخت اسماعیل فصیح رو تموم کنم.وقت نمیشه با بچه.ولی همه این فیلما و کتابا رو یادداشت میکنم یه روزی ببینم و بخونم.

من سرم به شدت شلوغه عزیزم...نمی رسم کسی رو بخونم!شرمنده...

مژگان دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 09:27

مرسی من دانلودش کردم و الان شروع میکنمش.امتحانم که ندارم

خوش به حالت...

روژین دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 10:43

من فکر کنم خوندمش و دارمش اما الان موضوعش یادم نیست اختمالا یا خونه مامانمه یا دادم به خواهر گوفی . موضوغش جی بود ؟::*

یه دختر کم سن که خیلی ساده ست...
همه شو اینجا بگم که داستان لو می ره روژین جان!

گوشی دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 14:11


حالا تو هی کتلت بپخ...پاناکو نمیدونم چی چی بپخ
آش شله قلمکار بپخ ببینم میتونی چشم این بچه ما رو چپ کنی آخر؟

آی قربون اون نی نی چش چپ!گوشیییییییییییییییی!

سارا(من و شوشو) دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 15:03 http://shosho200.blogsky.com/

ممو جون معذرت میخوام
ولی میشه کتاب پریا رو برای من میل کنین؟
باعث زحمتتون میشه
معذرت

حتمن عزیزم...

هلن سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 01:27

نیلوفر سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:34 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ممویی جونم من عاشقتم به خدا
اگه پیغام نذاشتم دلیل نیومدن و نخوندنم نیست.
همیشه همیشه خوندمت و باهات بودم.
اما شلوغ بوده کارم باعث میشه فرصت نکنم برای دوستام خبری بذارم
همین که میبینم خوب و خوشی خدا رو شکر میکنم باور کن به زور فرصت آپ کردن پیدا میکنم
از من رنجیده نباشی ها
ایمیلم رو میذارم که به ایمل ها اضافه کنی
راستی اون کتابهه رو برای من میفرستی؟

نیلوفر سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:34 http://www.niloufar700.persianblog.ir

ایمیلم رو یادم رفته بود بذارم

ماه پیشانو چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 16:47 http://mahpishanoo.blogfa.com

مرسی از معرفی کتاب مموی برنجی ، خوشحالم که از اینجا سر دراوردم ... خیلی شاد و خوبه

خوش اومدی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.