عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

ای کٌدهای رنگی کوفتی!!

با عرض معذرت و پوزش از بلاگفاییهای عزیز!!!من خیلی شرمنده م که الان می خواد سر سرویستون عربده بزنم!!

ای به گور مرگ این بلاگفا خندیدم من!آخه این سرویسه؟یه هفته ست ،نمی تونم واسه بلاگراش کامنت بزارم چون اون کدای رنگی کوفتیش برام باز نمی شه!یکی ازم رمز می خواد،نمی تونم برم تو وبش بهش بگم واسم ایمیلشو بزاره!اون یکی طفلکی ازم سایت آپلود!! می خواد فک می کنه نمی خوام جوابشو بدم...اون یکی دوستم ازم راهنمایی می خواد،شماره یکیو می خواد که خیلی هم مهمه،نمی تونم جوابشو بدم! چون جوابش خصوصیه!

می خوام به نانازی بگم بره ایمیلشو چک کنه٬ واسش رمزو زدم و بهش شماره اون آدم مخصوصو بدم٬چند روزه نتونستم...

اون طفلونکی تولدشه،نمی تونم برم بهش یه تبریک خشکه بگم!

پدرتو در می آرم بلاگفا!!می آم یه وبلاگ می زنم تو سرویست و اونقدر ازت کار می کشم تا بترکی و تمام کدات بپاشه تو دیوار!!!

حالا هی با من بجنگ...از الان گفتم باشم که بعدا" نگی دق و دلیشو سر من خالی کرد...!

آبانه نوشت: خانوم گلی!من برای آپلود عکس از همین سایت و اکانتی که بلاگ اسکای بهم داده،استفاده می کنم چون بقیه آپلودرا فیل خیسینگن!!واسه اینکه اکانت داشته باشی باید اول یه وبلاگ تو بلاگ اسکای بزنی...برای وبلاگ زدن هم وارد سایت بلاگ اسکای بشی،خودش نوشته...

شب نوشت: ما دو تا جیرجیرک داریم تو حیاط پایین که شبا حدود ساعت 8 پیداشون می شه و تا الهی صبح برامون دلی دلی می خونن!عاشقشونممممممممممم!

بعدن نوشت:نه مژگان جان! هنوز نرسیده!! منم خیلی تعجب کردم...کاش یه کد رهگیری ازش داشتی...

نظرات 18 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:55

سلام ممو خانومی
یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟
خیلیییییییی بامزه حرص میخوری و عصبی میشی
یه چیزه دیگه
من تو نوشتن ایمیلم اشتباه کردم دو تا حرف رو مثل اینکه جابجا نوشته بودم
ابروم رفت
چقدر من بی سوادم

بهاره سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:06

مممووو جونم انقدر حرص نخور حالا مردم از خنده از دستت... دوست جون باید اونجایی که میتونی نظرتو بذاری یک کلمه تایپ کنی تا کدها برات باز بشوند... منم خیلی وقت بود که نمیتونستم نظر بذارم برای بلگفاییا تا اینکه یه بار اتفاقی الکی نظر تایپ کردم و دیدم کده اومد
حالا یه بار امتحان کن شاید بشه

می می سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:23

جیجر طلا اگه کدینگ باز نمیشه F8 رو بزن درست میشه

خانم خانما سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:24

ای خدا چرا همه بی اعصابن؟

آبانه سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:39 http://abaneh.blogfa.com

ممنون ممو جونم میبینی تورو خدا خیلی من وقت دارم یهو میام میبینم عکسای وبلاگم به قول تو فیل خیسینگ شده . دوباره از توی یه سایت دیگه آپلود میکنم . دو روز بعد همون آشه و همون کاسه

دلژین سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:48 http://drdeljeen.com

میدونی من یه راهکار پیدا کردم واسه نظر گذاشتن توی باگفا
بعد از اینکه مشخصاتت رو وارد کردی و اومدی توی بکس مسیج ، یه enter بزن وقتی میایی یه خط پایینتر اون کدها هم واست نمایش داده میشن...این حقه واسه من جواب داده...تو انجام بده خبرشو به منم بده

بانو سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:54 http://mymindowl.persianblog.ir

اولش که می خوایی بنویسی... دو تا اینتر بزن... اون کدهای کذایی میان..

غزل سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:12

خودتو کنترل کنننننننننن عزیزممممم

×ستاره سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:27 http://www.twolover.com

ممو جان حرص نخور از این مدیر بلاگفا بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
من هر چی ایمیل میزنم بهش جواب نمیده
من آرشیو وبلاگمو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خاک تو گورش!

مریم سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:29

سلام
منمهمین مشکلو داشتم و دارم!
و اما راه حل!
وقتی کامنت باکس رو باز میکنی چند بار پشت سر هم و سریع اینتر رو بزن
بعدش میبینی که کد رو نشون میده!! مدتیه کار من همینه!

خورشید و جمشید سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:01

دوست جونی بی خیالش شو

پریسا اُدیسه سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 14:48 http://odiseh.persianblog.ir/


عزیزززززم
ببین من از بس این بلا با بلاگفا سرم اومده فهمیدم باید چی کار کنم
اگر بهت کد نداد
بدون کد ارسال کن
بعد میگه کد بازگشت رو وارد کن
برکه می‌گردی یه اسپیس می‌زنی آخر ِ نوشته‌ت
بعد بهت یهوووووووو کد میده

سایا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 14:52

خانومی وقتی میخای نظر بزاری!یه بار تثب نظر رو بزن بدون کد بعد میگه کد رو اشتباه زدین رو بازگشت کلیک کن کد رو بهت میده

الی سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 15:37 http://man-va-va.persianblog.ir

ممو جان برای دیدن کدهای بلاگفا چند حرفی تایپ کن میاد در ضمن با فایرفاکس برو

مرسی عزیزم...امتحان می کنم...

فاطمه سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 15:59 http://yukiko.blogfa.com/

ببین ما چی می کشیم که هی فکر می کنیم کسی ما رو دوست نداره و نمیاد برامون تو کامنتدونی یه سلامی بکنه!
ایمیلم هم اونا اون بالا می ذارم براتون!

روژین چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 11:34

وای عاشقتم چقدر باحال بود ... مردم از خنده :)))):))))):))))))) این نوشته های تو واقعا معرکه ان.

نازلی چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 15:05 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام عزیزم
یه بار اومدم کامنت گذاشتم ترکید. حالا عیبی نداره حرص نخور گور بابای بلاگفا. اتفاقا دیروز اومدم اینجا و دیدم که رمزی هستش بعد رفتم تو فیس بوک که برات کامنت بزارم میتونم رمز رو داشته باشم که اونقده ادا در آورد که بی خیال شدم .
منم از صدای جیر جیرک خوشم میاد حس میکنم شماله و تداعی خوبی داره.
مراقب خودت باش عزیز دلم .
میبوسمت.

ایمیلتو برام بزار عزیزم برای رمز...عیبی نداره گلی...

نازلی چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 16:12

این ایمیل منه مرسی که برای داستان نظر دادی. ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.