عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

متلک اندازون!

به به!‌سیلاممممممممممم...چه خبر مبرا؟؟؟تعطیلات خوش گذشت؟؟برای من که خیلی خوب بود...و یه نفسی تازه کردم...فردا یه سری عکس خوشگل می زارم براتون...

و آما پست امرزو...

من نمی دونم بعضیا از متلک انداختن و کلفت گفتن قد تیر آهن،چه سودی می برن؟می خوان عقده شونو خالی کنن؟یا حال می کنن طرف،ناراحت می شه و به روی خودش نمی آره؟

ابو می گه: حسادته! آخه حسادت به چی؟مگه یه نفر پیشرفت می کنه و بالاتر وای می سته و از خیلی جهات بهتره،آدم نباید خوشحال بشه؟باید ناراحت بشه؟باید با متلک اذیتش کنه؟

واقعا" فلسفه بعضی از حرکات و حرفها رو نمی فهمم...

منم که اصولا" اینجور چیزا رو دیر می درکم!وقتی یارو یه کلفتی بار می کنه،تا 3 ساعت داغم! اصلا" به ذهنم خطور نمی کنه که متلک بوده!بعد از اینکه گذشت تازه ناراحت می شم و از دست گوینده متلک،دلخور می شم...

نمی دونم چرا اینجور موقع ها زبونم قفل می کنه و نمی تونم جواب طرفو بدم!خلاصه اینم یه جورشه دیگه!

نظرات 33 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 09:47

سلام خانومی
خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتی
یادته گفته بودم با دیدن عکسات هوس شمال کردم؟ واسه تعطیلات رفتم شمال و کلی هم خوش گذشت
به نظر منم این ادمایی که متلک میندازن عقده ی حقارت دارن عزیز

باریکلا...

دخملی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:17

سلام خانوم ! رسیدن به خیر ... منتظر عکسای قشنگت هستم

حتمن گلی...

هلیا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:17

اتفاقا بهتره که سکوت می کنی

منکه سکوت می کنم اما بعدش تازه ناراحت می شم بعد 3 ساعت!!

بهاره سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:45 http://rouzmaregiha.blogsky.com

دوستم به نظر من بیس متلک انداختن حسادته... یعنی آدمی که همینجوری الکی الکی متلک میگه به دیگرون و کلفت بارشون میکنه بدون دلیل فقط از روی حسادت این کارو انجام میده و بس....من خودم که اصولا اهل متلک انداختن نیستم خودت میدونی اگر ناراحت باشم راست و حسینی با طرف صحبت میکنم ولی خیلیا مثل محمد اگه ناراحت باشند از کسی و نخوان مستقیم به خود طرف بگند فرت و فورت بهش متلک میندازند که خوب این کار به نظر من بیشتر کدورت میاره تا اینکه طرف بخواد رفتارش رو اصلاح کنه... من کلا با هرنو متلکی مخالفم چه اون متلکی که از روی حسادته و چه اون متلکی که در اثر دلخوری انداخته میشه
پ.ن. دلم تنگ شده برات بابا کجایی؟

آره والا حسادته!!اینو خوب می دونم دوستی...!
منم خیلی دلم تنگولیده! تا می خوام بهت بزنگم یه کاری پیش می آد!دیروزم که تازه از مسافرت اومدیممممممممم دوستمممممممممم...

خورشید و جمشید سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:46

کل دنیا داره به ما متلک میندازن جیگر طلا این هم یکی از اون دیونه ها خودت رو ناراحت نکن بگذار به قول خودت رو حسادتشون
چشماشون کور بشه الهی

ناراحن نیستم دوستم...مهم نیست!

روشن سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:48

از روی حسادت این کارها رو می کنن. بعضی ها عقده درونشون رو با متلک خالی می کنن.
بیخیال. ناراحت نباش

من:مجی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:53 http://www.minevisam123.blogfa.com/

مگه حالا حالاها این متلک و تیکه انداختن ها یاد آدم میره تازه من بعدش می شینم یه جوابی می دادم بهتر بود. ولی یقیقنا اون قضیه عینا تکرار بشه بازم بی جواب نگاهش میکنم شاید لبخند هم بزنم. انگار دارم به طرف باج می دم که یه جورایی بهم تیکه نندازه

من عمرن باج بدم...بالاخره بهش می گم که ناراحت شدم یا یه جوری رفتار می کنم بفهمه...

غزل سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:59

منکه او لحظه داغم هیچی نمیتونم بگم بعدش میام خونه هیییییییییی بهش فکر میکنم توی رویاهام بهش جواب میدم اینم یک جورشه

عین من!

ستاره سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:00 http://www.twolover.com

سلام خوفی؟
خدارو شکر که خوش گذشته بهت
منم میگم حسودیه آدمی که حسوده دلش میخواد همه از خودش پایین تر باشن یکی پیشرفت کنه میخواد چششو درآره
منم نمیتونم جواب بدم

آره والا...

خانم خانما سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:12

به به ممو خانم خوبی خانم؟
بابا ولشون کن دنیا دوروزه، یه روز هم حرص آدمای مریضو بخوریم؟

حرص نمی خورم که...مطرحش کردم دوستم!!

گوشی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:32

قربونت برم الهی بس که خوبی تو حسودانت هم زیادن مادر...
من که جدیدا هرکی کلفت بهم میندازه تو دلم میگم به بساط بچم...
قبلا نمی دونم به کجا حواله میدادم

به بساط بچه ت....!!! خدا نکشه تورو!آی قربون تو...

دزی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:37

آره منم خیلی بدم میاد از این کار
ولی به نظرم ابو راست میگه دوستم
بیشتر از روی حسادت این کار رو میکنن

اوهوم عروس گلم...

کارانا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:46 http://karana.persianblog.ir

این متلک واسه اینه که یه نفر نتونه شادی و پیشرفت کس دیگه ای رو تحمل کنه . من همیشه اینجور موقع ها اینو به خودم می گم و بی خیال می شم.

منم...!

بانو سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:51 http://mymindowl.persianblog.ir

یه بار تو اتوبوس بودم.. اتوبوس ایستاده بود...
از جلوی پنجره آدما می رفتن و می اومدن... یه دختره خیلی ریلکس داشت راه می رفت ... از روبرو یه پسره داشت می اومد... نمی دونم چی به این گفت... که دختره نه گذاشت نه برداشت... یه سیلی محکم زد به پسره... واییی من اینقدر خوشم اومد از این کارش .. یعنی سرعت عملش بیست بود...

وای...چه خشن!!من عمرن عکس العملم اینقدر سریع باشه!!

دلژین سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:58 http://drdeljeen.com

منم اینجور مواقع لال میشم

منم...

می می سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 12:29

خوشحالم بهت خوش گذشته. دلم واسه دوست گلم تنگیده حسابی ها
به حرفای بی اساس و از روی غرض ورزی اهمیت نده . حیف اوقاتت نیستتتتتتت

وای به خدا!! برای همه تون دلم تنگههههههههههه! خیلییییییییی!

اصولا همه ماها اینجوریم
اره والا هم از رو حسادت هم از رو بیکارى زیادى کله شون داغ کرده و کیج میزنن
به رو خودت نیار بهتره
راستى خوشحالم که تعطیلات بهت خوش کذشت

arta سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 13:31 http://arta82.blogfa.com

عزیزم خوشحالم که خوش گذشته .... وای منم از این آدمهای متلک پرون تاینقدر بدم میاد که نگو ... من میگم که یا درست حرفتو بگو یا متلک ننداز

فاطمه سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 13:34 http://yukiko.blogfa.com/

من هم با ابو موافقم خیلی ها از روی حسادت طرف مقابلشون رو متلک بارون می کنن! و هیچ هم به اثری که می تونه اون متلک روی روانش داشته باشه فکر نمی کنن!

روی روان منکه تاثیر نمی زاره...اما حرکت زشتیه...طرفو از چشم آدم می ندازه!

ساراسارا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 13:38 http://jadeyezendegima.blogfa.com/

من همین طورم نمیتونم مثل اونا باشم و جواب بدم گاهی بعدا تو ارامش حرفمو میزنم حالا طرف هم میفهمه یا نه نمیدونم!
ولی سعی میکنم زیاد هم ناراحت نشم میگم اون نمی فهمه مشکل داره تو چرا خودت رو ناراحت کنی.....

آره بابا!

Đesireè سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 17:53 http://desireenotes.persianblog.ir/

منم خواستم بگم از حسادته؛ واقعا خیلی بده که بعضی ها از خوشحالی و موفقیت دیگران ناراحت میشن، منم کم ندیدم از این چیزها
اتفاقا همین که هیچی نمیگی در جواب شون خیلی بهتره، مطمئن باش خود اون آدم بیشتر حرص می خوره و ناراحت میشه چون هدفش اینه که تو رو ناراحت کنه اما وقتی عکس العمل نشون ندی به چیزی که مب خواسته نمی رسه :)

یاس وحشی سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 18:07 http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ... خوبین بانو؟
باور بفرمایید کسی که متلک می اندازد از چیزی بسیار می سوزد! پس مهم نیست جوابش را بدهید یا نه ...

دقیقن!!

سایا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 23:47 http://www.sayaname.blogfa.com

اوفففف گفتی متلک منم بدم میاد ولی جواب میدم

هدی چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 01:28 http://hodamona.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اشکال نداره وقتی جواب طرفتو ندی بیشتر میسوزهیاد حرف پدرم میافتم:
مدعی گر به رخت تیغ کشد هیچ مگوی
برش کم محلی تیز تر از شمشیر است
موفق باشی و سر افراز

پدرت گل گفتن!

بانوی اردیبهشت چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 10:45 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir/

تو روح و روان من میره که کسی بهم یه چیزی بگه و نتونم جواب بدم. تا چند روز تو مغزم میره این موضوع که کاش این رو میگفتم و کاش...
ولی در کل باید هرکسی رو هر جور که هست پذیرفت .چون ما وظیفه تعلیم و تربیت آدم ها رو نداریم....هوم؟

البته اونام باید خودشونو اصلاح کنن!

آبانه چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 12:31 http://abaneh.blogfa.com

واااای چه گلای نازی ممو جونی ...

آبانه چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 12:49

راستی ممو دیگه بفرمائید شام رو نشون نمیده ؟ چرا من و تو ۲ رفته ؟ برنامه های ۱ و ۲ هم ادغام شده ، آره ؟

آره...ما هم دیگه فرکانسشو نداریم!

.... چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 15:52

ببینید کمی رو زبان انگیلیسیتون کار کنید به جای فیلم انکیلیسی زبان دیدن،بهتره هااااااااا!
اون برنامه "پانک" اسمشه و "ed" اخرش باعث نمیشه اون "پانکید" بخونید.
پانک هم به کسی میگن که اسکل شده!

من انگلیسیم توپه!! تو نگران نباش...احتمالا اینو خوب می دونی و می خوای مرض بریزی...!چون از اینکه اسمتو فاش نکردی معلومه!! اون اسگل شدن نیست! دست انداخته شدنه!! آخرشم ای دی نداره!! آی دی داره! احتمالا؛ درست نفهمیدی یا برنامه رو نگاه نکردی!!غلط دیکته ای داشتی می شی ۱۰!! انگلیسی با گ ه!! نه با ک باسوات!!حالا به نقطه جوش رسیدی؟؟؟

افسون شده چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 16:15

هی دارم فکر می کنم کلفتی رو چجوری بخونم؟
kolofti?
kolfati? :D

بانو چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 16:26 http://mymindowl.persianblog.ir

واووووووو چه گلهایی... به نظرم اسم مهم نیست.. همین که خوشگلن و خوشرنگ برای ما کافیه...

اوهوم...

دلا پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 10:29 http://viva-forever.persianblog.ir

خب واجب شد فیلم "William & Kate " رو بهت معرفی کنم که جریان آشنایی نوه ملکه انگلیس با همسرش کیت میدلتون هست . سعی شده هنرپیشه ها شبیه به شخصیت های واقعی انتخاب بشن . ببینش . جالبه . ماجراها کاملاً حقیقی هستن .

ممنون...

مهتاب جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 19:17

اسم اون گل دومی هرتانزا خانومی (hortanza)

جدی؟؟؟تا حالا نشنیده بودم!به گوشمم نخورده بود!

نازلی شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 09:47 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام
نمیدونم واقعا نمیدونم ولی فکر میکنم که این آدمها جزو همون آدمهای منن که نمیشه بهشون نزدیک شد. اصلا جدیدن فکر میکنم که نباید با هیچکس دوستی کرد.
منم خیلی دوست داشتم که میتونستم همون موقع یه جواب مناسب می دادم ولی همیشه لال میشم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.