عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

جااندازی فرهنگ!!

یعنی الان دوست دارم بیاین اتاق اداره مارو روئیت کنین!!

تو این قسمت از اداره مون، 6 نفر تو یه اتاق بزرگیم...با مدیر داخلیمون!

من که الان دارم سگ دو می زنم و کارای عقب مونده مو انجام می دم...من به کنار!

اگه گفتین بقیه دارن چی کار می کنن؟چی؟؟پشت سر مدیرامون غیبت می کنن؟خاله زنک بازی در می آرن؟؟گیر دادن به همدیگه؟؟زیر آب زنی می کنن؟؟

عمرنگ!! دارن کتاب می خونن!اونم با چه ولعی...!همه شون بلا استثنا تو مانیتورن...

جیک هیچ کس م چی داداش؟؟...در نمی آد!!

4-5 تا اثر جانانه از تکین و شیردل معرفی کردم بهشون و اینام دانلودش کردن و هی زرت و زرت می زارنش تو فولدر شر شرکت واسه همدیگه...

همچین در مورد شخصیتهای داستان با هم حرف می زنن،انگار که فامیلشونه!!

با هم مسابقه گذاشتن که کدوم یکی زودتر می فهمه صبا(شخصیت اصلی افسون سبز)آخرش چی کار می کنه با عشقش! یا اون یکی مهتاب(شخصیت اصلی کتاب مهر و مهتاب)بالاخره به خوانواده ش پشت می کنه یا نه!!

باورم نمی شد کسی اینجا اونقدر تشنه یه کتاب باشه که برگرفته از زندگی همین آدمهاست و سرنوشت شخصیتها ممکنه یه روزی آیینه فردای اونها هم باشه...شخصیتهایی که باهاشون می خندی و با اشکهاشون گریه می کنی...

خداییش عجب فرهنگی جا انداختم من تو این اداره!! چه تحولی...

چه می چسبه!!نه؟؟

نظرات 35 + ارسال نظر
بانوی اردیبهشت شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:44 http://banooye-ordi-behesht.persianblog.ir/

به ما هم معرفی میکنی لطفا عزیزم؟

برو تو پستای اردیبهشت ۸۹ وبم...از تکین یه عالمه معرفی کردم...سرچ کنی راحت دانلود می شه!

هلیا شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:07

فردا که از اداره انداختنت بیرون به خاطر اینکه نمی ذاری ملت کار کنن نگی به من نگفتین ها

بده به جای خاله زنک بازی دو کلوم حرف حساب می خونن؟؟تازه خیلیم دوسم می دارن!!

بهاره شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:48 http://rouzmaregiha.blogsky.com

زنده باد دوست جون خودم

ستایش شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:41 http://setayesh87.blogsky.com

ای فرهنگ سازززززززززززززز. ای جا انداز:)

arta شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:47 http://arta82.blogfa.com

اره عزیزم این فرهنگ سازیت خیلی میچسبه ولی وقتی همه کتاب بخونن بعد تو کارا رو فقط انجام بدی اون تیکش دیگه نمیچسبه

کارای اونا با من مرتبط نیست!!!

سحر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:02

ممو جون می شه بگی فیلمای خارجی جدید با کیفیت خوبو از کجا دانلود کنم؟آقایی که ازش فیلم می خریدم رو گرفتن دیگه نمی تونم ببینم یلما رو

من نمی دونم عزیزم...همه رو می خرم...

سحر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:18

مرسی از جای خاصی می خری؟

بیشتر سمت غرب تهران...شهرک غرب و سعادت آباد...میدون کاج

غزل شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:25

دست شوما درد نکنه خانم فرهنگ ما هم از بس چشممون توی مانتیور همه رو صفحه کامپیوتر میبینم

بانو شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:26 http://mymindowl.persianblog.ir

خدا خیرت بده به خاطر این کار فرهنگی...

ای خواهر!

سحر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:26

مرسی عزیزم

الی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:32 http://man-va-va.persianblog.ir

انصافاً کتابهائی که معرفی میکنی حرف ندارن
ولی فکر میکنم همه ادارات همینجورین هر جا یه جوره

تو لطف داری گلم!

منجوق شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:48 http://manjoogh.blogfa.com/

میشه به من هم بگی از کجا دانلودش کنم؟

سرچش کنی پیدا می کنی...کتابناک یا جای دیگه...اسم رمانو سرچ کن...

گوشی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:56

تو که محشری عزیزم
بچم یه خاله فرهنگی هم داره

قربون این خواهرزاده گوگولی برم من...ای جونننننننننن!

ستاره شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:28 http://www.twolover.com

به به ایول چه کار خوفی کردی

دمت جیز

ساینا!. شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 13:16

ممو وقتی یکی از تکین کتاب میخونه انگار کتاب خودم دراه میخونه!.من نویسنده اشم و اون میخونه!.

گیرایی کتابهشا بخاطر سبک و موضوعشونه....

هرچند اصلا با دانلود موافق نیستم کتاب باید خریده شه تو کتابخونه باشه تا همیشه با دیدنش تو کتابخونه انرژی مثبت بگیری و یاد داستان و ر وزهای که خوندی بیفتی...

دمت گرم فرهنگ ساز از تکین پورسانت بگیر

اره والا! باید بهش بگم...تو که براش ایمیل می زنی لینک وبلاگ منو واسش بزار!!

دلژین شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 13:53 http://drdeljeen.com

آفرینننننننننننن به این ممو

قربونت تو...

گیتی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 14:19

بی بیب هورا... بی بیب هوراااا

arta شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 14:40 http://arta82.blogfa.com

یعنی الان من میخوام تو بیای منو نگاه کنی از صبح کار نکردم دارم افسون سبز میخونم بچه های اداره کم بودن به منم سرایت کرد

جدی؟؟پس فرهنگش تو نت هم جا افتاد...کتاب خیلی خوبی رو برای شروع انتخاب کردی عزیزم...

بلوط شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 17:49

سلام عزیزم می تونم یه سوال بپرسم ازت . ادبیات انگلیسی خوندی ؟

تو همون بلوط خودمونی؟؟؟

cc شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 19:04

کیانا دخترشهریوری شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 20:53 http://12shahrivary.persianblog.ir/

منم دائم در حال کتابخونی هستم تو اداره.شبا کتابا رو از سایت 98میزنم و صبح میریزم تو سیستم اداره و د..بخوون.انقدره حال میده که.راستی ممو از نشر علی داری چندتا پی دی اف که تو 98iaنیست؟در امتداد حسرت و دخترم ایلگار؟

من خریدمشون...عزیزم..!تو کامپیوتر دوس ندارم بخونم!‌رو تخت یه وری دوست دارم کتاب بخونم...

روژین شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 22:20

وای فوق العاده بود ...:))))))):X:X:X:X

خانم خانما یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:38

ممو راست میگی صدات میزد؟دوستم میگه صبحا یکی بهم میگه "شبنم؟" منم میفهمم باید بیدار شم!
ولی من خیلی میترسم.اگه کسی اینطوری صدام بزنه پس می افتم!

غزل یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:57

اییییییییی وای الان از گشنگی پس میافتم

خورشید و جمشید یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:08

ببین واقعاْ‌سر ما کلاه بزرگی رفت
خوش بحال ابو واقعاْ‌ تو فوق العاده هستی ببین کی از این کیکها و میرزاقاسمی درست میکنی دوست جونییییییییییییی

عزیزم...

گندم یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:20 http://gandomak.blogsky.com/

سلام چه خوشگل شده این چیز کیکت
حتما خیلی هم خوشمزه ست
دلم آب افتاد

دلت یا دهنت؟؟

آبانه یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:20 http://abaneh.blogfa.com

به به ! چه خوشمزه ه ه ه
چه کیفی میده آدم یه دوست داشته باشه که از هر انگشتش یه هنر بریزه ... درست مثل این ممو جونیه من

قربونت برم عزیز دلم...خوبی از توئه...

گوشی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:32

ای ول عجب چیز کیکیییییییییییییییییییییییییییی

ویارشو کردی دوستم؟؟؟

دلا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 13:19 http://viva-forever.persianblog.ir

ممو جان من هم این کتاب ها رو خوندم ولی اصلاً نتونستم با شخصیت های داستان ها ارتباط برقرار کنم . به نظرم رمان های ایرانی خیلی آبکی هستن و در مورد شخصیت اصلی داستان هیچ چیز ملموس نیست . همه زیبا و تو دل برو و خوش هیکل و تحصیل کرده و مهربون و ... خلاصه اینکه نمی دونم چجوری می شه با اینجور کتاب ها ارتباط برقرار کرد . مثلاً افسون سبز رو سال ها پیش خوندم اما الان هیچییییییی ازش یادم نیست ! فقط میدونم یکی بود تو کتاب چشماش سبز بودن . فکر کنم مرد هم بود ! یادم نمیاد اصلا! شاید به این دلیل که اینجور کتاب ها عمر مفیدشون چند ماه بیشتر نیست و بعدش که 2 تا کتاب دیگه بخونی کلا اونا رو فراموش می کنی ! تنها رمان های ایرانی که به دلم نشستن بامداد خمار و دالان بهشت بودن که فکر می کنم اونا رو هم چون خیلی سنم کم بود و جزو اولین رمان هایی بودن که خوندم انقدر تو ذهنم موندن .
راستی فیلم هایی که معرفی میکنی خیلی به دل میشینن . چند تاشون رو دانلود کردم و دیدم و خوشم اومد . اما در مورد کتاب فکر کنم خیلی سلیقه م باهات متفاوته

درسته عزیزم...مثل فیلمایی که معرفی می کنم کتابهایی رو معرفی می کنم که به دل 95 درصد از آدمها نشستن...فک کنم سلیقه من یه سلیقه عام و عاقلانه تو کتابخونی باشه...افسون سبز یا نوبت عاشقی و یا دیگر کتابای حمزه لو در حد دالان بهشت و بامداد خمارن...منتهی چون بامداد خمار اولین کتابی بود که یه واقعیت اجتماعی رو رو کرده بود،و به قولی سنت شکنی کرده بود،تو جه خیلیها رو جلب کرد!
تو رمانهای ایرانی همه شخصیتها خوشگل و تحصیل کردن...درسته! اما رمانهای خارجی ژانر اجتماعی -عشقی هم دقیقن همینن شاید هم اغراق آمیزتر باشن! شخصیت کتابهای دختر مریلین،سقوط یک فرشته،شاهزاده خانم محکوم،اسکارلت،آنا کارنینا ،تس،ربکا، بلندیهای بادگیر و جدیدترها مثل محکوم به ازدواج و رویای داریا و رویای روی تپه و عروسک چوبی و مثل آب برای شکلات و پرنده خارزار و...همه زیبا و خوشگل و قدبلند و تحصیل کردن و خونواده های آنچنانی دارن! اما چون اسماشون فرق می کنه و با آزادی بیشتری نوشته شدن،ما فکر می کنیم از رمانهای ایرانی بهترن! در صورتیکه اینطوری نیست و ما چون نویسنده هایی مثل فهیمه رحیمی و نسرین ثامنی داشتیم دیدمون یه کم به این موضوع تاریک شده ...یه کم دقت کنی متوجه می شی...
البته این فقط ژانر عشقی اجتماعیه و عامه...
من تو ژانرهای جنایی شرلوک هلمز و سیدنی شلدون رو می پسندم که نمی شه مقایسه کرد! چون رمان عام تو ایران،عشقی اجتماعیه و ژانر های دیگه نیست...

النا. این منم...زنی... یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 15:58 http://anaa.blogsky.com

سلام دوست عزیز:
اگر مایل به تبادل ایمیل هستید . در ارتباط با موضوعات زنانه و....
یا به وبلاگم سری بزنید و اطلاع دهید یا انکه میل بزنید.
..........
ممنون
.............
همچنین شما لینک شدید. در وبلاگ این منم...زنی...
.......

بانو یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 23:41 http://mymindowl.persianblog.ir

وایییییییییییی این چی بود...
رجیم رو با این ج می نویسن اصلا!!!! رژیم چیه اصلا!!!

آره با همونیه که تو می گی دوستم...بی خیال خامه مامه ای که داره!!

سارا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:30

سلام خانوم
کتاب که می خونی فرهنگ سازی که می کنی فیلمای قشنگ که معرفی می کنی آشپزیتم اونقدر خوب هست که آدم دهنش اب بیوفته
بابا یه چیزی هم از خودت بگو که که اینقدر خوب نباشه مطمئنی که یه جفت بال سفید پشت سرت نداری ممو خانومی ؟
یه سوال عزیزم : چرا انیمیشن های زیبا و پرفروش رو معرفی نمی کنی

مرسی عزیزم...چشات خوشگل می بینن! فرشتگی از خودته...
آخه حس می کنم انیمیشن بیشتر مال کوچیکترهاست...

سارا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:53

اسما مال کوچیکترهاست
من خودم زیاد تماشا می کنم
سلیقه ایه دیگه
راستی یه فیلم نه چندان جدید هم هست که به نظرم بانمکه به نام just my luck با بازی لیندسی لوهان
و فیلم serendipity با بازی جان کیوزاک و کیت بکینسل
بد نیست ببینیشون
از فیلمهای دزدی خوشت میاد؟

از فیلمای لیندیزی لوهان خوشم نمی آد صداش خش داره و لوس بازی می کنه...
کیت بکیسنسل رو هم دوست ندارم دوستم...!

سارا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 12:43

وای
امروز رو دور بدی داره می گرده اخه من هر چی می گم شما میگی نه نه نه
خوب بگو از کی خوشت میاد ممو خانوم تا بیشتر با سلیقت آشنا شم
ممنون که جوابمو دادی خانومی

واقعیتو گفتم عزیزم...
من انگلیسیا و قدیمیا رو بیشتر دوس دارم.
کیرا نایتلی،کیت بلانشت،کلینت ایستوود،جیمز مک آوی،کیانو ریوز،ساندرا بولاک،کاترین زتا جونز،جانی دپ،ناتالی پورتمن،اشتون کوچر،مریل استریپ،هیو جکمن،رابرت پتینسون و....خیلیهای دیگه!!

سارا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 13:29

واااای
سلیقت تو انتخاب بازیگرا هم خوبه
من هم ازاینایی که اسم بردی خوشم میاد + خیلیهای دیگه
احتمالا اینقدر که از فیلم حرف می زنم خسته میشی پس پیشاپیش ببخشید
البته همیشه هم از فیلم نمیگم ولی نمی دونم باهات در چه مورد دیگه ای حرف بزنم
دلم می خواد بیشتر در موردت بدونم البته تا حالا همچین چیزی پیش نیومده بود و این کنجکاویم واسه خودمم عجیبه آخه من اصولا چیزی از کسی نمی پرسم بقیه خودشون واسم می حرفن
بازم شرمنده از فضولیم

نه خواهش می کنم عزیزم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.