عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

نی نای نانای نـــــــــــــــــــای

خوب خوب...چه خبرا؟

حال دارین یه آهنگ خوشگل گوش بدین؟؟خیلیا نمی تونن از اینجا دانلودش کنن،اما من از رو نمی رم...بازم برای این هوای بهاری،واسه اینکه همچین روحتون قلنبه شاد بشه،این آهنگا رو می زارم واسه دانلود...


امیر تتلو:  یکی بهش زنگ بزنه


ایمی روسوم: Being too long (خیلی زیباست...ووکال می خونه و حس بهاری داره...)

 

25th band: از من نگذر....

نظرات 16 + ارسال نظر
مریسام یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:42

دستت درد نکنه

پریسا ادیسه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:58 http://odiseh.persianblog.ir/


فک کن
من این آهنگا رو خیلی دوستشون دارم خب

مژگان یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 12:07

مرسسسسسسسسی
من با اجازه دو تاشو دانلود کردم و الانم هدفون تو گوشمه . دارم 25th band گوش میدم
خوب بود ممنونم

خانم خانما یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 12:45

من این آهنگا رو خیییلییی دوست میدارم

آبانه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 13:33 http://abaneh.blogfa.com

مرسی دوست جونم .دومی عـــــــالی بود دوتای دیگه خیلی دلنشین بودن

الی یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 13:42 http://man-va-va.persianblog.ir

دست گلت درد نکنه خانومی

ستایش یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 13:47 http://setayesh87.blogsky.com

شمیم یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:00

سلام ممو جان. ببخشید چند تا سئوال درمورد پست کیک ژامبون داشتم. یکی اینکه 70 گرم آرد حدودا می شه 1 لیوان یا بیشتر یا کمتر ؟؟؟
یکی دیگه هم اینکه تخم مرغ و آرد و اینا رو که مخلوط می کنیم آیا باید با همزن برقی بزنیم یا با همزن دستی ؟؟1
آخرین سئوالم هم درمورد پنیر پیتزا که گفتی هست....پنیر پیتزا رو روی کیک آماده شده ریختی ؟
خیلی ممنون عزیزم :*

خانومی ! آردی که گفته زیاد نیست! به اندازه ست... تخم مرغ و پنیر پیتزا رو باید با هم قاطی کنی و پنیر و جدا نکنی.همزن برقی هم نمی خواد.لازم نیست!

غزل یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 15:29

ممنون بخاطر اهنگا نی نی کلی کیف کرد

sjhvi یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:38 http://www.twolover.com

به به مرسی ممو جان
بوس

شمیم یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:57

مموی عزیز خیلی ممنون از راهنمایی و پاسخت :)
فقط در مورد آرد منظورم این بود که 70 گرم آرد چند لیوان می شه؟ چون من وزنه ندارم و نمی دونم 70 گرم چقدر میشه با لیوان اندازه گیری می کنم :)

یه لیوان کافیه عزیزم...

افسون شده یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 17:07

آهنگا خیلی خوب بودن خیلی وقت بود گوش نداده بودمشون
خیلی خیلی دوسٍت دارم ممو جونی
آیکون بوس

هلن یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 23:34

واقعا مرسی ممو خوشکله مهربون

اون آهنگ اولی که مهشره اما دومی رو تا حالا گوش ندادم میرم که دانلود کنم البته با اینترنت نفتی

عزیزمی...

ساینا!. دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 18:46

چه متن پروانه ای اون مخاطب خاص داشت////

عزیزمی...

بر باد رفته دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 20:57

عزیزم شرمنده ام خیلی وقته سر نزدم.خیلی دلم تنگیده.ممو جان یه چند تا کتاب معرفی کن.سایتی نمیشناسی که کتاب معرفی کنه؟

چرا...برو سایت کتابناک...!یا آدینه بوک...اون پست اردیبهشت ۸۹ رو خوندی؟؟؟یه سری کتاب معرفی کرده بودم...

مونا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 01:46

سلام

چند وقت بود می خواستم یه اهنگ بهتون معرفی کنم گوش کنید ولی فرصت نشد.چون من اهنگاتونو دوس دارم و به سلیقم نزدیک گفتم این اهنگ بهتومن معرفی کنم که شاید شما هم مثل من لذت ببرید .ممنوم

اهنگUnbelievableازCraig David

ممنونم عزیز دلم...دانلودش می کنم خانومی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.