عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

The Gift

فیلم استعداد یا همون گیفت،رو بیلی باب ترونتون(شوهر سابق آنجلینا جولی) با الهام از تجربه های شخصی مادرش نوشته و توسط سام ریمی در سال 2000 کارگردانی شده.

نقش آفرینان این فیلم،کیت بلانشت،کیانو ریوز جون(!!)، و هیلاری سوآنک و کیتی هولمز(زن فعلی تام کروز) هستن که هر کدوم به جز کیت بلانشت که هنرپیشه نقش اصلیه،نقشهای کوچیکی دارند.

داستانش بسیار تاثیرگذار و البته کمی ترسناکه.در مورد یک زن میانساله که استعداد عجیبی تو پیش بینی اتفاقات آینده داره و همین مساله باعث می شه که پرده از راز یک قتل مرموز برداشته شه.

این فیلم خیلی با منطق و درست جلو می ره و مثل فیلمهایی از این ژانر،اغراق و خون ریزی بازی نداره!

فیلم نوشت:من موقعی این فیلم رو دیدم که خونه نوش نوش اینا بودیم!!فرداش هم جمعه بود و چراغها رو هم خاموش کرده بودیم!!اونم کی؟؟ساعت 12 شب!(البته چیبس و ماست نذاشته بودیم وسط!فقط قهوه می خوردیم!!)وسطای فیلم که یه کم داشت وحشتناک می شد و من داشتم کم کم کٌپ می کردم،وقتی سرمو چرخوندم ببینم بقیه در چه حالن،دیدم هی وای من!! بقیه چپ و چوله و چنجه خوابیدن و نصفه شبی فقط منم که دارم پس می افتم!