عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

Legends of the Fall

فیلم افسانه فروپاشی(فال(Fall) اینجا به معنی پاییز نیست!به معنی فروپاشیه!!)ادوارد سوینک ه و کاندیدای برنده 4 جاییزه اسکار شده.این فیلم نزدیک دو ساعته و به زیبایی هر چه تمامتر،فیلمبرداری و ساخته شده...بازی برد پیت و آنتونی هاپکینز محصول 1996 و ساخته هم که از مهره های اصلی این فیلمن،طبق معمول جذاب و پر کششه...

من این فیلم رو دو بار دیدم...داستانش به زندگی یک کلنل بازنشسته که از جنگ و خیانتهای دولت آمریکا خسته شده و به گوشه ای از آم*ریکا(ایالت مونتانا)می خزه تا زندگی آرومی داشته باشه،می پردازه... .سناریوی این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده و عشق پایه و محور اصلی این فیلمه!عشقی دیرین و ریشه دار...

اگه از فیلمهایی که روند آرومی دارن و بی استرس هستن،خوشتون می آد و برد پیت رو هم دوست دارین،توصیه می کنم حتما" ببینینش!

پینوشت:از وقتی که روژین تو وبلاگش نوشته که روزی یه بار به علاقمندیهاتون بپردازین و کاری رو که دوس دارین انجام بدین،به این فکر افتادم که فیلمهای خاطره انگیز و ندیده مو دسته بندی کنم و روزی یه دونه شو ببینم...

فیلم نوشت:ستاره جوووووووووونم! عاشقتم!‌رسید! دستت درد نکنه...اینقذه ذوقیدم!!می دونستی من عاشق این دو تا هنرپیشه م؟؟

دنبال نوشت: من/مُجی عزیزم!‌تو کجایی؟لینکت تو گوگول ریدر آپ نمی شه لااقل بیام ببینم داری چی کار می کنی؟؟یه حالی یه احوالی خواهر....