عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

راز جنگل...

اینبار اگه گفتین ما عازم کجا بودیم؟چی؟بلندتر!بلندتر!آره دیگه شمال...

هوا عالی بود...صبحها ملایم و شبها سرد...

رفتنه هی همه مار و ترسوندن که آی ترافیکه! آی ترافیکه!اما ما زیاد جدی نگرفتیم و البته ترافیک هم مارو زیاد جدی نگرفت و خوشبختانه هراز خلوت بود...اما پاهامون ماکت شد تا اونجا رسیدیم از بس که این نوش نوش وول خورد!!

یه فعالیت خوب دیگه ای هم کردیم!تو اسکله آرین،بیلیارد یاد گرفتیم ویه دست ابو رو بردیم!!!دفه های قبل،  عین بز وای میستادیم فقط ابو و حامی و بقیه رو نگاه می کردیم!دیگه این دفه آستینا رو بالا زدیم و یاد گرفتیم!

یه تفریح جالب توجه حسابی داشتیم...اونم پیاده روی تا دل جنگل نور بود!اگه یادتون نرفته باشه و جنگل نور رفته باشین،اونطرف میدونگاهیش یه راه جاده نسبتا" باریک و پر از دست انداز داره که اطرافش یه جنگل بکره!

ما دقیقن از ساعت 3 بعدازظهر تا 4/5 که نزدیک غروب باشه  تا دل جنگل،پیش رفتیم طوری که دیگه جاده محو شد و فقط صدای جنگل و پرنده ها و بعضا" صدای شغال می اومد...!شغال جثه ش اندازه گربه ست و صداش مثل ناله زنه و اکثرا" قبل اذان صبح و مغرب،دسته جمعی زوزه می کشن به سلامتی! خلاصه یه بساطی داشتیم واسه خودمون!جنگلو با شاخه درخت،علامتگذاری کرده بودیم که مثلا" گم نشیم...اما همه جاش شبیه هم بود...دیگه با جیغ جیغای من و قایم شدن پشت درخت،ابو خان رضایت داد،که قبل از تاریک شدن هوا برگریم تو جاده...

آرامش این سفر،بیشتر از سفرهای دیگه بود...چون به منبع آرامش و طبیعت بکر رسیده بودیم...

این تصویر آسمون وانیلی رویانه با یه دسته پرنده زیبای سیاه بال...

برای دیدن یک دو جین عکس از جنگل زیبا هنگام غروب پاییز بدون شرح که آدم تو زیباییش غرق می شه،برین رو ادامه مطلب...

آسمان،دریا و جاده هفت رنگ پاییز...







و بالاخره راز جنگل نور...




ماه در همسایگی دورپروازترین چلچله!!!




پیدا کنید قورباغه استتار شده درختی را!! می بیننش؟اگه گفتین کجاست!!

و قارچهای سمی که مثل قصه ها خوشمزه و کشنده س!!!

پینوشت:راز جنگلو کشفیدین؟

نظرات 40 + ارسال نظر
گیتی شنبه 27 آذر 1389 ساعت 10:02

وای به به... خدا بگم این شاهینو چی کارش نکنه که منو نبرد شمال...هی گفت سرده و شلوغه.. یعنی وول وولک شمال خواهی افتاده تو جونم چجوررررر... مرسی از عکسا. فوق العاده بود

الهی قربونت برم! بهتون قول می دم خودم ببرمتون شمال!هم تورو هم خورشیدو!اتفاقن اصلا" شلوغ نبود! نه شهرها نه اسکله های هتل آرین و مروارید...نسبتا" خلوت بودن...

خانم خانما شنبه 27 آذر 1389 ساعت 10:31

ممو عطر جنگل تو مشامم پیچید.
مرسی دوستم

مژگان شنبه 27 آذر 1389 ساعت 10:57

خداروشکر خوش گذشته.
من و همسری یکبار همون نزدیک غروب تو سیسنگان گم شدیم تو دل جنگل من گریه میکردم های های از ترس.انقد جیغ جیغ کردم تا راه برگشتو پیدا کردیم که نگو.خیلی خیلی ترسناکه

عزیزم...اونجا حفاظت شده ست و فقط شغال و روباه داره!‌اما خداییش سیسنگان انبوهتر و عمیقتره!‌

مریسام شنبه 27 آذر 1389 ساعت 11:00

همیشه به سفر عزیزم

عزیزززززم
خدا رو شکر که خوش گذشته بهت
ایشالله همیشه به سفر
---------------
خدایی خیلی خندیدم. از دست تو با این مدل تعریف کردنت. . .
شغالا دسته جمعی زوزه می کشن به سلامتی؟

روشن شنبه 27 آذر 1389 ساعت 11:46


اسکله مروارید خزر که تو نور هست هم رفتید؟

آره عزیزم!‌مرغ سوخاری و کبابش عالیه!من عاشق اون کافی شاپشم...

روشن شنبه 27 آذر 1389 ساعت 11:56

من عاشق اسکله اش هستم.
نارنجستان نور هم خیلی قشنگه. اونم لب دریاش یه اسکله خوشگل داره با فضای سبز عالی

روژین شنبه 27 آذر 1389 ساعت 12:10

به به حس کردم تازه شدم ... عکسها خیلی خوب بودن ...

×ستاره شنبه 27 آذر 1389 ساعت 12:14 http://WWW.KHODAYESETARE2.BLOGFA.COM

خیلی قشنگ بود عکسات
اون قورغابه هرو اولش پیدا نکردم بعد کشفش کردم

باریکلا...

غزل شنبه 27 آذر 1389 ساعت 12:40

مرسی عزیزم لذت بردیم

دخملی شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:03

یعنی ممو باهات قهرم در حد تیم ملییییییییییی . باشه دوستی باشه با گیتی و انا برو شمال خوش بگذره باشه

الهی بگردم!‌خوب تو رم می برم! نمی دونستم شمال دوس داری..!

هلیا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:08

وای چه بهشتی ممو بدجنس منم دلم خواست .هوا سرد نبود/

نه عزیزم!‌عالی بود...

بهاره شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:18 http://rouzmaregiha.blogsky.com

خوب خدا رو شکر که بهت خوش گذشته دوستم... معلومه حسابی پر از آرامش شدی
عکسات هم خیلی قشنگ و پر انرژی بودند... اگه بدونی چقدر دلم می خواست الان شمال بودم
قوری ذو پیداش کردم ولی سر از راز جنگل نبردم خودت بگو رازش چی بود دوست جون؟ هاین؟

راز جنگل،زیبایی و بکر بودنشه دیگه...و اینکه بعضی وختا صدای دارکوب روی درخت،مثل ندای وجدان آدماست...

پریا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:28 http://abaneh.blogfa.com/

سلام ممو جون من که پیداش نکردم

چی رو؟قوری رو؟یا راز جنگلو؟

بانو شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:48

واوووووووووو چه بکر... چه آروم..
کیف کردم با عکسات..
باورت می شه خنکی صورتم رو حس کردم...
چه جوری این قورباغه رو پیدا کردی...

وقتی تو جنگل راه می رفتیمُ از جلوی پامون می پرید!البته خیلی تنبل بود و نا نداشت تکون بخوره!

غزل شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:51

اخ گفتی عاشقه صدای دارکوبمممممممم فکر کن توی جنگل مه باشه وایییییی نم بارون رگه های افتاب
یکی منو بگیره

خورشید و جمشید شنبه 27 آذر 1389 ساعت 15:47

ای جانم ........ چمدونم رو ببندم عروس خانم
ما که حاضریم
ای خدا ممو من عاشق تیک تیک تو هستم واقعاْ‌ منظره های توپی به سراغت میاد
امیدوارم هر هفته عروس ما به مسافرت بره

ایشالا خورشید جان...

پریا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 18:13 http://abaneh.blogfa.com/

مموجون قوری رو می خوام ببینم خوب بعدش به راز جنگل فکر میکنم . الان قوری ذهنم رو بیشتر مشغول کرده

غریب آشنا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 19:37

من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...

از طرف پاییز - یلدا مبارک

آنامونیکا شنبه 27 آذر 1389 ساعت 23:58

نیگا کن اون دم بریده چجوری رنگ عوض کردهبرم یه عود جنگل بارون خورده روشن کنمدلت همیشه خوش ممو جونم

محزون یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 01:22 http://reza70.BLOGFA.COM

با اجازه لینکتون کردم خیلی خوب می نویسید

ممنون...خواهش می کنم...

ندا - مامان نهال جون یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 09:18 http://neda.yasgig.ir/

منم جنگل میخوام . ساکت و ترسناک

شمال رفتین! به سلامتی. الان حسابی شارژی تا مدتها. چه طبیعت قشنگیو توصیف کردی عزیزم. دل جنگل. شاخه درختا. زوزه شغال و ...

اون استتار شده همون قورباغهه خیلی جالب بود. یاد شعر نیما افتادم: قاصد روزان ابری داروگ کی می رسد باران؟ فکر کنم داروگ همین باشه!

دقیقن نانازی...کلن هوا هوای قصه و شعر بود اون روز...

نازی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 09:39 http://www.iloveyou37.blogfa.com

واییییییییی ممویی منم دلم کشک کدو خواست. ...بابا حسابی کدبانویی واس خودتاااااااا
از عکسای جنگل هم خیلی لذت بردم. ایشالا همیشه به سفر عزیزم

تو عزیزمی...

غزل یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 09:46

قیافش که خوبه مزش
وایییییییی هوس کشک و بادمجون کردممممم

روژین یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 09:52

جدیدا کشک سمیه ۲ تا کشک جدید زده یکیش یا سیر و نعناست خیلی باحاله .. با این غذات فکر کنم خوب بشه

آً !! پس برم بخرمش...

دخملی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:46

من همیشه تو کشک بادمجون هام کدو هم میریزم . چون همسری کدو به تنهایی نمی خوره و من بهش کلک می زنم . اما اینو برای خودم یه بار باید درست کنم

باید نمک و زردچوبه و کشک و نعنا بزنی تا خوشمزه بشه...

فیروزه یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:49

سلام ممویی ... همیشه به شادی و سفر ... شمال توی این فصل هزار رنگه ... درختها بی نظیرن ...

www.enekaseab.blogsky.com یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:01 http://www.whoami.blogsky.com

برنج جون سلام.این پست های رمزی مگه تاریخ مصرف داره ؟یعنی وقتی تاریخش تموم شه چی میشه ؟باز میشه خود به خود ؟ راستی این غذاهه باید اوچمزه باشه نه ؟

گفتم که عزیزم! باز نمی شه!منظورم اینه که زیاد خودشو به زحمت نندازن!

مژگان یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:02 http://sarinavahid.blogfa.com/

نوش جان.من خودم خیلی خیلی دوست دارم.ولی همسری با کدوسبز میونه ای نداره.
من یه مدل درست میکنم شمالیه.بهش میگن کدوبِرِه:
پیاز داغ+سیب زمینی مکعبی شده که یه کم سرخ میکنیم+کدو سبزی که اونم مکعبی شده.همه رو با هم تفت داده و نمک و ادویه دلخواه و گوجه بدون پوست خرد شده یا رب اگه خواستی با نصف استکان آب جوش که بپزه.اینم من خیلی دوست دارم

مثل یتیمچه س!نه؟

پریا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:12 http://abaneh.blogfa.com/

ممو جوووووووووووون من هنوزز قوری رو نکشفیدم

دقت کنی می بینیش..

نیکا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:35

به به چه عکسای خوشگلی.. راز جنگلو کشفیدم

ندا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:51 http://nikaasali.blogfa.com

عکسها واقعا زیبا بود موج دریا و ابرها خستگیم رو با خودشون بردن

میثمک یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:51 http://meesmak.blogfa.com

من لینکتون کردم که بیشتر با هم درتماس باشیم. بابت عدم حضورتون تو انتخابات هم عذر میخوام

خیلی ممنونم...

مژگان یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 13:09 http://sarinavahid.blogfa.com/

آره یجورایی شبیه یتیمچه است

زهرا یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 14:25 http://zizififi.persianblog.ir

کشک و کدو؟/خوشمزه میشه حالا؟یعنی طعمش به خوشمزگی کشک و بادمجون هست ؟

ونوسی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 18:52

کشک و کدو نخوردم تا حالا
مرسی از عکسا خانومی

خواهچ می شه...

ستایش یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:27 http://setayesh87.blogsky.com

آی که من چه خاطراتی از آرین و مروارید خزر ندارم

آنه چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 09:33 http://anee.blogfa.com

به به . منم جنگل میخوام لینکت هم نمودیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.