عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پیتزای سوسیس و کالباس

همین پیش پای شما رفتم تو چرکنویسام ببینم چی دارم که امروز آپ کنم و اون در گونی برنجا رو ببندم دیدم به!چه چیز خوشمزه ای دارم براتون:

من پیتزا خیلی دوست دارم...برای همین هر چند وقت یه بار خمیرشو خودم درست می کنم و تو فریزر می زارم و خورد خورد،در می آرم و یا پیتزا درست می کنم یا پیراشکی و نون...

چند وقت پیش،رویا جون تو مطبخش،دستور یه پیتزای 7 دقیقه ای رو گذاشت که آب از چک و چونه این مموی شکمو راه افتاد!

منم دست به کار شدم و خمیر از قبل درست کرده خوشگلمو از فریزر در آوردم و شروع کردم به پخت و پز...دستور خمیر رو هم می تونین از مطبخ رویا در بیارین...

برای دیدن پیتزای نهایی برین رو ادامه مطلب...

خداییش 10 دقیقه ای حاضر شد...و بس لذیذ و خوشمزه بود...

من الان دوباره گشنه م شد...معده م داره می ترکه...