عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

پشم شیشه!

خوب دیگه آهنگای خوشگل و مورد علاقه منم ته کشیدن!و بقیه شونم یا آپلود نمی شن یا دانلود!

هر کاری کردم نتونستم unbreak my heart ،تونی برکستونو براتون اینجا بزارم...چون سایتش فیلترینگ بود!

من نمی دونم چرا همه سایتای موسیقی از جمله ایرانی،به قول گیلاسی فیلخیسینگه ؟؟حیا نمی کنن اینا؟فیلم نبینیم که صور قبیحه س!موسیقی گوش نکنیم که حرام است!می گن حتی اگه بری سر مستراح بشینی و همساده ت آهنگ گذاشته باشه و تو سر مستراح که داری اجابت مزاج می کنی() صداشو بشنوی،باید توبه کنی چون گناه کردی!!بیشتر تعیلاتمونم شده شه*ادت و عزاداری...پس ما باید چه بکنیم؟بشینیم پشم شیشه ببینیم؟

دیشب اون یارو داشت حرف می زد در مورد اما*م صا*دق.بعد که موقع نوحه خوندن شد زد تو صحرای کربلا و اما*م حسین و حضر*ت عبا*س!آی اشکی می ریخت! آی زاری می زد!

بگو آخه مردک!!اما*م شیشم چه ربطی به اما*م سوم داره؟شهادت اونه تو داری در مورد حسین نوحه سرایی می کنی و تو مغز خودت می زنی؟محرم صفر دو ماه دیگه س.هرچیزی به موقعش!

خداییش اینم شغله؟والا من شنیدم اینا مثل شومن ها شبی یکی دو تومن واسه گریوندن و چزوندن مردم می گیرن!این پولا حروم نیست؟من موندم والا تو سیاست خدا...

خلاصه این همه آسمون ریسمون به هم بافتم که بگم من از این هفته،5 شنبه ها می خوام فیلمای خوشگل ژانرهای مختلفو بهتون معرفی کنم که دیدنشون خالی از لطف نباشه و علاوه بر سرگرمی یه چیزی هم به دانش همه مون اضافه کنیم و مرزهای دیدمون رو گسترش بده!! حالا موافقین؟اصلن فیلم دوس دارین؟

نظرات 27 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:48

قربون اون دلت بشم عزیزم
خانم شما فیلم بگذار هر چی میخواهی بگذاری ما با تمام جون و دل قبول میکنیم

عزیزمیییییییییی...

بهاره سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:54 http://rouzmaregiha.blogsky.com

باهات موافقم دوست جون همه جوره... چه درمورد فیلم و چه در مورد پشم و شیشه

افسون شده سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 11:17 http://afsoonshodeh.persianblog.ir

آره به خدا ممو آدم اصن نباید تی وی ایرانو تماشا کنه
آخ جووووون ممو عاشقتم من دنبال فیلم خوب می گشتم ببینم

جدی؟؟به روی چشم!

گیتی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 11:58

معلومه که موافقیم...پیشنهادای تو همیشه عالی بوده

من پاستا می خوام!!! یالا!!

ترلان سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:38 http://www.tarlancafe.persianblog.ir

من که عاشق فیلمم.... تو فقط معرفی کن!
وای که این ترانه چقدر قشنگ و عاشقونه س!! همین ترانه تونی برکستون رو میگم.
متاسفانه من نمیدونم چه سایتهایی تو ایران فیلتر هستن وگرنه میگشتم و کمکت میکردم تو نشونی دادن به بچه ها!

کاشکی می تونستی کمک کنی...
سایت بی.دات کام فیلتره!

ترلان سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:41 http://www.tarlancafe.persianblog.ir

در ضمن این گریه زاری هم اعصاب همه رو خرد کرده.
خود من به چشم خودم دیدم خیلی از دور و بریام از بس این چیزارو دیدن (همش گریه و ناله و تو سر و صورت زدن و از طرفی گریه های تصنعی مداحان و از اون طرف هم گریز زدن به مصیبت های بیربط و بدتر از همه نون در آوردن آن چنانی از کاری که ادعاشون میشه فقط به عشق آقا‌(!)‌ دارن انجام میدن و ... و ... و ... ) از دین و ایمون برگشتن!
خود من هم دیگه اصلاْ تمایلی به شنیدن این چیزا ندارم... باور میکنی؟ حتی تو خود محرم و صفرش!
یه جوری شدم. یه وقتایی عذاب وجدان می گیرم ولی بعدش دوباره.... آخه اوایل منو هم تکون میداد ولی الان چند سالی هست که شدیداْ احساس می کنم همش اداهاشون و گریه زاری هاشون تصنعی و غیر واقعیه.... نمی دونم...

اره والا...من که بیزارم ازین نوحه ها...

ونوسی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 13:59

آره موافقیم خیلی دوست داریم به خدا

من:moji سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 14:35 http://minevisam123.blogfa.com/

از طرف همسرجان میگم بله /
ایشون عاشق فیلم هستن.

خودت چی من جونم؟

مریم سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 14:47 http://fara.blogspot.com

در مورد فیلم که دستت طلا...فقط یه اشاره ای ام به محل تهیه اش بکنی دیگه دستت الماس

ای جانم...چشم!از حالا می گم کنار خیابون !مخصوصن سر گاندی و کاج سعادت آباد...

بلوط سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 18:22 http://balutgallery.blogspot.com/

منم از این روضه خونهای پای منبری بدم میاد و هیچوقت گوش نمیکنم. به چند علت یکی همین دورویی و نفاقشون ، و بعدم بیسوادی و شلختگیشون. و همینطور عربده کشیدنشون.
اما اینکه میگی چرا روضه اش رو به روضه امام حسین(ع) وصل کرده علتش اینه که هیچ مصیبتی بزرگتر از مصیبت ایشون نیست. و از قدیم در ایران رسم بوده که برای هر امامی که روضه میخوندن ، در آخر گریزی به کربلا میزدن و مصیبت حضرت سید الشهدا رو میخوندن چون گریه برای مصیبت ایشونه که باعث ریختن گناهان میشه.

آره درسته بلوطم...اما دو ماه فرت داریم تا برای حسین و ۷۲ تن اشک بریزیم...

فرهاد سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 20:03 http://sayehayesepid.blogfa.com/

خدا از هرچه پنداری جدا باشد
خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد
نمی خواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد
که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ی وحشت نما باشد
هراس از وی ندارم من
هراسی زین اندیشه ها در پی ندارم من
خدایا بیم از آن دارم
مبادا رهگذاری را بیازارم..
این که دیگه سیاست خدا نیست.. این بی سلیقگی و کج فکری یه عده ست که به پای خدا می زارن.. تو تمام تاریخ بشریت، اونی که از همه مظلوم تر بوده، خدا بوده.. سر بریدن به اسم خدا.. غارت کردن به اسم خدا... پول ملت رو خوردند به اسم خدا.. این زمان هم جزیی از تاریخه

چی بگم والا! اونوقت چرا خدا قهرش نمی گیره نمی دونم!!

ساراسارا سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 22:24 http://majarahayeman.blogfa.com/

من که دوست میدارمممممممممم

ترلان چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 07:56 http://www.tarlancafe.persianblog.ir

ممو جان
سایت فورشرد هم تو ایران فیلتره؟؟ اگه نیس از این لینک دانلود کنید
http://www.4shared.com/audio/5hBMal6V/mp3_-_Tony_Braxton-Unbreak_My_.htm
من معمولاْ از همین سایت استفاده می کنم فقط امیدوارم فیلتر نباشه.

مرسی خانومی...

نانازی بانو و آقا خرسی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 09:39 http://www.nabat.blogfa.com

اونقدر دلم برای اون دختره دستمال فروش سوخت که حد نداره. طفلی

لیندا چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 09:40

من خیلی فیلم نگاه کردنو دوس دارم . فقط قربونت برم بگو از کجا یا چه سایتی باید تهیشونم بکنیم . باشه ممو ؟

این هفته و هفته دیگه فیلم نمی زارم! طرز تهیه شم معلومه دیگه! یا میلاد نور یا کنار خیابون!

گلابتون چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 09:53 http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

خیلی موافقم . لوگو هم مبارک گوگو.لی

بلوط چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 10:39

واقعا در اون دو ماه چقدر برای امام حسین اشک میریزیم؟ خداوکیلی چقدر؟! غیر از تاسوعا و عاشورا؟؟؟ من که می بینم الان محرم و صفر مردم که فرقی با ماههای دیگه نداره. اگه فقط حرمت همون دو روز رو حفظ کنن خیلیه.
بعدشم...کسی که روضه و اینا دوست نداره مجبور نیست گوش کنه.

من که چیزی نگفتم!!
بعدشم من مسئول بقیه نیستم که!
هر کی اعتقاد خودشو داره! من اعتقاد خودمو گفتم...

آلما چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 11:29

بعله
فیلم خیلی دوست داریم و منتظریم دوستم

یلدا چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 12:27 http://khanoomtala20.blogfa.com/

سلام عزیزم..من تازه برگشتم..وای اگه فیلم معرفی کنی که من حیروونت میشم

سانی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 12:41 http://khatesevom.blogsky.com/

فدای مموی بافرهنگ

معلومه که دوست میداریم

از معرفی کتابها که خیلی محظوظ شدم و استفاده کردم

منتظر فیلمم

دستت درد نکنه یک عالمه تشکر

قربون سانی...کارت خیلی درسته دوستم...

سحربانو چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 19:12 http://samo86.blogsky.com

آره دوستم اینا کارشونه و هر چقدر بیشتر مردم رو بگریونن بیشتر پول میگیرن

همه شونم ۶ تا صیغه ای دارن و ۵ تا عقدی!دستاشونو دیدی؟از دست من و تو لطیفتر و خوشگلتره!!

نرسی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 21:20

سلام عزییییییییزم
من اصلا با این فیلترینگا موافق نیستم...یه اهنگی هس که میگه چه خوشکرداری ای چرخ....خب؟؟من از حالت خوندن و لحنش خیلی خوشم میاد...چند روز پیشا رفتم دانلودش کنم رسسسسما خودمو کشتم مگه دانلود شد..که خب به نظرم این اصلا خوب نیس...
باعث یه سری انحرافات میشه..ولی ممو گلم اگه وااقعا به عشق خدا ادم گریه کنه و به قول خودتتو مغزش بکونه ریا نیس..و از دینم منحرف نمیشه..مطمئن باش اینو فدات شم..کسی که وااااقعا امامو بشناسه..خدارو بشناسه...قران بلد باشه و بدونه واقعا قران چی میگه..اینو میدونه که مومن باید و نه شاید و ای کاش و ...باید شاد باشه...باید اسباب خنده خودش..خانوادش و دیگران باشه...حضرت علی انقدر شوخ بودن که یه سری میگفتن این کیه بابا..این با این همه شوخی کردناش اصلا به درد خلافت نمیخوره..اما ایا واقعا به درد نمیخورد؟؟؟خیلیا تو مراسمات دروغ میگن..ریا میکنن ...الکی گریه میکنن..اما اون گوشه موشه ها یه نفر بالاخره پیدا میشه که اروم گریه کنه و واااااااقعا خدا رو بشناسه و وااااااااااااااااااقعا به حرفای خدا گوش کنه..نه به قول یه نفر که یادم نمیاد کی بود انقدر بشینه از النظافت من الایمان صحبت کنه که بوی سگ مردش دوباره تشدید و تجدید بشه....ضمنا حتما لازم نیس گریه باشه..مهم دله.. خلاااااااااصه...ممویی..نامردو ریاکار زیاده..اما تو خدارو ببین..با تو نیستمااااا..نمیخوام نصیحتت کنم...منظورم از تو خودمه....هممونیم....کلا میگم....و اینکه خانومی هییییییییشکی نگفته فیلم نبین..اهنگ گوش نکن..فیلمای خوبم ببین
ببین تا معلوماتت زیاد شه....زود به زودم بیا برامون بگو منم یه عالمه فیلم دلم میخوااااااد...
ینی خیللللللی نامردیه بخوایم به خاطر چرندیات یه سری اشغال به تمام معنا رابطمونو با اون بالایی قطع کنیم...بعد این که خب میدونی چیه ممو جون به دو دلیل بیشتر از امام حسین خونده میشه:۱)متاسفانه خیلی منابع و روایات و کلا از زندگی و ..امامای دیگه کم هست....که وااااقعا جای تاسف دارهمیدونی چی؟؟یه جورایی به احترام اینکه اقا و سیدمونه سعی میکنن تو هر مراسمی تا یه حدی هر چند کم از اما حسین هم صحبت بشه که خب به خاطر فقر روایات و علمشون هممممممش از اما حسین میگن...ایشالا انقدر رشد کنیم که دیگه جای هیچ کدوم ازین حرفا نباشه...
بوش بده...بوووووووووووووووووش...
مواظب خودت باش عسیسم..بای

ایول نظررررررررررررررر!مرسی عزیزم!‌اینکه آدما هی فک می کنن تا گریه نکنن و عزاداری ُحق امام حسینو به جا نیاوردن عین رادیکال بودن و خشکه مقدسیه...
من به افراط تو دین اصلا؛ اعتقاد ندارم و به بقیه هم کاری ندارم!چون هر کسی رو تو قبر خودش می زارن و به بقیه هم مربوط نیست که کی گریه می کنه و کی عزاداری!تو این دوره و زمونه آدم باید کلاه و دل خودشو سفت بچسبه و به کار بقیه هم دخالت نکنه!

جودی آبوت پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 09:07 http://sudi-s.blogsky.com

فعلا که دنیا به کامه ایناس فدات شم

مهم نیست!هست؟

گوش مروارید پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 10:55

مژگان پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 11:08 http://sarinavahid.blogfa.com/

سلام خانومی.خواننده خاموش بیدم.الان روشن شدم با عرض شرمندگی برای زحمت دادن به شما.چون فکر کنم اهل فیلم هستی.
یه لیستی از فیلمای خوب میخوام.اگه برات زحمتی نیست.فقط خون اشامی و بکش بکش نباشهjavascript:void(0);
ممنونjavascript:void(0);

خواهش می کنم...چشم...از هفته دیگه ایشالا...

می می شنبه 17 مهر 1389 ساعت 09:18

یعنی ما اگه ممویی رو نداشتیم چی کار می کردیم هایییییییییییین

اردشیر بابکان دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 21:20 http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره آزادی انتخاب در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید و مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود من را خوشحال کنید.
نیک اوست که از نیک او هر کسی را نیکی است( زرتشت)
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.