عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

برگی از من...

این روزا برای من،همه چی مثل پیتزا مخلوط رستوران پستو با هم قاطی شده...

استرس...

شادی...

جنب و جوش...

رکود و خستگی

دوش آب گرم و دونه های درشت عرق...

روبانای قرمز و زرد و نارنجی و یه گلدون سیاه...

بیجبیجک و نون سنگک و تویخچالی...

سنگریزه های شیشه ای قد یه بند انگشت که وقتی می زاریشون تو ویترین،از دور نگاهتو می دزدن...

قهوه تلخ ،قلب یخی و سوپرنچرالز و می شف!!

"بازگشت" و "قلعه دل" و "نوبت عاشقی"...

"امی روسوم" و "مارک آنتونی"

و لا به لاشون نوشتن و نوشتن با یه عالم حس سبکی و هوای تازه کوه...

زندگی من شده 4 فصل...

2 روزش بهاره: ملایم و سبک و نرم... 2 روزش تابستون: داغ داغ مثل تنور نونوایی ...2 روزش پاییزه:رنگارنگ همراه با یه رخوت شبونه که فقط مخصوص شبهای بلنده... و فقط یه نصفه روزش زمستونه: اونم چه زمستونی!! سفید سفید مثل حجم پر برف شب یلدا...مثل لباس عروس...


نظرات 16 + ارسال نظر
افسون شده یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 10:39

ممو جون الهی چارفصل زندگی قشنگ و آروم و پر نشاط باشه

گیتی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 11:48

چه خوبه آدم تو زنگی روزمره اش هم همه فصلا رو داشته باشه... آخه هر فصل زیبائی خاص خودشو داره... نمی شه از هیچکدومش گذشت

اره دوستم...

هلیا یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 11:54

لوگوی باحالیه مبارک باشه.میگم نکنه خبریه اینقدر همه چیز مخلوطه مثلا نزدیک زمان خاصی نیستی؟مراسمی چیزی

بلوط یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:01

چه لوگوی خوشچلی

هلیا یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:16

اینجا خصوصی میشه؟

آره تاییدیه...

دخملی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:19

منم فک کنم یه خبراییه که تو اونجوری شدی !!

نه بابا! چه خبری...

شب آویز ذهنم یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:35

قابلت رو نداره عزیزممممممممممممم...
میلت رو دوباره چک کن... اندازه اصلی رو برات فرستادم یه کم هم تغییر دادم..
اونو بزار جای این که پیکسل نشه...
چقدر قشنگ این روزاتو رو توصیف کردی...
خوشم اومد..

به خاطر همه چی ممنون دوست خوبم...

سانی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:40 http://khatesevom.blogsky.com/

مثل ایران شدی سرزمین چهارفصل
ایشالا از هر فصلی قشنگترین روزهاش نصیبت باشه

پستو منظورت اونیه که توی علامه شمالیه؟
اخه ما توی پیتزاهای اون بادمجونم پیدا کردیم

لوگوت خیلی خوچله چه جوری درست میشه کرد؟منم دلم خواست

نه عزیزم! اونی که تو پاساژ آفتاب ونکه! گفتم که! دوستم برام درست کرده...

بهاره یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:56 http://rouzmaregiha.blogsky.com

وای ممو قدر این لحظاتت رو بدون... بعدها کلی خاطره برات می شوند و دلت براشون تنگ میشه... خیلی تنگ

زهرا یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 14:00

امیدوارم تمامه زندگیت مثله این روزات چهار فصلو زیبا باشه خانومی.راستی قالبت خیلی بامزه و با مسمی(درست نوشتم؟) هستش

ممنونم عزیزم...

افسون شده یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 15:34

وااااااااای لوگوی خوچگلیه موبارک باشه ه ه ه ه ه
آخ جون ممو روزی دو بار آپ کن

سحربانو یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 16:46 http://samo86.blogsky.com

لوگو رو دوست میدارم:)

ونوسی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 18:42

آخخخی چه قشنگ نوشتی

بانوی فانوس به دست دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 21:18

تشبیه بامزه تر از این ندیده بودم

گیتی سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:24

آخی دستش درد نکنه.. خیلی خوشگل درآورددش

افسون شده سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 12:02

ممو یه خواهشی دارم امکانش هست منو به لینک های وبلاگت اضافه کنی؟

اتفاقن همین امروز اضافه ت کردم عزیزم!!منتهی گوگول من ترکیده!! دیر می آد بالا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.