عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

سعید مدرس

سعید مدرس که دیگه نیازی به معرفی نداره! همه می شناسنش...متولد سال 1356 ...مهندسی عمران خونده...کارگردان،آهنگ ساز و خواننده س...و با قیافه کلاسیکی که داره،دلنشینه!(کلن چال چونه خوشگله دیگه!!)

من تک آهنگای دنیای وارونه(مخصوصن انیمیشن کلیپشو) و تورو اشتباهی گرفتم (کلیپش آدم داغون می کنه! بارون و پنجره و جنگل داره...تازه سیاه سفید هم هست...)رو خیلی دوست دارم...

یادتونه برام لینک دانلدشو گذاشتین؟عالی بود! الان 2 تا از آلبوماشو دارم...

حالا گوش بدین به تک آهنگ "پرشین لاو" و "عکس تو" که به واقع زیباست و شعرش هم نمکین و دلنشینه...


پرشین لاو

عکس تو

                                                                        

دنیای وارونه،اینو خوب می دونه...منه دیوونه تورو دوس دارم...

اون همه بدیات دوباره با صدات گم می شه میره زود از یادم...


خوب چیه؟دارم این آهنگو گوش می دم!دلم خواست تکرارش کنم...