عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

دزدی

هی تو این وبلاگا بازی می کنن،خوب مام تحریک می شیم!!چه کنیم دیگه تابستونه و بیکاری تو خونه! آخه نیس من تازه امتحانای پیش دانشگاهی مدرسه م تموم شده و بیکارم،هی باید بازی کنم...

اگه دزد بودی از این آدما چی می دزدیدی؟

بهاره:گذشتشو .اون ؛را؛ گفتناشو!

گیتی:دیزاین خونشو+ تعهدش تو زندگی رو

خورشید:سیاستشو!

نانازی:چشمای سبزشو

بانو:آرامشش و کتلت گیشنیز و ای دی اس ال خونه شو!!

می می:اون مانتو صورتیشو!!

گوش مروارید:خنده های قشنگشو...

اگه مداد پاک کن داشتی چیو تو این آدما پاک می کردی؟

بهاره:زنگ نزدناشو!

گیتی:اون ۲ سالی رو که فک می کنه دچار انجماد تو زندگیش شده!

خورشید:بزرگ نمایی کردن بیش از حد مسایل رو

نانازی:حساسیتش رو مسایل مختلف رو

بانو:غذاهای چرب و چیلی پختنشو!! خوب ضرر داره بابا!

می می:خلایی که خودش می گه همیشه آزارش می ده و باعث می شه شاکی باشه!

گوشی:نمی دونم شاید زودرنجیشو...

این آدما به نظرت چه رنگین؟

بهاره:سبز سیدی پررنگ با یه عالمه پولک جینگیلی روش

گیتی:کرم روشن روشن با لکه های آبی

خورشید:قرمز جیگری تٌند!

نانازی:سبز کاهویی یا آبی فیروزه ای با یه حاشیه سفید برفی

بانو:لیمویی خوشرنگ و ساده با خطای موازی نارنجی...

می می:سرخابی و صورتی باهم.یه جاهایی پررنگتر با دالبور دالبورای قرمز

گوشی:سفید مخملی....


پینوشت:اینم از این!

و در آخر ممنون از دوستای گلی که هم تو وبلاگ و هم اس ام اسی و تلفنی حالمو پرسیدن و من خوشحالم که این همه دوست با وفا دارم...بهتون افتخار می کنم...


نظرات 13 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 10:39

قربون تو خانم

می می چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 10:48

ای قلبونت برم خب اون مانتو که دزدیدن نداره. یعنی واقعا دالبور قرمز دارم؟؟؟

گیتی چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 11:21

وای ممو جونم دستت درد نکنه. چه چیز خوبی رو می خوای پاک کنی... بیزحمت فقط دست بجنبون دوستم وگرنه طولانی تر می شه مدتش دستای خوشگلت درد می گیره هاااا... کفته باشم....

گیتی چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 12:05

بابام جون پاک کردن اون دو سال انجمادو می گم

می دونم!!

محمد چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 14:14 http://shekarabad.blogfa.com

تنتون سالم دلتون شاد ولبتون خندون باد

نرگسینا چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 23:07 http://nssk88.blogfa.com

من از این بازیه خیلی خوشم میاد باعث میشه وقتی برای اولین بار میرم یه وبلاگی رو بخونم یه ژیش زمینه های خوبی داشته باشم ...

اره دقیقن!! ایده خوبیه...

بانوی حروفچین چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 23:13 http://typesetlife.persianblog.ir

خوب شدی ممو جونم...
وای اینقدر خندیدم نوشتی کتلت گشنیز و ای دی اس ال... کتلت رو بهت می دم.. اما ای دی اس المون رو نه.. چون خون جیگر خوردم تا وصل شد..
رنگم قشنه... اما قرمز رو من دوست دارم.. میشه..

عزیزک من...

خوشحالم که اینقد خوب شدی که هم بازی می کنی و هم اون طفلک و حسابی چلوندی

تو خیلی با محبتی...

گیتی پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 07:40

آخی... از اون پست خوشگلات بوداااا... چند بار خوندمش. کاش خودشم می تونست بخونه

یه هویی دیدی خوند دوس جونم!!

افسون شده پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 13:12

وای ممو خوشحالم دوباره سرحال می بینمت

بانوی حروفچین پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 19:14 http://typesetlife.persianblog.ir

می خواستم برات پیغام بذارم ... پس کو آهنگ آخر هفته... که دیدم آپ کردی...
می رم که دانلودش کنم..

پس چی خواهر؟؟؟حواسم بهتون هست...

گوش مروارید شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 14:51

وای ممو جون قربونت برم که ازمن نوشتی...واسم جالبه که ببینم نظر دوستام نسبت به من چجوریه؟
زود رنجی رو خوب اومدی


راستی به جان خودم من زنگ نزدم بهت فکرنکنی یادت نبودمااااااااااااااا؟چون عقیده دارم باید بذاری طرف استراحت کنه بعدا حالشو بپرسی

گلبرگ شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 13:09 http://talakhanooom.blogfa.com

ممویی منم رمز میخوام. میشه به منم رمز جدولیگی رو بدیی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.