عطــــــــــــربرنــــــــــــج
عطــــــــــــربرنــــــــــــج

عطــــــــــــربرنــــــــــــج

نقدینگی

به دعوت دوستان قرار شد ما هم پایمان را در یک بازی وبلاگی بگذاریم و به صورت جدی ملتو نقد کنیم...ما می خوایم 8 تا رو نقد کنیم!!می شه؟؟

تازه شم اگه این 7 تا منو نقد نکنن،مشغول ذومبه دو قبضه ن و عمرن بتونن قصر در برن!!همه شون دعوتن تا نقدم کنن!این یه بازیه و اونایی که اسمشون در ذیل می آد باید حرف منو گوش کنن و بازی کنن!

بهاره(روزهای من):همیشه در صحنه ست!با گذشت و مهربونه!راحت می تونی واسه کمک فکری روش حساب کنی.مثل یه خواهر بزرگتر کمکت می کنه...گاهی وقتا موقعیتامون مثل همدیگه می شه و از تجربیات همدیگه خیلی راحت بهره می گیریم...و همیشه کاری رو که فک می کنه درسته ،انجام می ده!

خورشید تابان:یه گوله انرژی!! پایه هر گونه تفریح و البته حساس!! وجودش تو زندگی همه لازمه چون اونقده به آدم انرژی می ده و فکر چیزای خوب خوبیه که باید همیشه باشه!! قورمه سبزیش خیلی خوچمزه س!مثل سیر ترشی ۱۵ ساله جا افتاده س!هرچند این روزا خودشو قایم کرده و معلوم نیس چرا دیگه نمی نویسه!! ( مگه تو پنجول من نیفتی! اصن باهات قهرم!!)

گیتی (می میرم برات مننننننننن):ماه! گل!!یه بانوی به تمام معنا! آخه دیگه چی بگم از خوبی و گذشت و سادگی این دخمل!!خیلی جاها رک بودنشو دوس دارم...می زنه تو خال!! دسش درد نکنه...کشک بادمجون و سمبوسه شم حرف نداره!!

نانازی و خرسی:نمی دونم چرا این دختر اینقده به دلم می شینه؟؟ندیدمشاااااااااااااااا!اما خیلی از حساش شبیه منه...یه وقتایی یه چیزایی می نویسه که منم دقیقن تجربه شون کردم!اعتماد به نفسشو دوس دارم و ستایش می کنم...یه پا نباته واسه خودش!(آقا ما ندیده پسندیدیم!!می گیریم!!)

گوش مروارید:تو چند کلمه خلاصه ش می کنم: مهربون....گرم...بچسب و شیرین...صداشو دوس دارم...و خنده های گرمش از پشت گوشی بهم انرژی می ده و آدم حس می کنه اونور خط یه گوله آتیش وایستاده!!

بانو حروفچین:خانوم و در عین حال شیطون!فک کنم یه جور شیطونی خانومانه تو وجودشه که شاید خودشم خبر نداشته باشه!(فقط من خبر داشته بیدم!!)از سیاستش تو زندگیش خوشم می آد!سعی می کنم ازش چیز میز زیاد یاد بگیرم...

سایه(در پناه دستانت):آخه دختر تو چقدر لطیفی!! چقدر خانوم و با وقاری...ای خواهر شوهر خوب!ای گل دختر!! ای صاحب وبلاگ مسکن و آرامبخش من!!

نظرات 15 + ارسال نظر
بهاره شنبه 12 تیر 1389 ساعت 10:06 http://rouzmaregiha.blogsky.com

دوست جون تو قرار بود نقد کنی ولی همش تعریف کردی کهاون نقاط منفیم و نگفتی که
مرسی دوست جون خوب خودم از لطفی که بهم داری:-*
تو خودت خوب و مهربونی و همه رو مثل خودت میبینی عزیز دلم:-*

خواهچ می شه دوسم...

سایه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 10:16 http://didarema.persianblog.ir

عاچقتمممممممممممممم ممو . من چقدر لطیف بیدم و خبر نداشتم . مسکنم هستم .

اوهوم!! هستی!
:)))

خورشید شنبه 12 تیر 1389 ساعت 11:41

دوستت دارممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممم
میپرستمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پایه هر تفریح و گردش هستممممممممممممممم
به نظرت حساس هستم من
دوستم خواب آخه من دوستتون دارم چیکار کنم

الهیییییییییییییییییییی! می تو!!! :))

گیتی شنبه 12 تیر 1389 ساعت 13:13

مرسی عزیزم. تو خیلی به من لطف داری گلم.
خوب... ممو... اصولا چند تا کار اون انجام می ده که من خیلی حسرتش رو می خورم از این بابت که اونطوری نیستم و اگه بخوام باشم خیلی باید رو خودم کار کنم. ممو دختریه که گذشتش در برابر همسرش و سعیش برای به دست آوردن قلق های شوهرش خیلی چیزا بهم یاد داد. یعنی تو یه موقعیت های مشابهی اگه خودم جاش بودم شاید خیلی اشتباه و ناجور رفتار می کردم. همینطور پشت کار فوق العاده اش برای پیشرفت. یعنی تو هر زمینه ای سعی می کنه خودشو بالا بکشه. از اون زنائیه که هم بوی قورمه سبزی می تونی بده هم تو کارش خیلی موفق باشه هم اینکه فوق العاده برقصه و لوندی کنه. شبا به هایپ احتیاج پیدا می کنه بچه ام از بس تو روز از خودش کار کشیده. موهای خیلی خوشگلی داره. یعنی هر وقت عکساش رو نگاه می کنم اولین نقطه ای که چشمم می ره روش موهای بلندشه. حرف زدن باهاش یه روالی رو طی می کنه که باعث می شه موقع خداحافظی همه چی تو ذهنت روشن تر باشه.می خوام بگم مسیر بحث رو خیلی خوب هدایت می کنه... اولش که دهنشو باز می کنه می دونه قراره جمله دوم و سوم و ... آخرش چی باشه. رو هوا حرف نمی زنه. روحیه طنز فوق العاده ای داره. یعنی قول می دم اگه رو این جنبه از شخصیتش هم وقت بذاره در آینده یکی از حوزه های موفقیتشه.

ای ول!! چه نقدییییییییییییییییییییییییییی!اون شبا به هایپ احتیاج پیدا می کنمت خیلی باحال بوددددددددددددددددد!!!

گوش مروارید شنبه 12 تیر 1389 ساعت 13:37

اول از خجالت آب شدم رفتم تو زمین
بعدش از تعریفات چسبیدم به سقف
اینجوریام نیستیم ممویی این نظر لطف شماست نسبت به بنده حقییییییییییییییییییییییییییییییییر
ولی عزیزم تو چون خودت خیلی خوب ومهربونی همه رو هم دوست داری......
منم که دیگه خرابت بودم ....تازگی ها مریضت هم شدم ...شعرش هم که واست گفتم دیگه که باور کنی

ای جان که اینقده مهربونیییییییییی...

بهناز شنبه 12 تیر 1389 ساعت 14:21 http://bghahremani.blogfa.com/

من که عاشقتم ممویی

ممنونم عزیزم... :)))

بانوی حروفچین شنبه 12 تیر 1389 ساعت 18:36 http://typesetlife.persianblog.ir

.. منو نقد کردی!!!... .. چه نقد شیرینی بود..
قربونت برم... آره فقط تو می دونی چقدر شیطونم..
نقد که نه یه تعریف جانانه ازت می کنم.. (یه آیکون بوس بساز برای این بلاگ اسکای)

خواهچ می شه!! قابلی نداشته بید!! اونم می سازیم!

shahedan یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 01:02 http://ostad-iliya.org

گزارش مستند اعمال خارق العاده یکی از اساتید بزرگ علوم باطنی در قرن حاضر
قسمت اول :
http://www.youtube.com/watch?v=FT2ofz60c1E&feature=related

قسمت دوم:
http://www.4shared.com/video/WJQI_jRC/Maktum_Part_2-_subtitle.html

قسمت سوم :
http://www.youtube.com/watch?v=GAiyd2jdxc4&feature=channel

asemani یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 01:02 http://ostad-iliya.org



«دوست داشتن، خیلی آن چیزی نیست که تو فکر می‏کنی. خیلی اسرارآمیز است و خیلی از کسانی که در آن بودند هیچ وقت ندانستند در آنند و خیلی از کسانی که درباره آن حرف زدند، فقط حرف زدند...
دوست داشتن، او را با تمام بدی‏هایش، دوست‏ داشتنی یافتن است. رابطه است چون چیزها نمی‏توانند با هم در ارتباطی عمیق باشند مگر آنکه مثل هم باشند و فقط مثل‏ها می‏توانند همدیگر را دوست داشته باشند..
دوست داشتن کشش روح است نه کشش‏های نفس و هوس. کشش قلب است نه کوشش‏های پوچ و عبث.
دوست داشتن، دیگری را داشتن است بدون زنجیر زدن. دیگری را داشتن است در اوج از دست دادن. خوبترین‏ها را برای او خواستن است. حتی اگر خوبترین‏ها، تنها گذاشتن او باشد و حتی اگر واگذاری او به دیگری باشد و حتی اگر مرگ معشوق باشد.
دوست داشتن معامله نیست اما در بین مردم جز این نیست. ندیدن و یافتن است. محاسبه نیست. دیوانه‏پنداریست. ندانسته خواستن است. تکیه به صورت نیست اتکاء به سیرت است. حبابی گذرا و زود مرگ نیست که تو را در بر گیرد و زود هنگام ترکت کند، قلب تو است که تو آنرا در بر گرفته‏ای اما او بر تو است و تو را با خود خواهد برد.
دوست داشتن پریدن است آنگاه که توان پریدن از تو پر زده و پرهای تو را یارای پریدن نیست. پرواز نکردن است آنگاه که پرهای تو آماده باز شدن و باد را در بر گرفتن‏اند.
دوست داشتن خود را گذاشتن است. از خود گذشتن و از خود گذشتن را آموختن.
دوست داشتن دوست را داشتن است و به داشتنی دوست بدل شدن.
دوست داشتن آتش گرفتن است نه آن ناگهان تبهای هوس آلود. بلکه آن آتش بی‏شعله و بی‏دود. آتشی که هر که آنرا چشید از خود رمید و در خود رویید و بر همه چیز خندید. آتشی که روح منجمد را روان می‏کند قلب سنگی را مذاب و جان خفته را بی‏تاب. آتشی که زندگی می‏گیرد و زندگی می‏دهد اما آنچه می‏دهد آن چیزی نیست که گرفته است. خام را پخته می‏کند، پخته را می‏سوزاند، سوخته را خاکستر می‏کند و خاکستر را به باد می‏دهد و در ابر می‏باراند. آتشی پر از آرامش و سرشار از تنش. خاموش و پر از جوشش. آتشی که اگر به تو روی آورد خورشید را در تو می‏آورد. و آنکه خورشید در او متولد می‏شود اوست که هر لحظه می‏میرد. این بهای با خورشید و در خورشید زیستن است. اما خورشید نمی‏میرد پس او همیشه به خورشید زنده است حتی اگر هر روز بمیرد.»
استاد ایلیا میم

اوههههههههههههههههههه! نخونده می گم چشم!!

نیکا یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 07:34 http://man-you-who.blogfa.com/

خوب منو نقد کن دیگه! دلم خواست نقد بشم

باشه! حتمن!

شاپرک یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 10:35 http://www.iloveyou37.persianblog.ir

ما که کلا دوست داریم ممویی.

ما بیشتر!!

پس فردا نقدینگی داریم. اکی. منم نقد می کنم حتمته حتمن

باریکککککککککککک!

لباس جدید برازنده تون ...

ممنون...ما خرقه پرستیم که آرام نگیریم...

نیلوفر سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 12:41 http://www.niloufar700.persianblog.ir

دوست دارم منو توی خصوصی برای خودم نقد کنی. اینکارو میکنی؟

مریم سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 23:10 http://m111m.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داره گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.